KEDVENCEIM 2015-BEN

A mai bejegyzésen elég sokat vacilláltam, hogy egyáltalán megírjam-e, hiszen ha minden olyan szépségápolási dolgot összeszednék, amiket (ha csak rövid idegig is) szerettem 2015-ben, akkor végeláthatatlanul hosszú lenne a felsorolás. Aztán inkább úgy döntöttem, hogy gondolatban végigmegyek egy napomon (illetve hetemen), és összeírom azokat a termékeket, amik még mindig elöl vannak a sminkes neszesszeremben, illetve a fürdőszoba polcain. Így számomra is kiderül, hogy mik azok, amik valóban megérdemlik a kedvenc jelzőt, és mik azok, amik azóta már a szekrény mélyére csúszva csak egy rövid fellángolás erejéig rabolták el a szívem.




A tavalyi évben szinte minden reggelem a Maybelline Lash Sensational szempillaspiráljával indult. Voltak apró kikacsintások, pl. a L'oreal False Lash Superstar szempillaspiráljával, de végül mindig visszatértem a Maybelline szenzációs darabjához. 

Alapozót a tavalyi évben sem viseltem, helyette tavasztól őszig a MAC BB krémje volt a sláger, majd a hűvösebb idő beköszöntével áttértem az Estée Lauder BB-jére, ami fedésben már egy picit többet nyújtott a MAC-nél. Mindkettőt nagyon megszerettem, úgyhogy valószínűleg az idei évben is kitartok mellettük. A legjobban a Real Techniques Miracle Complexion szivacsával szeretem felvinni őket, amit lassan ideje lenne már egy újra cserélnem.

Szemöldök fronton az év utolsó felében sikerült rátalálnom a tökéletes társra a Milani krémes szemöldökformázójában. Poszt még róla sem született a blogon, pedig igazán megérdemelné már, hiszen nagyon szuper kis darab.

A nyári hónapokban teljesen odáig voltam az Estée Lauder bronzosítójáért, amit pár hónappal ezelőtt a Catrice kontúrpalettájára cseréltem le. A mostani bőrszínemhez túlságosan is sárgás az EL bronzere, de már alig várom, hogy nyáron ismét visszatérhessek hozzá. A Catrice duója viszont addig is minden reggel hű társam marad. Ha egy jó minőségű, és pénztárcabarát kontúrszínt kerestek, bátran merem Nektek ajánlani a Catrice pultot, engem ugyanis teljesen lenyűgözött a 010 Ashy Radiance árnyalat.




Szintén nyáron volt nagy kedvenc nálam a Guerlain Météorites púdergyöngye, ami azóta is a fürdőszoba éke. A hűvösebb időben az arcbőröm nem igényli már a púderezést, de a melegebb időszakokban ez koronázta meg az egyszerű, hétköznapi sminkjeimet.

Hogy a rúzsokról se feledkezzünk meg, jöjjön 3 nagy kedvencem, amikről a mai napig úgy gondolom, hogy minden egyes fillért megérnek. A Relentlessy Red és a Kinda Sexy a MAC-től van, mindkettő a retro matt kollekció része. Előbbi régóta kívánságlistás volt, utóbbi pedig váratlanul, hirtelen felindulásból került hozzám, amikor egy természetes színű, minden nap használható rúzst kerestem. Aztán itt van még egy matt rúzs, ami formulájában kicsit izgalmasabb, hiszen folyékony. A PUPA karácsonyi kollekciójának egyik darabja volt a 003-as Charming Burgundy, ami az egyik legszebb téli ajakravalóm.

Dekorkozmetikumok terén már csak a körömlakkok vannak hátra, amik közül sok szépet találtam tavaly, de az "all time favourite" még mindig nincs meg. Ezekkel valahogy úgy vagyok, hogy mindig jön egy újabb, ami megtetszik, de ha egy árnyalatot kellene mondanom, akkor egy sem jutna az eszembe hirtelen. Talán azért, mert ez hangulattól is függ.




Arcápolás terén sikerült megtalálnom a tökéletes arckrémet az Eucerin Ultra Sensitive "személyében", amiből már nem is tudom azóta hányadik flakont fogyasztom. A bőröm télen-nyáron ugyan úgy szereti, úgyhogy már nem is kísérletezgetek mással.

A hámlasztókkal tavaly sikerült közelebbről megismerkednem, és azóta a mindennapi arcápolási rutinom részévé vált ez a lépés. Második nekifutásra úgy tűnik meg is lett a legjobb, ugyanis a COSRX BHA szépen kordában tartja az arcbőrömet - ha nincsenek nagy chips-es és gumicukros bűnözéseim, akkor a pattanásokat is távol tartja - kiadós, és árban sem olyan vészes, mint pl. a Paula's Choice hámlasztói.

A tavalyi évben került hozzám a Lush Cheeky Rose és a Kose C-vitaminos arcmaszk, amikkel most teljesnek érzem az arcápolási rutinomat. Az arctisztítók viszont kikerültek a képből, egy jó ideje ugyanis már csak egy egyszerű mikroszálas kendővel tisztítom meg az arcom esténként. Erről is szeretnék majd valamikor írni a blogon, hiszen bőven megér egy bejegyzést.

Ajakápolók közül nálam tavaly is a NUXE Réve de Miel tégelyes balzsamja vitte a pálmát, ami nélkül - kis túlzással - már a Barátom se tudna szerintem létezni. Extrán hidratál, baromi jó érzés viselni, és rúzsalapnak is tökéletes, hiszen matt felületet képez az ajkakon. Egyszóval főnyeremény.

Aztán amolyan "elsősegély" termékként az utóbbi fél évben itt volt nálam a Lavan Duo Sensitive spray ami nélkül meg én nem tudnék létezni, hiszen akármennyire is próbálkozok, még mindig sikerül időnként megégetni, megvágni, odacsípni valamim. Olyankor pedig jó, hogy van mihez nyúlni, hiszen sokkal gyorsabban regenerálódik vele a bőr.




A sampon- tusfürdő párossal hasonlóképpen vagyok, mint a körömlakkokkal. Időnként megtetszik valami, de úgy nagyon nagy kedvencre még mindig nem sikerült rátalálnom. A különlegesebb fürdőtermékek viszont bombaszerűen robbantak tavaly a fürdőszobámban, nem is gondoltam volna, hogy ennyit hozzá tudnak tenni a bőr hidratálásához. A Calena bio fürdőcsokija, és a Lush Snow Angel-je például nagyon nagy kedvenc volt nálam, utánuk még a testápolózást is el tudtam hagyni.

A parfümöket semmiképpen sem hagynám ki a sorból, hiszen tavaly 2 nagy kedvencre is sikerült rátalálnom. Az egyik a Nina Ricci édes, cukorkaillatú Les Delices de Nina-ja, ami a nyár abszolút kedvence volt. Az utóbbi pár hónapban pedig a Paco Rabanne Olympea illata volt a nagy favorit. Mindkettőt a Pixiboxnak köszönhetem, ugyanis ott találkoztam velük először egy-gy illatminta formájában.

Hát azt hiszem ezennel a végére is értünk a tavalyi év kedvenceinek. Ha egyetlen neszesszerbe kellene mindezt betuszkolnom, bajban lennék, pedig magamhoz képest még így is visszafogott voltam. Már ami a felsorolást illeti. Annak viszont nagyon örülök, hogy ezeknek a termékeknek a nagy része tényleg olyan, amit idén is fogok használni. Remélem az idei év is sok izgalmas és ígéretes újdonságot tartogat, amik közül talán még néhány kedvenc is kikerülhet majd. 


Nagyon kíváncsi vagyok, Ti miket szerettetek tavaly. Meséljetek, mik voltak a kedvenceitek 2015-ben! Mik voltak a nagy felfedezettek, és mik a régi motorosok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése