NEW IN | 2016. JANUÁR

Az őszi Glamour napok óta nem igazán esett szó az újdonságokról ilyen formában itt a blogon, pedig sikerült egy-két egészen izgalmas szépségápolási terméket beújítanom. Ezekről jön most egy rövid kis előzetes az átfogóbb tesztek előtt, csak, hogy semmi ne maradjon ki a sorból.




December közepén lehetőségem adódott kipróbálni néhány terméket a Ziajától, és mivel a hajápolási vonaluk nagyon ígéretesnek tűnt, úgy döntöttem teszek velük egy próbát. Az az igazság, hogy amióta levágattam a hajam, nem igazán figyeltem oda a megfelelő táplálására, ugyanis bármilyen hajbalzsamot, vagy pakolást tettem fel, sokkal hamarabb zsírosodott tőle a hajam. Így a Ziaja regeneráló olíva hajpakolását már rutinosan úgy használom, hogy hajmosás előtt felviszek belőle egy diónyi mennyiséget, majd kb. 10 perc múlva a szokásos módon megmosom a hajam a fügés samponjukkal. Ez a kombináció szuperül működik, a hajam fényes, mégsem nehezül el, úgyhogy egy darabig biztosan nem fogom őket lecserélni.

Rövid haj ide vagy oda, önmagától sajnos ez sem tűnik dúsabbnak, ezért egy kis extra volumenért beszereztem a Batiste XXL szárazsamponját. Korábban a sötétbarna hajra valót használtam tőlük, azzal teljesen elégedett voltam, de kíváncsi voltam, hogy ez tényleg hozza-e azt a wow hatást, amiről Krémmánián annyian áradoznak. Nos, azt kell mondjam, hogy tényleg működik a varázslat, néhány fújás a hajtőre, és olyan mintha egy jó kis tupírt kapott volna a hajkoronánk. Úgy vettem észre, mintha  a por mellett hajlakk is lenne benne, és szerintem ettől lesz tőle ilyen texturált hatása a hajnak. Minden esetre én nagyon megszerettem, jobban, mint a barna hajra valót, úgyhogy ha vékonyszálú, könnyen lelapuló hajatok van, bátran merem Nektek is ajánlani. Ha jól tudom ezt a verziót egyedül a Rossmannban lehet kapni, nagyjából 1.600 Ft-os áron. 

Mostanra egyébként sikerült annyira megunnom a rövid hajat, hogy ismét hajnövesztő projektbe kezdtem, amihez a Hairburst csodavitaminját is segítségül hívtam. Nagyjából egy hete szedem, túl sok változást egyelőre nem vettem észre a hajamon, de ha letelik az egy hónapos kúra, mindenképpen beszámolok majd részletesen is a tapasztalataimról.

A hajápolási rutinom mellett az arcápolásban is sikerült beújítanom néhány ígéretes terméket. A JimJams Beauty arctisztító készülékére még Karácsony előtt szántam rá magam, azóta pedig hetente egyszer ezzel tisztítom meg az arcbőröm. Egyelőre még nem tudtam rájönni, hogy miben rejlik a titka, ugyanis maga a fej nem mozog, csak rezeg, mégis olyan puha lesz utána a bőröm, mint egy újszülötté. 3 fej jár a készülékhez, egy szivacsos, egy enyhe az érzékeny bőrre és egy erősebb kefe. Én eddig csak a puhább fejet használtam, és attól függetlenül, hogy néha még azt is erősnek éreztem, egészen megszerettem ezt a kis kütyüt. Azt mondjuk nem mondanám rá, hogy nélkülözhetetlen, mert pl. egy-egy csipszes időszakban ez sem tudja megmenteni a bőrömet a pattanásoktól, de bűnözésmentes időben szépen karban tart. 

Az JimJams Beauty keféje mellett néhány hónapja a mikroszálas kendők is helyet kaptak az arctisztítási rutinomban. Az a trükkje ezeknek a kis kendőknek, hogy meleg víz hatására szétnyílnak az kis szálaik, így rendkívül hatékonyan, dörzsölés (és egyéb tisztító szer) nélkül magukba tudják szippantani a szennyeződéseket. Az elmúlt hónapokban jó párat kipróbáltam, kezdve az Aliexpressről rendelt Makeup Eraser dupe-tól egészen a KIK-ben kapható hagyományos tisztítókendőkig, és a legjobban eddig az Aldi saját márkás verziója jött be. Zuhanyzás közben szoktam vele áttörölni az arcom, és minden túlzás nélkül mondhatom, hogy még a szempillaspirált is maradéktalanul el tudja tüntetni. Örülök, hogy rátaláltam erre a kis csodakendőre, mert nem csak a bőrömnek, de a pénztárcámnak is jót tesz.




Testápolási fronton két újdonságot is beszereztem a Biodermától, egy száraz bőrre való Atoderm PP testápolót és egy olajtusfürdőt. Az előbbi viszonylag könnyű és híg állagú, az én száraz bőrömnek a téli hidegben eléggé kevéske, ezért kiegészítésképp vásároltam mellé egy gazdag, olajos állagú tusfürdőt is. Így már a zuhany alatt nekikezdhetek a hidratálásnak. A kettő együtt nagyon jól működik, sőt a tusfürdő önmagában is annyira szuper, hogy sokszor még testápolóznom sem kell utána. A teljes ára egyébként egy horron (az egy literes kiszerelés majd' 12 ezer forintba kerül), de szerencsére egy bevezető akció keretében féláron tudtam lecsapni rá, és mivel elég kevés kell belőle egyszerre (én 4 pumpányival megoldom a fürdést), ezzel az egy literes kiszereléssel egy jó darabig elleszek.

A hideg időben a szám és a kezem is eléggé ki szokott száradni, és mivel a Nuxe Réve de Miel tégelyes ajakbalzsamja nekem maximálisan bevált, most is ennél a márkánál maradtam. Extra hidratálás ide vagy oda, a kis tégelyke nem éppen utazóbarát, ezért szükségem volt egy táskába dobható verzióra is. Szerencsére a stick-es változat legalább annyira szerethető, mint a "nagytestvére", és a kézkrém is messze felülmúlta az elvárásaimat, úgyhogy ma már egyikük nélkül sem indulok el otthonról.




Tavaly nyár óta nem találkoztam olyan parfümmel, ami különösebben felkeltette volna az érdeklődésemet, de amikor megszaglásztam a szülinapi Pixiboxban lévő Paco Rabanne Olympea illatát, már csak ez járt a fejemben. Annyira spóroltam a kis mintával, hogy minél tovább tartson, míg végül január elején engedtem a csábításnak, és megrendeltem belőle egy 30 ml-es kiszerelést. Azóta is imádom, és mivel kifejezetten intenzív, két fújással egy teljes napon át illatozhatok a csodás parfümfelhőben.

Az utóbbi időben nem nagyon leptem meg magam új körömlakkal (na jó, a decemberi Essie Spaghetti Strap-et leszámítva), viszont a Coty-nak és a Moyra-nak köszönhetően kipróbálhattam néhány izgalmas színt az újdonságok közül. A Sally Hansen Miracle Gel 14 napos tartósságot ígérő lakkjairól, és a Moyra Gel Look januári színeiről túl sokat nem szeretnék elárulni előre, ugyanis hamarosan egy egészen részletes beszámolóban olvashattok majd róluk.



Ti miket szereztetek be az utóbbi hónapokban? Mi volt azok közül a legjobb vétel?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése