KÜLÖNLEGES ÉKSZERTARTÓK

Egy ékszer nemcsak az öltözékünk, hanem akár az otthonunk ékessége is lehet, főleg, ha ízlésesen tároljuk. Legyen az egy kézzel festett csésze vagy tányér, egy különleges formájú dísztárgy, a nyaraláson gyűjtött kagyló, vagy néhány régi bakelitlemez, egy kis kreativitással bármelyikből könnyedén varázsolhatunk ékszertartót. Persze az üzletekben is találunk nagyon szép darabokat, de előbb talán érdemes szétnéznünk otthon, hiszen sokszor nem is gondolnánk, hogy miféle csecsebecséket őrizgetünk. Vagy ha valaki szereti a vintage stílust, a nagyszülőknél vagy zsibvásárokon, régiségvásárokon is belefuthat igazi kincsekbe. Én egy már egy jó ideje gyűjtögetem az ötleteket, ezekből hoztam most Nektek egy kis válogatást.





Ti hogyan tároljátok az ékszereiteket?



12 megjegyzés :

  1. Nagyon klassz ötleteket hoztál! :)
    Én a hosszú nyakláncaimat felkötöttem egy vállfára, így a ruhásszekrényben tárolom őket, ahol nem gubancolódnak össze. :)

    VálaszTörlés
  2. Az Eiffel-Tornyos nagyon tetszik, tök jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  3. rettentő szépek és mutatósak!! : )) nekem is van egy fülbevaló tartóm, amit a párom csinált CD-ből és CD tartóból. egyedül egy a baja (meg az összes ilyen ékszertartónak) hogy hosszadalmas takarítani. nagyon szép, nagyon mutatós, dísze a szobának viszont egyesével leszedegetni mindent letörölni aztán visszapakolászni...háát : DD sok idő, macera. mondjuk ettől eltekintve én is a szekrényen tartom : D

    VálaszTörlés
  4. Az első kép jobb csücskében lévők tetszenek a legjobban, olyan szépek *-*
    Ilyen tálakban tartom őket amúgy én is, nagyobbakban és külön a gyűrűk, külön a fülbevalók. Szerintem szépen mutat egy komód tetején. De a képeid között van kagyló, pontosan ugyanolyanban tartom Anyánál a dolgaimat, szeretem őket.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon jó ötleteket adtál! :) biztosan fogok otthon találni pár eldugott csecsebecsét :D A minap pont arra gondoltam, hogyan kéne tárolnom az ékszereimet! Köszönöm az isnpirációkat :) xoxo, Ria

    VálaszTörlés
  6. Nekem is kis tálkában vannak a naponta használt ékszerek, a többi meg dobozban.

    VálaszTörlés
  7. Ez a vállfás megoldás egész jónak tűnik. Én ugyanilyen kis tálkákban tartom a hosszabb nyakláncokat is, és akármennyire óvatosan teszem is le őket, folyton összegubancolódnak. :/

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy tetszik Auske. Bevallom, a kagylós mellett nekem is az az egyik kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem csak 2 kis tálkán vannak ékszerek, úgyhogy azokkal hamar lerendezem a takarítást. Bár gyanítom, hogy azért nem nagyon porosodnak, mert egy üveges szekrényben tartom őket. :D

    VálaszTörlés
  10. Azok a kis elegáns, arany díszítésű darabok nekem is nagyon tetszenek, és szerencsére nem is nehéz őket elkészíteni. :) A kagylóért pedig nagyon irigyellek, tulajdonképpen az a kép adta az ötletet a poszthoz.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szívesen Réka, örülök, hogy hasznosnak találtad ezt a kis válogatást. :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem a dobozos módszer azért nem vált be, mert szinte soha nem álltam le abban keresgélni. Inkább gyorsan felkaptam ami elöl volt, így viszont sok ékszer hónapokat várt a dobozban, mire előkerült.

    VálaszTörlés