ESSIE | DECADENT DISH

Egy jó ideje már nem volt szó körömlakkról a blogon, ezért úgy gondoltam, hogy ma még gyorsan megmutatom Nektek az egyik kedvenc őszi-téli lakkomat, mielőtt nagyon belevetnénk magunkat a tavaszba és a világos, pasztelles cukorkaszínekbe. Életem első Essie lakkjáról lesz szó, amit Lengyelországban vásároltam, erre valószínűleg még jó sokáig emlékezni fogok. És nemcsak a helyszín miatt, hanem azért is, mert egy nagyon különleges darabja lett a kis kollekciómnak a Decadent Dish árnyalat.




Emlékszem, percekig csak álltam a hatalmas pult előtt, és alig bírtam leküzdeni az "ez is kell, óh, az is milyen szép, jajj, de az a másik talán még szebb" gondolatokat, mert hát az igazat megvallva nem a legolcsóbb kategória. Miután sikerült lehiggadnom, rátaláltam a Decadent Dish-re, ami számomra ott és akkor a legszebb őszi-téli színben pompázott, úgyhogy végül mellette döntöttem.

Szerencsére nem csak kezdeti fellángolás volt, ugyanis a tél nagy részében szinte csak ezt a lakkot viseltem. Nem csak azért, mert csodás színe van a körmökön, hanem azért is mert rettentően tartós. Míg a legtöbb lakk nálam a 3. nap végére már botrányosan néz ki, ezt simán tudtam 4-5 napig is viselni.

Az állaga ideális, könnyen kezelhető. Az ecsetét is nagyon szeretem, mert az apróbb helyeken is nagyon pontosan és precízen lehet vele dolgozni, mégis 'haladós'. Nem éreztem egyszer sem azt, hogy pepecselnem kellene vele. A száradási idő pedig átlagon felüli. Két réteg (fedőlakk nélkül) 10 perc alatt teljesen megszárad, úgyhogy sokszor este festettem vele a körmeimet. 

A színe pedig hát, egy csoda. Nézzétek milyen gyönyörű felkenve!




Ezek után már csak azt sajnálom, hogy nálunk olyan nehezen elérhetőek az Essie lakkjai.


Nektek, hogy tetszik a Decadent Dish? Melyik a kedvenc őszi-téli lakkotok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése