RÖVID HAJ | PRO ÉS KONTRA

Kicsivel több, mint két hónapja élek egészen rövid hajjal, és ez alatt az idő alatt rengetegszer tették már fel nekem a kérdést, hogy miért vágattam le, hogyan mertem "belevágni" ebben az egészbe. Ilyenkor persze mindenki valami jó kis szaftos sztorira vár, például, hogy munkahelyet váltottam, vagy valamilyen (bármilyen) ÚJ élethelyzet miatt változtattam. Szegény Barátom szerintem már magától el tudná mondani a történetemet: "régóta szerettem volna már kipróbálni egy rövidebb fazont, és most lettem elég bátor hozzá". Vagy valami ilyesmi. Ilyenkor persze senki nem hagyja ki, hogy megkérdezze, nem bántam-e meg, és, hogy nem nehéz-e kezelni. Igazából még most is mindkét kérdésre nemmel válaszolnék, méghozzá azért mert számos előnye van egy ilyen rövid frizurának. Az élet persze nem habos torta, így mint mindennek, a rövid hajnak is megvannak a maga hátrányai. A mai posztban 6 pontba gyűjtöttem össze, hogy mit sikerült megtanulnom a rövid hajról az elmúlt két hónap alatt, pro és kontra érvek, amiket célszerű szem előtt tartani drasztikus hajvágás előtt.





1. A hajmosás + hajszárítás tortúra 10 percre rövidül, cserébe viszont reggel már nem elég csak gyorsan kifésülni. Nem, nem, ilyenkor már előkerül a wax, a hajhab, a hajlakk és társai.

2. Nem ragad bele folyton a rúzsba és a szájfénybe, cserébe viszont sportolásnál és napozásnál állandóan útban van és egyszerűen lehetetlen úgy letűzni, hogy ne tűnjön az ember 3 évesnek.

3. Nem fullaszt meg a nyári melegben, cserébe viszont smink nélkül sokszor úgy nézel ki, mint egy fiú.

4. Több nap után is van tartása, cserébe viszont a leglehetetlenebb módokon lehet elaludni, természetesen éppen akkor, amikor fontos találkozóra készülsz és nincs 10 perced kimosni és újra megszárítani.

5. Szépen kiemeli a nyakat és a vállakat, cserébe viszont sokkal gyakrabban kell fodrászhoz járnod, ugyanis ha nő 3-4 cm-t, már totál bénán áll.

6. Nem lepi el folyton az egész lakást a rengeteg hajszál, cserébe viszont ha fúj a szél, esélyed sincs kordában tartani a sörényed. Nem is érdemes vele próbálkozni.




Ti mivel tudnátok még kiegészíteni a sort? Nektek volt olyan frizura, amire sokáig készültetek, mire rá mertétek magatokat szánni? Rövid vagy hosszú haj pártiak vagytok? Mi volt a legnagyobb mellényúlásotok haj fronton?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése