AJÁNDÉKOZZUNK KREATÍVAN! | EGYEDI TERVEZÉSŰ PÓLÓ A KREATIVÁTORRAL

Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem az egyedi, kézzel készített ajándékokat. Nemcsak azért, mert ezekben a készítő szíve-lelke benne van, hanem azért is, mert ezek sokkal jobban az ajándékozottra szabhatóak,  mint bármelyik boltban vásárolt ajándék. A blogon korábban is született már DIY ajándéktippet bemutató poszt, és mivel a visszajelzésekből úgy láttam, hogy Ti is nagyon szeretitek a hasonló kreatív dolgokat, úgy döntöttem, hogy időnként - időszaktól és alkalomtól függetlenül - hozok néhány újabb ötletet.

Ma is egy hasonló dologról lesz szó, ugyanis nemrégiben lehetőséget kaptam a Kreativátor webáruháztól arra, hogy egy egyedi pólót tervezzek magamnak, és mivel az Instagramon többen is érdeklődtetek utána, arra gondoltam, hogy érdemes egy teljes posztot szánni a témának.

Az az igazság, hogy amint az ember szabad kezet kap abban, hogy megvalósítsa, és "vászonra vigye" a saját terveit, hirtelen rengeteg ötlet az eszébe jut. Én legalábbis így jártam, és elég sokat gondolkoztam azon, hogy milyen pólót készítsek. Bár a honlapon több beépített mintát is találunk, én végül egy "saját" feliratot választottam. A végeredmény szerintem eléggé letisztult, de mégis jópofa lett, az így elkészült felsőt több stílusú outfitbe is be tudom majd illeszteni. Nézzétek csak!




Maga a tervező felület egyébként abszolút felhasználóbarát, szerintem nagyon könnyű eligazodni rajta. Először kiválasztjuk, hogy mit szeretnénk készíteni - merthogy pólók mellett például bögréket, plüssfigurákat, puzzle-t, sőt, még telefontokot is tervezhetünk. A pólóknál és a pulóvereknél több fazon közül lehet választani, ezt a rendszer automatikusan felajánlja, ha a főoldalon a textilek csoportot jelöltük ki. 

Miután megvan a megfelelő fazon, válasszuk ki a kívánt méretet és színt, majd jöhet az izgalmas rész, maga a tervezés. Én egy S-es méretű, világosszürke melírozott női B&C elnevezésű hosszú ujjú pólót választottam, aminek kifejezetten kellemes, puha a tapintása. Szerencsére könnyed, sztreccses anyaga van, ami szépen idomul a test vonalához, úgyhogy ezt bátran merem Nektek is ajánlani. Úgy vettem észre, hogy a méretezés nagyjából a H&M felsőkéhez hasonlít. Én azokból 36/S jelölésű pólókat szoktam hordani, és ebből is tökéletes lett az S-es méretet.

Ha megvan az alap póló, akkor a jobb felső piros menüsorban választhatunk, hogy beépített motívumot, saját képet, szöveget, vagy ezek kombinációját szeretnénk-e a pólóra tenni. A kiválasztott mintákat pedig a csúszka segítségével bárhová elhelyezhetjük a felsőn, így teljesen személyre tudjuk szabni az adott darabot. 

Közben a tervező felület alján a rendszer folyamatosan kalkulál, hogy pontosan mennyibe is fog kerülni a rendelésünk, így amikor teljesen késznek érezzük a művünket, már csak annyi a dolgunk, hogy a kosárba helyezzük a terméket, és véglegesítjük a rendelést.


Joggal kérdezhetitek persze, hogy oké, oké, de mégis miben tud többet a Kreativátor, mint bármelyik másik hasonló ajándéktervező honlap. Hát egyrészt abban, hogy a vevőszolgálatuk rendkívül kommunikatív és ügyfél központú. Amellett, hogy a tervezés során nagyon segítőkészek, folyamatosan tájékoztatnak a rendelés állapotáról is, legyen szó akár arról, hogy a kiszemelt alapdarab éppen beszerzés alatt van, vagy arról, hogy mikor kerül postázásra a kész ajándéktárgy. Másrészt pedig a mintát náluk nem csak úgy egyszerűen rányomják a pólóra, mint a legtöbb helyen, hanem olyan, mintha az anyagot átitatnák a festékkel, így sokkal tartósabb lesz a végeredmény, és vasalás közben sem kell amiatt aggódnunk, hogy elmaszatoljuk a mintát. Éppen ezért azoknak, akik hasonló egyedi és kreatív ajándékkal szeretnétek meglepni magukat, vagy szeretteiteket, szerintem érdemes a Kreativátor segítségét kérniük a megvalósításban.



Ti szerettek személyes, egyedi tervezésű vagy kézzel készített ajándékot adni/kapni?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése