PURE BY PIXIBOX | 2016. FEBRUÁR

Nagyjából két héttel ezelőtt hozzám is megérkezett a Pixibox idei első meglepetésdoboza, ami a Pure vonalból került ki. Mostanra szinte mindegyik terméket sikerült kipróbálnom, úgyhogy úgy gondoltam, itt az ideje, hogy Veletek is megosszam a tapasztalataimat. 




A mostani kiadás igazán gazdagra sikerült, ugyanis 6 db teljes kiszerelésű termék került a dobozba, amiből kettővel már a 'bikini-szezonra' készülhetünk. Az egyik ilyen a Damona Zöldkávé tablettája, amit elsődlegesen a zsírégető hatásáról lehet ismerni. Az az igazság, hogy én ezeknek a fogyasztó szereknek nem igazán vagyok a híve, így ennek még nem estem neki, viszont a hivatalos honlapon azt írják róla, hogy képes lassítani az öregedési folyamatokat, és amolyan természetes élénkítőként is használható, úgyhogy elképzelhető, hogy végül mégis ki fogom próbálni. A Damona vitaminokat több patikában, illetve online webáruházakban is lehet kapni, a Zöldkávé kapszulából a 100 db-os kiszerelés kb. 2.200 Ft-ba kerül.

A Zöldkávé tabletta mellett egy karcsúsító krém is lapult a dobozban a Dr. Kelen márkától. Ha jól tudom kétféle verzió volt belőle, én a ReForma nevű narancsbőr elleni krémet kaptam. Alapvetően nem hiszek abban, hogy csupán egy krémet magunkra kenve meg tudnánk szabadulni a narancsbőrtől, szerintem sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fektetni magára a megelőzésre, illetve a helyes táplálkozásra, a folyadékbevitelre és a mozgásra. Persze a krémezés is nagyon fontos, de erre én inkább csak amolyan szükséges kiegészítőként tekintek, ami abban segít, hogy feszes maradjon a bőrünk az esetleges súlycsökkenés után is. Ettől függetlenül biztosan el fogom használni ezt a krémet, hiszen nagyon finom fahéjas illata van, könnyedén beszívódik, és kellemes érzést hagy maga után a bőrön. Esténként, zuhanyzás után szoktam vele bekenni a combomat, a fenekemet és a csípőmet. Egyelőre semmiféle változást nem vettem észre magamon, de ahogyan már írtam, nem is ettől várom a megoldást a problémámra. Minden esetre ha elfogy ez a 150 ml-es kiszerelés, mindenképpen beszámolok még róla, hogy hosszabb távon, hogyan teljesített. A Dr. Kelen termékek többek között a Tesco áruházakban is megvásárolhatók, nagyjából 1.800 Ft-os áron.




Az idei első kiadásban az Aromax márkától is érkezett egy termék, az én csomagomban egy 50 ml-es kiszerelésű földimogyoró olaj volt. Régen nagyon szerettem az olajokat, egy ideje viszont szinte teljesen leszoktam róluk, úgyhogy most jó volt egy kicsit nosztalgiázni. A csomagoláson azt írják, hogy arcápolásban is nyugodtan be lehet vetni ezt a terméket, úgyhogy én a körömágybőröm ápolása mellett a szemem körüli bőr táplálására használtam. Sőt, kipróbáltam úgy is, hogy 2 cseppet tettem belőle az esti arckrémemhez, és úgy vittem fel az arcomra. Mindhárom területen nagyon jól működött, gazdagon táplálta a bőrömet, úgyhogy ebben a hűvösebb időben még biztosan jó párszor elő fog nálam kerülni. Az 50 ml-es kiszerelésű terméket 1.050 Ft-ért tudjátok beszerezni az Aromax oldalán, de én már a Rossmann drogériákban, illetve különböző gyógynövényes boltokban is találkoztam Aromax termékekkel, úgyhogy érdemes ott is szétnézni, ha szeretnétek tőlük vásárolni, és meg akarjátok spórolni a postaköltséget.

A testápolási termékek mellett néhány ajakra való újdonságot is kipróbálhattam a Pixiboxnak köszönhetően. Volt itt egyszer egy színezett ajakápoló a Dizao Organics-tól, amiből én egy kellemes, barackos-rózsaszínes árnyalatot kaptam. A termékleírásban ugyan az szerepelt, hogy rúzs fedést biztosít, én azért ezt megcáfolnám. Ahogyan a lenti színmintán is látjátok, egy nagyon enyhe, visszafogott színe van, és talán ebből adódóan a pigmentáltsága sem túl intenzív. Egy rétegben szinte csak egy kis fényt ad az ajkaknak, ahhoz, hogy a lenti képen lévő hatást elérjük, jó párszor át kell vele menni az ajkakon. Ha tehát valaki a rúzs fedés miatt választja ezt az ajakápolót az csalódni fog, viszont ha el tudunk ettől vonatkoztatni, akkor egy nagyon szerethető kis darabbal lehetünk gazdagabbak. A szép összetevők mellett, tőlem azért is jár neki egy plusz pont, mert a benne lévő mentol megduzzasztja egy picikét az ajkakat, így valamivel teltebbnek tűnnek tőle. A Dizao Organics ajakápolókat többek között a Naturangyal webshopjában tudjátok megvásárolni, 1.990 Ft-ért.




Aztán volt itt még egy izgalmas páros a Coconutoil Cosmetics-től is. A márka filozófiája már első körben levett a lábamról, ők ugyanis azt vallják, hogy csak olyan terméket kenjünk magunkra, amit meg is ennénk. Szimpatikus gondolkodás, nem igaz? Ha jól tudom ettől a márkától is többféle terméket lehetett kapni, én az ajakradír-ajakápoló párost "nyertem meg". Főleg az ajakradírnak örültem nagyon, ugyanis korábban még nem próbáltam semmi hasonlót, úgyhogy ezt azonnal ki akartam próbálni. Az illata valami fantasztikus, Instagramon már áradoztam róla egy sort. Egy nagyon kellemes barnacukros-fahéjas illata van, általában esténként, fogmosás után szoktam átradírozni vele az ajkaimat. Az apró szemcséknek köszönhetően kellemesen radíroz, és nagyon szépen eltávolítja az elhalt, száraz bőrrészeket. Én nagyon megszerettem, szinte már nem telik el úgy este, hogy ne használnám. Radírozás után pedig jöhet az ápolás, amihez egy organikus ajakbalzsamot is kapunk a szettben. Ez egy elég könnyű, "vizes állagú" balzsam, közel sincs annyira tápláló, mint a Nuxe tégelyes ajakbalzsamja, a radírral együtt viszont nagyon jól működik, úgyhogy ennek a termékpárosnak kifejezetten örülök. A hivatalos webshopban 2.990-ért lehet hozzájutni a duo-hoz.




Végül, de nem utolsó sorban jöjjön a Calena Szimfónia nevű fürdőteája, ami számomra nem volt ismeretlen, mert korábban a Rózsatündér fürdőteájukat már használtam. Az aranyos lila dobozkában egy kis vászontáskát találunk, amiben különböző szárított virágok - a mostaniban például körömvirág - és egy kakaóvajból készült tömböcske van. A fürdővízbe dobva szépen kiáznak a tasakból a jótékony hatású összetevők és kellemesen hidratálják, táplálják a bőrt. Egy-egy zacskó kb. 2-3 alkalommal használható, és ami különösen tetszik benne az az, hogy a tépőzáras megoldásnak köszönhetően maga a tasak újrahasznosítható. Én az előzőbe például szárított levendulavirágot tettem, és úgy csináltam vele ülőfürdőt egy enyhébb felfázás után. Úgy is szuperül működött. Az Egészségboltban 1.700 Ft-ért lehet egyébként hozzájutni a Calena fürdőteákhoz.




A Damona Zöldkávé kapszulát leszámítva mindegyik terméknek nagyon örülök, és szívesen használom őket. A Pixi-csapat most is jól választott, mert szerintem mindenki találhatott magának kedvencet ebből a kiadásból. Az én favoritom a Coconutoil Cosmetics ajakradírja lett, ezt biztosan újra fogom vásárolni, ha egyszer kiürül a mostani tégelyke. A Pure by Pixibox ára szállítási költséggel együtt 4.790 Ft-ba kerül, ami, ha a mostani termékek árát vesszük (majd' 12 ezer forint), bőven barátinak mondható. Főleg akkor, ha valaki szereti a meglepetéseket, és szeret kísérletezgetni új termékekkel.



Nektek, hogy tetszett a mostani kiadás? Melyik lett a kedvencetek ebből a dobozból?



A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a posztban leírt véleményemet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése