L'OREAL VOLUME MILLION LASHES | FÉLINE SZEMPILLASPIRÁL

Amióta rátaláltam a Maybelline Lash Sensational szempillaspirálra, nem igazán kísérletezgetek új darabokkal, ugyanis azzal tényleg minden tekintetben elégedett vagyok. Pár hónapja viszont lehetőségem adódott kipróbálni a L'Oreal Paris akkori legújabb spirálját, a Volume Million Lashes Féline-t, amiről ma szeretnék egy kicsit Nektek is mesélni. 




Számomra egy szempillaspirálnál nem döntő szempont a csomagolás, viszont nagyon tudok neki örülni, ha egy szépségápolási termék a megszokottól eltérő és igényes "ruhát" kap. Azt hiszem ez a Volume Million Lashes Féline-re különösen igaz, hiszen ez a fényes zöld-arany csomagolás kifejezetten exkluzív hatást kelt. És szerencsére elég strapabíró is, annak ellenére, hogy már többször leejtettem, még sehol nem kopott vagy karcolódott meg rajta a festés. Az ujjlenyomatokat viszont masszívan gyűjti, így elég nehéz róla szép képeket készíteni.

Habár alapvetően a csomagolás nem döntő szempont szempillaspirál vásárlásnál, azért van néhány dolog, ami a későbbiekben mégis meghatározza egy spirál használhatóságát. Például az, hogy mennyire szűk a tubus szája, és mennyi festéket tud ezáltal egy-egy "merítéssel" felvenni a kefe. Az én szempilláim alapvetően nem túl dúsak, viszont egész hosszúak, így ha túl sok festék jut a kefére, általában összetapadnak. A Féline-nel az első két hétben megszenvedtem ebből a szempontból, mert amíg be nem sűrűsödött egy picit a festék, túlságosan sokat vett fel belőle a kefe. Ezért egy papírzsebkendővel előbb minden alkalommal le kellett törölnöm a felesleget a keféről, így viszont elég sok festék kárba ment.

Eleinte egyszerűen csak végighúztam a pilláimon a kefét, az utóbbi időben viszont már úgy használom, hogy a szempillatöveknél ide-oda tologató mozdulatokkal egy nagyobb mennyiséget viszek fel, majd egy gyors mozdulattal végigszaladok a pillák többi részén is. Így kevésbé tapadnak össze tőle a szempilláim, és valamivel dúsabbnak is tűnnek. 

Maga a kefe egyébként nekem nagyon bejött. A Maybelline Lash Sensational-höz hasonlóan ez is szilikon kefét kapott, ami enyhén ívelt, így tökéletesen illeszkedik a felső pillasorhoz. A fej végére rövidebb szálak kerültek, ezért a nehezen hozzáférhető helyeken is könnyű vele dolgozni.




A festék szerintem kellőképpen pigmentált, és szerencsére tartós is. Nekem egy nagyjából 10 órás napot simán kibír potyogás nélkül, bár az is igaz, hogy nem nagyon szoktam napközben babrálni a szemem körül.

A tartósság mellett szerencsére az eltávolítása sem jelent különösebb gondot. Én egy ideje már csak egy sima, meleg vízzel átitatott mikroszálas törlőkendőt használok sminkeltávolításra, és dörzsölés nélkül, maradéktalanul el tudom vele távolítani a szempillaspirált. Ezért biztos vagyok benne, hogy micellás vízzel, vagy speckó sminklemosóval is könnyedén le lehet mosni.




A fenti képeket elnézve nem tűnik annyira látványosnak a Féline, élőben viszont nagyon szépen kiemeli a szemeimet, és keretet ad nekik, így mostanában szívesen nyúlok érte. Bár az ára nem túl baráti, kuponos akciók keretében féláron hozzá lehet jutni, és 2.500 Ft-ért szerintem egész szerethető kis darab. Elsősorban azoknak ajánlanám, akiknek dús, de rövid szempillái vannak, náluk nagyon szép eredményt lehet vele elérni. De egy kis trükközéssel a kevésbé dús pillasorból is egész sok mindent ki lehet vele hozni.


És most Ti jöttök! Meséljetek, Nektek melyik a kedvenc szempillaspirálotok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése