VISZLÁT 2015, HELLO 2016

Január első napjai nálam rendszerint mindig ugyanazzal telnek: gondolatban végigpörgetem a mögöttem álló évet, összegyűjtöm, és feljegyzem a fontosabb mérföldköveket, majd pedig megtervezgetem a következő esztendőt. Nem tudom, Ti, hogy érzitek, de nekem a 2015-ös év valahogy a szokásosnál is sokkal gyorsabban eltelt, és sokkal eseménydúsabb volt, mint a korábbiak. Talán pont ezért is tűnik úgy, mintha csak pár hónapja írtam volna az előző összefoglalót. Ez az év volt az első, amelyet már teljes egészében végigdolgoztam, ebben az évben vettem meg életem első autóját, és díszítettük fel a Barátommal közösen az első közös karácsonyfánkat. A naptáramban feljegyzett apró örömöket újra átolvasva azt mondhatom, hogy a 2015-ös év igencsak szuper volt. Persze voltak nehezebb napok is, de azoknál így utólag próbálom "levonni a tanulságot".

Az év eleje egyébként a blog szempontjából is nagyon különleges, ugyanis január 4-én indult útjára a Cheap and Chic look 2.0, azaz az I N S P I R Á L - L A K. Az új felületnek, és persze Nektek rengeteg izgalmas kalandot köszönhetek. Úgy érzem, hogy ez a blog teljes egészében tükrözi azt, ami(lyen) most vagyok, úgyhogy a tavalyi év egyik legjobb döntésének tartom, hogy belevágtam. A mai posztban - az új év és a blog 1. szülinapjának alkalmából - összegyűjtöttem a Ti kedvenceiteket az előző évről, pontosabban azokat a posztokat és Instagramos képeket, amiket a leggyakrabban olvastatok/néztetek.

















Érdekes, mert ezek közül a bejegyzések közül jó néhány nálam is nagy kedvenc volt az elmúlt évben. A Glamour napi szerzeményes poszt képeit imádtam talán a legjobban a tavalyiak közül, az Inspirációs naplónak pedig már a készítése közben is alig vártam, hogy végre elkezdhessek bele írni. A fentieken kívül az én szívem csücskei a különleges ékszertartók, a pénztárcakímélő tippek, a boldogságterv, és a kedvenc ékszereimet bemutató posztok voltak.

Időnként még ha a blogon és a Facebookon nem is voltam túl aktív, az Instagramon igyekeztem megörökíteni minden fontosabb pillanatot, illetve a számomra kedves dolgokat. Ezek közül a #2015bestnine alapján a következő 9 kép rejtette rabul leginkább a ♥-eteket tavaly.




És, hogy mit tartogat 2016? Remélhetőleg sok-sok izgalmas újdonságot, még több hasznos és érdekes posztot, és legalább annyi boldog pillanatot, mint 2015. 


Bár a fenti sorrend a Ti kedvenceitek alapján készült, kíváncsi lennék, számotokra melyik volt a legkedvesebb 
I N S P I R Á L - L A K poszt tavaly. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése