GLAMOUR NAPOK 2015. ŐSZ | AJÁNLÓ

Ahogy Facebookon és Instagramon látom, már szinte mindenki lázban ég az október 8-10. közötti Glamour napok miatt. Egy korábbi bejegyzésben megmutattam, hogy én miket szeretnék beszerezni a kuponnapok ideje alatt, most pedig néhány tippet szeretnék Nektek adni, hogy szerintem mire érdemes ilyenkor lecsapni.

A korábbi évek kívánságlistás és szerzeményes posztjait illetve videóit elnézve ilyenkor az 50%-os, sminktermékekre felhasználható kuponok a legnépszerűbbek, a régebbi Glamour napokon én is szinte az összes ilyen kupont felhasználtam. Legtöbbször csak azért, mert féláron juthattam hozzá valamihez, és maga ez a tudat ösztönzött arra, hogy mindenképpen vegyek valamit. Akkor is, ha igazából semmi szükségem nem volt az adott dologra. Ezért volt az, hogy egyre csak gyűltek az újabbnál újabb sminktermékek, amik aztán vagy blogsale-en, vagy pedig Húgomnál kötöttek ki. Ő biztosan örült ennek, a pénztárcám viszont kevésbé, úgyhogy főképp ezért döntöttem úgy, hogy a mennyiség helyett inkább a minőségre helyezem a hangsúlyt, és nem vásárolok össze mindent, csak azért mert féláron van.


Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy nem jó dolog drogériában vásárolni, sőt, nagyon is klassz dolgokat lehet kifogni. Én például teljesen odáig vagyok a Maybelline Lash Sensational szempillaspirálért, a Maybelline Color Tatto 35-ös On and on Bronze árnyalatáért, és a Rimmel Kate Moss kollekció 107-es bordó rúzsáért, ami őszre tökéletes választás. De ugyan úgy nagyon szeretem a Maybelline legújabb The Nudes palettáját, illetve a L'Oreal-tól a Super Liner So Couture szemhéjtust és a False Lash Superstar szempillaspirált. Ezeket bátran merem Nektek ajánlani, mert egytől-egyig mind kiváló darab, és biztos vagyok benne, hogy Ti is imádni fogjátok őket. Azt viszont mindenképpen érdemes átgondolnotok vásárlás előtt, hogy valóban szükségetek van-e az adott dologra. Talán úgy a legkönnyebb eldönteni, ha őszintén válaszoltok arra a kérdésre, hogy teljes áron is megvennétek-e a kiszemelt termékeket. Most persze joggal gondolhatjátok, hogy de hát pont ez a lényege a kuponoknak, hogy amit teljes áron drágának találunk, azt ilyenkor végre kedvezményesen meg tudjuk venni. És igazatok is van. De csak azért megvenni egy szempillaspirált, mert most olcsóbb, úgy, hogy közben otthon van még a fiókban 3 bontatlan, szerintem totál pénzkidobás. Már csak azért is, mert mire az összes "készleten lévőt" elhasználjuk, úgy is itt egy újabb kuponos hétvége, amikor ismét féláron juthatunk hozzá a kedvenceinkhez.

Én most már leginkább olyan dolgokat vásárolok ilyenkor, amikre amúgy is szükségem van, de a teljes árukat kicsit húzósnak találom. Eldöntöttem például, hogy idén veszek egy jó minőségű és kényelmes bokacsizmát, ki is néztem már párat a Tamarisban és a Vagabondban, de úgy voltam vele, hogy inkább megvárom a kuponnapokat, és így jó pár ezer forintot tudok rajta spórolni.

Hasonló kategóriába tartoznak a high end kozmetikumok és sminktermékek, illetve a parfümök is. Ezek alapjában véve nem olcsó dolgok, és csak nagyon kevesen engedhetik meg maguknak, hogy minden nap ilyeneket vásároljanak, de én azt mondom, hogy egy jó minőségű alapozóra, vagy egy szép rúzsra igen is megéri gyűjtögetni. Semmivel sem hasonlítható össze az az érzés, amikor egy régóta vágyott dologra végre sikerül összegyűjteni a pénzt, és ha ilyenkor még 20%-kal olcsóbban hozzá is juthatunk például a Müller jolly joker kuponjával, akkor az dupla öröm. Íme néhány különlegesebb kozmetikum, amik nálam már bizonyítottak: 1. Chloé EDT, 2. Guerlain Météorites púdergyöngy, 3. Chanel Rouge Coco 79 - Saga rúzs, 4. Estée Lauder Bronze Goddes bronzosító, 5. Lancome Grandiose szempillaspirál, 6. Nina Ricci Les delices de Nina parfüm.

Aztán még ott vannak azok a bizonyos "örök darabok". Egy jó minőségű bőrtáska, vagy -cipő, egy klasszikus fazonú kabát, vagy éppen egy basic farmernadrág szintén jó választás lehet, ezeknél ugyanis már az a 10-20% kedvezmény is sokat számít, és ha sikerül rátalálnunk egy megfelelő darabra, az biztos, hogy éveken keresztül jó szolgálatot fog tenni. Én csak nemrég jöttem rá, hogy mennyi különbség van farmernadrág és farmernadrág között is. Korábban próbáltam minél kevesebből megoldani a nadrág kérdést, aminek általában az lett a vége, hogy fél év alatt annyira elvékonyodott az anyaguk, hogy ki kellett őket dobnom, vagy egyszerűen csak nem éreztem bennük igazán jól magam. Aztán pár hete sikerült találnom a polgári M3 Outlet Centerben egy sötétkék, magas derekú, basic farmernadrágot a Levi's-ben, és eldöntöttem, hogy ezentúl csak ott fogok nadrágot vásárolni. Lehet, hogy így évente csak egyet-egyet tudok majd beújítani, de az biztos, hogy tökéletes lesz. Higgyétek el, egy jó farmernadrág idomul a testetekhez, mindenhol úgy áll, ahogy kell, és ez olyan magabiztosságot kölcsönöz, hogy azt nem lehet szavakba önteni.

A kuponnapokkal - legyen az Glamour, Joy vagy bármi más - kapcsolatos konklúzió tehát az, hogy mindenképpen szánjunk időt a tervezésre. Gondoljuk át, hogy mi az ami éppen kifogyóban van, amit már amúgy is akartunk pótolni, készítsünk listát, és az igényeinkhez igazítsuk a felhasználandó kuponokat. Ne pedig fordítva.



Ti, hogyan szoktatok ilyenkor vásárolni? Mi(ke)t terveztek idén beszerezni?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése