NEW IN | 2015. SZEPTEMBER

Habár a Joy napok óta nem esett túl sok szó beauty újdonságokról itt a blogon, azért egy-két dolgot ezalatt az idő alatt is beszereztem. Ezeket szeretném most megmutatni Nektek is, hátha tudok segíteni egy-egy rövid véleménnyel.

Az újévi fogadalmaim között szerepelt, hogy idén nagyobb hangsúly fektetek a 'buy less, choose well' elvre és inkább kevesebb, de jobb minőségű terméket vásárolok. A képeket elnézve azt hiszem egészen jól sikerült tartanom magam ehhez. Érdekes, mert azt hinné az ember, hogy így több pénz megy el 'felesleges dolgokra', de ez egyáltalán nincs így. A titok nyitja talán abban rejlik, hogy szinte alig járok drogériába, így tulajdonképpen alkalmam sincs elcsábulni. 





A legutóbbi Pixibag-gel került hozzám a Nina Ricci legújabb, nyári limitált parfümje, a Les délices de Nina, ami első illatolásra szerelem lett. Annyira, hogy végül megrendeltem belőle egy 75 ml-es kiszerelést a Luxoryshop-tól. A szállítás nagyon gyors volt, ha jól emlékszem 2 nap alatt ki is szállították, úgyhogy én nagyon elégedett voltam velük. Visszatérve a parfümre, az illata kellemes édeskés, de szerencsére egyáltalán nem úgy, mint a Pink Sugar vattacukros illata. Ez inkább egy fincsi gyümölcsös cukorkára hasonlít, ami tökéletes a tavaszi, nyári időszakban. 
Szintén webáruházban sikerült lecsapnom az Estée Lauder Bronze Goddes bronzosítójára, ami olyan hatalmas, hogy szerintem egy életen át ki fog tartani. Az Iparfümériánál rengeteg bronzosító közül lehet választani, úgyhogy nem volt egyszerű a döntés, de végül a Krémmániás vélemények és a mennyiség miatt erre esett a választásom. A normál bronzosítók ugyanis 10 g-os kiszerelésűek, míg a Bronze Goddes ennek a duplája. A minősége egyébként egy álom, tényleg csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. Nagyon finomra őrölt és eszméletlenül puha állagú, az ecsetet pedig elég csak beleérinteni, mert rendkívül pigmentált. Egyszóval fan-tasz-ti-kus. Ha van lehetőségetek, mindenképpen próbáljátok ki, nem fogtok csalódni benne.
A legutóbbi Mülleres túrám során szúrtam ki az Estée Lauder Sumptuous mini spirálját, amit éppen akciósan, 2.500 Ft környékén lehetett kapni. Korábban már volt egy ilyenem, amit imádtam, úgyhogy nem is volt kérdés, hogy elhozom.
Az augusztus legjobb vétele egyértelműen a MAC Kinda Sexy rúzs volt. Emlékeztek még, hogy a Relentlessy Red vásárlásakor egy visszafogott, mindennapi színt kerestem? Na most azt hiszem sikerült megtalálnom. Számomra ez a tökéletes Kylie Jenner-féle nude rúzs, hamarosan beszámolok róla részletesebben is. 




Ugyan az idei nyárnak már vége, én mégis nagyon örültem ezeknek a BIOBAZA SUN újdonságoknak, ugyanis egytől-egyig természetes összetevőjű napbarnító termékekről van szó. A Szuperbarnító napozó dzsem, az S.O.S napozás utáni testápoló joghurt (milyen aranyos nevük van már) és a Barnulásfokozó testápoló lotion mind olyan izgalmas összetevőkből áll, mint a sheavaj, kakaópor, zöld tea kivonat, jojoba-olaj vagy az olíva-olaj. A testápoló joghurtot már ki is próbáltam, és isteni finom kókuszos illata van, úgyhogy ezzel szerintem nem várom meg a következő nyarat, hanem befogom mindennapi testápolónak.




Egy ideje már szemezgettem a Müllerben az Aldo Vandini termékeivel, de elsősorban a tusfürdőkre voltam inkább kíváncsi. Most mégis egy 3 db-os mini kézkrémszettet hoztam el tőlük. A csomagolásuk szerintem kifejezetten szemet gyönyörködtető és praktikus, ugyanis a legkisebb táskában is elférnek. Az illatuk pedig legalább olyan fantasztikus, úgyhogy ha egy (vagyis három) könnyű, finom illatú, tavaszi-nyári kézkrémre van szükségetek, bátran merem ajánlani Nektek ezt a kis csomagot.




Arcápolási fronton is beújítottam néhány dolgot. A The Body Shop e-vitaminos arcpermetét leginkább reggeli hidratálásra szoktam használni, de néha jól esik csak úgy napközben felfrissíteni vele az arcom. Száradás után egy kissé fényes lesz tőle a bőr, ezért zsírosabb bőrűeknek nappalra nem annyira ajánlom. 
Az Aromax moringa olajos széruma egy picit csalódás volt számomra, ugyanis azt hittem, hogy ez egy hígabb állagú szérum lesz, de valójában ugyan olyan állagú és sűrűségű, mint a csipkebogyó olajuk. Ebben a nagy nyári hőségben ez még az én bőrömnek is too much, de télen újra megpróbálkozom vele. Addig pedig a szemkörnyéki területeken fogok vele kísérletezgetni.
Miután elfogyott a Paula's Choice BHA hámlasztóm mindenképpen szerettem volna valamiféle utánpótlást, és mivel a Cosrx BHA termékéről egész jó véleményeket olvastam Krémmánián és Vikinél, így végül megrendeltem eBayről. Nagyjából egy hónapja használom napi rendszerességgel, és egész szépen rendben tartja az arcbőröm, de azért érezhetően gyengébben teljesít, mint a PC. Ha ez a hatalmas mennyiség egyszer elfogy, szerintem visszatérek a Paula's Choice hámlasztójához.
A napi szintű BHA savas hámlasztó mellé hetente egyszer be szoktam iktatni egy AHA savas hámlasztást is, ehhez a Mádara AHA Peel maszkját használom. Nagyjából egy 10 percet szoktam fennhagyni az arcomon, majd langyos vízzel leöblítem. Sokkal erőteljesebben érzem használat közben, hogy ott van az arcomon, mint bármelyik eddigi BHA hámlasztót, de legalább tudom, hogy dolgozik a cucc. Ez a kis kiszerelés kb. 10 alkalomra elég egyébként, nekem még nagyjából 1-2 használatra elegendő maradt benne, de ha elfogy, biztos, hogy beszerzek belőle egy nagyobb utánpótlást.
Nemrég lehetőségem nyílt kipróbálni a Natur cosMEDics jóvoltából a 10-es Schüssler sót tartalmazó natúr krémet és a levendulás Relax balzsamot. A shea vajat tartalmazó krém kifejezetten duzzadt, karikás szemekre, illetve rosaceás bőrre javasolt. Azt ugyan nem vettem észre, hogy kisebbek lennének tőle a táskáim reggelente, viszont szuperül hidratálja bőrt, úgyhogy biztosan el fogom használni. A Relax halántékbalzsam pedig igazi életmentő tud lenni egy-egy húzósabb nap után. Kellemes levendulaillata és a benne lévő stresszoldó Nr 5-ös és Nr 2-es ásványi sók segítenek ellazulni és kikapcsolni. Azóta már be is készítettem az irodai túlélőkészletembe.



Ti miket vásároltatok mostanában? Próbáltátok már ezeket a termékeket? 
Milyenek a tapasztalataitok?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése