AVON MATT HATÁSÚ RÚZSOK | BERRY BLAST - PEACH FLATTERS - RED SUPREME

A matt rúzsok a gyengéim, ezen nincs mit szépíteni. Ha egész életemre csak egyetlen ajakra való terméket választhatnék, akkor biztosan egy matt rúzs (valószínűleg egy szép piros) lenne az. Így talán nem meglepő, hogy amikor februárban megjelent az Avon matt rúzskollekciója, nem bírtam megállni, hogy ne próbáljak ki néhány árnyalatot. Hosszas nézelődés után végül 3 színt választottam, a lilás Berry Blast-ot, a pinkes Peach Flatters-t és az örök klasszikus piros Red Supreme-t. Ma róluk szeretnék mesélni Nektek egy kicsit.




A formulához illően a csomagolás is matt, selymes tapintású borítást kapott. A többi része egyébként a szokásos: jól záródó masszív műanyag, amolyan táskába dobálós fajta.

Na de nézzük az izgalmasabb részt. A rúzsok textúrája nagyon kellemes, nem az a nagyon száraz, durva, darabos anyag. Ettől függetlenül a száraz részeket kiemeli, így ha nagyon ki van száradva a szánk, érdemes (kötelező) előhidratálni. Nem mondanám teljesen mattnak őket, én azt vettem észre, hogy van bennük egy kis krémesség, és ettől egy nagyon picike fényt is adnak az ajkaknak. Persze közel sem annyit, mint egy szájfény, vagy egy hagyományos rúzs, inkább csak annyit, hogy ne tűnjenek tőle 'élettelennek' az ajkak.

Az enyhén krémes állag miatt nagyon könnyen siklanak az ajkakon, és szerencsére a pigmentáltságuk is zseniális. A kezemen lévő mintákat egyetlen! húzással készítettem, míg az ajkaimon két rétegben látható mindhárom szín. Bár a képek kicsit csalókák (a lila élőben valamivel azért lilásabb volt ettől), két húzással szerintem egész szépen visszaadják a tubusban lévő színt.




Kellemes érzés viselni őket, nekem hosszú távon sem szárították az ajkaimat, bár az igaz, hogy én egy vékonyabb réteg Nuxe ajakápolóra vittem fel őket. A Red Supreme-t egy 3 fogásos szülinapi ebéden viseltem először, amit persze nem bírt ki, de alapvetően ez szerintem egy rúzstól sem várható el. Ebben az árkategóriában legalább is biztosan nem. Evés nélkül, minimális ivással átlagosan 4-5 órát bírnak kopás nélkül, utána azért már érdemes igazítani rajtuk, főleg az erősebb színeken. Jah, és nem csókállóak, már ha ez szempont valakinél.

A színek nagyon tetszenek, főleg a Red Supreme (erről még a barátom anyukája is megjegyezte, hogy milyen jól áll) és a Berry Blast. Utóbbihoz hasonló lilás színem még nem volt korábban, ezért egy picit tartottam tőle, hogy majd idegennek fogom érezni ezt a színt, de meglepő módon nagyon tetszik magamon. Már alig várom, hogy 'élesben' (nem csak a 4 fal között) is felavathassam. 




Az Avon matt hatású rúzsok teljes áron 1.699 Ft-ba kerülnek, de most egy bevezető akció keretében 979 Ft-ért lehet beszerezni őket. Összesen 15 árnyalatban kaphatóak a világosabb, természetes színektől egészen a legsötétebb Berry Blast-ig. Hogy jó vételnek tartom-e őket? Abszolút! Szerintem a teljes árukon is megéri őket megvenni, a bevezető akciós áron meg szinte ajándék bármelyik szín. 


Nektek, hogy tetszenek így első pillantásra az Avon matt hatású rúzsai? 
Próbáltátok már esetleg őket? Ha nem, akkor tervezitek megvenni valamelyik színt?




A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a posztban leírt véleményemet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése