KARÁCSONYI AJÁNDÉKÖTLETEK KUCKÓZÓS ESTÉKRE

Kevesebb, mint 8 nap, és itt van Karácsony Szenteste, ezért úgy gondoltam, néhány ötlettel megpróbálok segíteni azoknak, akik még ajándékvásárlás előtt állnak. Az az igazság, hogy amióta elkezdtem dolgozni, sokkal szívesebben tartok hétvégente is "kuckózós estét" mint, hogy bulizni menjek, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Éppen ezért a mai ajánlóba egy ilyen relaxálós este kellékeit gyűjtöttem össze, amiknek szerintem bárki örülne. 




Egy tökéletes relaxáló este nem is indulhatna mással, mint egy kellemes fürdővel. Én mostanában szívesen cserélem le a gyors zuhanyokat egy-egy kényeztető pancsolásra, amit mindig valamilyen klassz kis fürdőkülönlegességgel dobok fel. A Bomb Cosmetics fürdőbombáit bátram merem Nektek is ajánlani, mert amellett, hogy fantasztikus az illatuk, telis-tele vannak tápláló összetevőkkel, így akár a testápolózást is ki tudjuk váltani velük.

A kellemes kikapcsolódáshoz egy finom illat is dukál, a Yankee Candle gyertyái ehhez tökéletes megoldást nyújtanak. Nagyon intenzív az illatuk, és a csomagolásuk is annyira gyönyörűséges, hogy öröm rájuk nézni.

3. Rosy Cheeks arcpakolás - LUSH
Miután teleengedtük a kádat, és meggyújtottunk egy kellemes karácsonyi illatú gyertyát, itt az ideje, hogy az arcunkat is feltöltsük energiával. A Lush Cosmetics rózsás friss arcmaszkja, a Rosy Cheeks óriási kedvencem lett az utóbbi pár hétben. Ez a nyugtató hatású arcpakolás török rózsaolajat tartalmaz, ami segít helyreállítani a bőr állapotát. Bónuszként pedig elképesztően pihe-puha bababőrt varázsol.

Időnként kifejezetten hálás tud lenni a bőrünk egy-egy enyhébb radírozás után, ehhez pedig nem is választhatnánk jobb társat ilyenkor, mint az Yves Rocher fűszeres- vaníliás illatú radírozó tusfürdő gömbjét. A bio-mezőgazdaságból származó búzavirág vízben, szemcsésített sárgabarackmagban és kókuszban gazdag textúra gyengéden tisztítja a bőrt az elhalt hámsejtektől, a benne lévő csillámok pedig kifejezetten ünnepivé teszik a fürdőzés hangulatát.

A hidegebb téli hónapokban a kezeink még több hidratálást igényelnek, így egy kuckózós este sem telhet el némi extra táplálás nélkül. Az én kedvencem már jó ideje az Eucerin Ph 5 kézkréme, ami pillanatok alatt beszívódik, és hosszú időn keresztül puhává varázsolja a bőrt, így bátran merem Nektek ajánlani, akár ajándékozásra is.

És ha már a táplálásnál járunk, nem hagyhatom ki az egyik legnagyobb téli kedvencemet, a Nuxe Reve de miel ajakbalzsamját sem. Minden túlzás nélkül ez a legklasszabb ajakbalzsam, amivel az utóbbi jó néhány évben találkoztam. Itt írtam is róla egy kicsit bővebben. Szerencsére egyre több patikában lehet kapni Nuxe termékeket, de ha a Ti közeletekben éppen nem lenne, az Iparfümériáról ezt is be tudjátok szerezni.

Egy forró fürdő után a legjobb pihe-puha, meleg holmikba burkolózni. Nagyon remélem, hogy nem csak én vagyok annyira gyerek lelkületű, hogy majd elolvadok ettől a Mickey-Minnie otthoni papucstól. Minden esetre akár megmaradtok a cuki vonalnál, akár valami komolyabbat választotok, a fázósak biztosan nagyon fogják értékelni a választásotokat.

A tökéletes kikapcsolódáshoz jöhet egy bögre fincsi kakaó vagy tea is, amit a legjobban egy ilyen aranyos bögréből esik elfogyasztani. Tudjátok, menthetetlenül rajongok a bögrékért, nemrég egy egész hadseregnyit mutattam be az Aliexpress kínálatából. Ha a Ti ajándékozottatok is gyűjti a szép darabokat, egy ilyennek biztosan örülni fog. 

Nemrég láttam egy képet a Facebookon "Offline is the new luxury" felirattal, és az az igazság, hogy teljes egészében egyetértek a fenti állítással. Manapság már sokkal inkább vágyom arra, hogy elolvassak egy jó könyvet, mint, hogy leüljek a gép elé, vagy éppen megnézzek egy filmet a tévében. Sokkal jobban feltölt egy óra a kedvenc könyvemmel, mint azt valaha gondoltam volna. Itt van például Oprah Winfrey könyve, az Amit biztosan tudok, ami az egyik legnagyobb kedvencem lett az elmúlt évben. Tele van olyan pozitív hangulatú, gondolatébresztő történetekkel, amik rengeteg energiát tudnak adni a nehezebb időszakokban is. Bátran merem ajánlani 20 éves kor fölött bármely nőtársamnak, ha egy kis "lelkifröccsre" lenne szüksége. A másik ajánlatom pedig a Legyél te is párizsi nő, amibe ugyan még éppen, hogy csak belelapozni volt lehetőségem, de engem pár perc alatt sikerült teljesen magával ragadnia. Csodás képek és szuper "témák", fejezetek kaptak benne helyet, úgyhogy ha egy kis könnyed kikapcsolódásra vágytok, mindenképpen kukkantsatok bele egy könyvesboltban. 

Számomra már csak egy dolog hiányzik a tökéletes kuckózós estéhez, ami nem más, mint egy hatalmas, pihe-puha, meleg takaró, amibe jól bele lehet burkolózni egy bögre forró ital, és egy kellemes könyv társaságában. Ez a rózsaszín H&M darab például nem csak nagyon kellemes tapintásúnak tűnik, hanem kifejezetten szép is, úgyhogy akár dekorációként is tudja majd hasznosítani az ajándékozott, ha végül ezt választjátok.



Ti beszereztétek már a karácsonyi ajándékokat? Kit mivel leptek meg idén?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése