JANUÁRI MOYRA ÚJDONSÁGOK

Régen nagyon sok Moyra lakkot vásároltam, mert amellett, hogy kifejezetten pénztárcabarát darabok, a színskála majdhogynem összes árnyalatát lehet kapni náluk, és ár-érték arányban az egyik legjobbak, amit ebben a kategóriában próbáltam. Az pedig már csak hab a tortán, hogy hónapról-hónapra képesek megújulni, és új színekkel illetve finisekkel örvendeztetik meg a rajongóikat. Néhány hete érkezett hozzám 4 roppant különleges szín a januári kollekcióból, amiket most szeretnék Nektek is megmutatni.




A csomagolás, illetve az ecset a szokásos, jól bevált hosszú és vékony formájú, amit én nagyon szeretek, mert ezzel a legapróbb körmöket is könnyen ki lehet festeni. Jó ideje a Moyra Gel Look kollekció védjegyévé vált, hogy a körömlakkok az azonosító sorszámok mellett egy-egy női nevet is kapnak, ami szerintem nagyon ötletes. A mostani négy darab balról jobbra haladva az Annabell, a Roxane, a Leona és Marine nevet kapták.

Az állaguk inkább híg, de éppen csak annyira, hogy elidőzve is szépen fel lehessen vinni őket, és ne kezdjen el még felvitel közben megszáradni a lakk a körmökön. A hígabb állag miatt egy-egy réteg egészen vékony lesz, aminek én azért is örülök nagyon, mert a vékony rétegben felvitt lakkok nálam valamiért tartósabbak. A pigmentáltságuk teljesen rendben van, két rétegben tökéletesen fednek a lakkok, és elképesztő, hogy mennyire intenzíven visszaadják az üvegben látható színt.




A tartóssággal most sincs baj, 4 napot simán kibírnak kopás és lepattogás nélkül, ami szerintem egy 490 Ft-os körömlakktól szép teljesítmény. 

A színek nagyon különlegesek, mindegyikbe van egy kis csillogó és irizáló fény is, így szinte minden fényviszonyban más lesz egy picit a végeredmény. A kék és a zöld színt most nagyon szívesen viselem, a narancsot és a pinket viszont inkább a tavaszi, nyári időszakban tudom elképzelni magamon. 




Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezeket az új színeket, különösen azért, mert így sikerült újra felfedeznem magamnak a márkát. A végítélet abszolút pozitív, 490 Ft-ért nagyon jó vételnek tartom a Moyra Gel Look lakkjait, és bátran merem őket Nektek is ajánlani. Hamarosan pedig érkezik az új, Angel kollekció, ami a nevéhez hűen gyönyörűséges angyali pasztell színeket fog tartalmazni. Tavaszra tökéletes választásnak tűnik az összes szín így első látásra, úgyhogy én biztosan meg fogom nézni őket élőben is.


Ti szeretitek a Moyra lakkokat? Melyik a kedvencetek tőlük?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése