ESSIE | SPAGHETTI STRAP

Az Essie - Spaghetti Strap lakkjával már elég régóta nagy a szerelem köztünk, de egészen 2 héttel ezelőttig csak plátói volt a dolog. Azóta szerettem volna a készletemben tudni, amióta megláttam Edit egyik Instagramos képén, de mivel itthon elég nehézkes Essie lakkhoz jutni, még csak megsaccolni se tudtam, hogy vajon mikor fogok vele élőben is összefutni. Aztán a karácsonyi időszakban sikerült rátalálnom egy németországi DM-ben az utolsó darabra, úgyhogy gyorsan el is hoztam. Azóta egyfolytában ezt viselem a körmeimen, és tesztelgetem, hogy hogyan bírja alap-és fedőlakkal, illetve anélkül. Mára megszületett az ítélet, ezért gondoltam, hogy Veletek is megosztom a tapasztalataimat.




Bár Edit képén inkább olyan természetes-nude színűnek tűnt (és pont ez volt az, ami miatt annyira megtetszett), élőben egy nagyon enyhe, pasztelles babarózsaszín színe van a lakknak. Ettől függetlenül még bíztam benne, hogy a körmeimre felkenve majd ez is inkább nude hatású lesz. Hát nem így lett, de nem bánom, mert így is nagyon szerethető kis darabról van szó. Amolyan igazi "francia manikűr szín", ami bármilyen alkalomra megállja a helyét.

Az ecsete lapos, és a végén szélesedő, ami miatt a kisebb körömfelületeket nehezebb szépen kifesteni, de egy kis gyakorlással bele lehet jönni a használatába. 

A lakk állaga pont ideális, se nem túl sűrű, se nem túl híg. Nagyon szépen terül a körmökön, úgyhogy gyerekjáték vele a lakkozás. A száradása szerintem az átlagnál jobb, két réteg nagyjából 10 perc alatt teljesen koppanósra szárad.




A pigmentáltsága, világos színhez képest egészen jó, a fedésével viszont nem vagyok maradéktalanul elégedett. Már az árához képest. A lenti képeken 2 rétegben láthatjátok felkenve. Azokon a körmeimen, amelyeknél vastagabbra sikerült a 2 réteg (pl. mutatóujj) egész szép lett a végeredmény, bár halványan még itt is átüt a körömvég. Ott viszont, ahol vékonyabb rétegben vittem fel a lakkot, eléggé csíkos lett a festés. Világos szín ide vagy oda, én azt mondom, hogy közel 3 ezer forintért fedhetne egy picit jobban is.

A tartósságára viszont nincs panasz. Alap-és fedőlakkal 6 napig kopásmentes, nélkülük pedig egy 4 napot bőven kibír mosogatással, takarítással, doboznyitogatással együtt.




Nem mondom, hogy hiánypótló, sem azt, hogy 'must have' darab lenne, mert tény, hogy a hazai kínálatban olcsóbb árkategóriában is lehet kapni hasonló "egyszerű" lakkot. Ettől függetlenül viszont egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Sőt, már ki is néztem a következő árnyalatot, amit szeretnék majd beszerezni ettől a márkától. A Mademoiselle remélhetőleg közelebb áll majd az elképzelésemhez.


Nektek, hogy tetszik az Essie - Spaghetti Strap lakkja? Melyik a kedvenc 
természetes körömlakkotok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése