ÚJDONSÁGOK AZ ARCÁPOLÁSOMBAN | JIMJAMS BEAUTY ARCTISZTÍTÓ KÉSZÜLÉK + LUSH ROSY CHEEKS ARCMASZK

A megfelelő arctisztítás és -ápolás számomra nagyon fontos. Alapvetően nem használok sok sminkterméket egy-egy nap, de én azt vallom, hogy a szép sminkhez elengedhetetlen a megfelelően előkészített (megtisztított és ápolt) bőr. És annak ellenére, hogy megvan az a néhány alap termék, amiket állandóan használok, időnként azért szeretek kísérletezgetni új dolgokkal. Az utóbbi időben két termék is nagy kedvencemmé vált, amiket szerintem Nektek is érdemes lehet megismernetek egy kicsit közelebbről. Ezekről szeretnék ma mesélni.




Nem tudom, hogy megfigyeltétek-e már, de én azt vettem észre, hogy a szépségiparban is minden időszaknak megvan a maga fellángolása. Volt egy idő, amikor a szilikonos fejű arctisztítókért rajongott mindenki, majd jöttek a rezgős arctisztítók, amikre lemosóval átitatott vattapamacs-szerűségeket kellett tenni. Ha jól emlékszem nálunk a Neutrogena Wave volt az első hasonló készülék. Egy ideje pedig a kefés arctisztítók korát éljük. A Clarisonic után egyre több márka dobta piacra a saját változatát, ami azért nagyon klassz szerintem, mert így mindenki megtalálhatja az igényeihez és a pénztárcájához legjobban passzoló készüléket. Persze engem is felcsigázott a dolog, de nem szerettem volna több tízezer forintot kiadni egy arctisztítóért, így végül a JimJams Beauty Vibrasonic készülékét vettem meg a DM-ben. A teljes ára, ha jól emlékszem olyan 9 ezer Ft környékén volt, de én kiváltottam hozzá egy 25%-os joker-termék kupont, így egészen baráti áron sikerült hozzájutnom. Még december közepe felé vásároltam, azóta szinte egy hét sem telt el úgy, hogy ne használtam volna, úgyhogy úgy éreztem, itt az ideje, hogy megosszam róla a tapasztalataimat.

A készülék 3 fejjel érkezik: egy szivacsos, illetve egy gyengédebb és egy erősebb kefés fejet kapunk hozzá. Az igazat megvallva fogalmam sincs, hogy a szivacsosat mire lehetne használni, az erősebb kefe pedig már első tapintásra is túl durvának tűnt, úgyhogy én csak a gyengédebb fejet próbáltam. 

Hetente egyszer (általában vasárnaponként) szoktam használni. A smink eltávolítása után bevizezem a kis fejet, majd a helyére pattintom, nyomok rá egy borsónyi arctisztítót (jelenleg egy Eucerin géles lemosót használok), és indulhat is a móka. Mielőtt megvettem, azt hittem, hogy maga a fej fog forogni, úgyhogy amikor először kipróbáltam, és láttam, hogy "csak" rezeg, megijedtem, hogy így biztosan nem lesz elég hatékony. De szerencsére nagyjából 3 perc alatt sikerült eloszlatnia a kételyeimet ezzel kapcsolatban. A legutóbbi szerzeményes posztban már említettem, hogy nem tudom, mi lehet a titka, és az az igazság, hogy továbbra sem tudtam rájönni, de valahogy tényleg működik. A fej tulajdonképpen csak úgy ott van, és maga a 'készüléktest' rezeg. Használat közben (azon kívül, hogy egy idő után már kellemetlen a kezemnek és a fejemnek a rezgés, érdekes, mert az arcbőrömet nem különösebben zavarja ennyi idő után sem) túl sok varázslat nem történik. Lassú, körkörös mozdulatokkal végig szoktam vele menni az orromtól kifelé haladva az arcom két oldalán, majd az állon és a homlokon. Az egész művelet nem tart tovább 3 percnél, és utána olyan puha a bőröm, mint egy kisbabának. Elképesztő, de tényleg. Azt nem hinném, hogy hosszú távon a pattanásokat is el lehetne vele kerülni, mert bizony egy-egy bűnözős (értsd gumicukor, csipsz minden mennyiségben) időszakban, rajtam ugyan úgy előjöttek a pattik, de tudom, hogy nálam ezen csak a normális étkezés segít.

Használat után leveszem a kis fejet a készülékről, alaposan kiöblítem, majd félreteszem száradni. Ezután pedig jöhet az extra ápolás.




A Lush Rosy Cheeks rózsás arcpakolására szintén még valamikor decemberben találtam rá, és már az első alkalommal sikerült letaszítania a trónról korábban használt C-vitaminos arcmaszkomat. Keményebb és sűrűbb állagú azoknál az arcmaszkoknál, amiket eddig próbáltam, de ettől függetlenül semmivel sem nehezebb eloszlatni az arcbőrön. 

Kellemes, visszafogott rózsaillata van, egyáltalán nem nagymamás, úgyhogy én nagyon szeretem. Egy vékony rétegben szoktam felvinni az arcomra, majd kb. 20 perc múlva, száradást követően lemosom. Extra puha és bársonyos és lesz tőle a bőröm, és az a legjobb benne, hogy használat közben sem szárítja a bőrt. Én azt vettem észre, hogy sokkal jobban hidratál és táplál, mint például a Brazened Honey friss arcpakolás

Egy 75 g-os kiszerelés 2.690 Ft-ba kerül, ami első hallásra kicsit soknak tűnhet, de higgyétek el, ez hatalmas mennyiség. Mint a legtöbb friss arcpakolást a Lush-tól, ezt is hűtőben kell tartani, és elvileg így egy hónapig őrzi meg a frissességét, de az az igazság, hogy én lassan 2 hónap távlatából sem vettem észre rajta semmi változást, úgyhogy még biztosan fogom használni egy darabig.




Ezek után talán nem nehéz kitalálni, hogy mindkét termékkel maximálisan elégedett vagyok, és szerintem minden fillért megérnek. Úgyhogy ha gondolkoztatok bármelyik beszerzésén, én bátran merem Nektek ezeket ajánlani. Azt azért fontos szem előtt tartani, hogy egy-egy termék önmagában nem fog megoldani semmiféle bőrproblémát, így csodát ezektől sem szabad várni. Célszerű inkább egy jól működő arcápolási rendszert kialakítani, és abba beilleszteni őket, mert úgy igen is sokat hozzá tudnak tenni a szebb, egészségesebb arcbőrhöz.


Próbáltatok mostanában valamilyen arcápolási újdonságot? Ezeket esetleg használtátok már? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése