GLAMOUR NAPOK 2015. ŐSZ | KÍVÁNSÁGLISTA

A Glamour napokra szerintem nem lehet elég korán elkezdeni készülődni. Én már hetekkel ezelőtt elkezdtem összerakni a fejemben egy kívánságlistát azokkal a termékekkel, amiket mindenképpen be akarok szerezni a kuponos napok alatt. Aztán a héten végre megjelent az újság a kuponfüzettel együtt, úgyhogy végre konkrétabban meg tudtam tervezni a vásárlásokat. Most pedig Veletek is megosztom, hátha tudtok belőle inspirációt meríteni.




Beauty szekcióban csak néhány terméket szemeltem ki magamnak, ugyanis még mindig igyekszem magam tartani a "buy less, choose well" elvhez. Az Estée Lauder Double Wear alapozóját már egy jó ideje ki szeretném próbálni, és most, hogy a Müllerben 20%-kal olcsóbban hozzá tudok jutni, nem is fogok vele tovább várni. Rengeteg pozitív véleményt, és annál is több gyönyörű előtte-utána fotót láttam róla, úgyhogy remélem, hogy nekem is be fog majd válni. Arra mondjuk elég sokan panaszkodtak, hogy nem sikerült első nekifutásra eltalálni a megfelelő színt, de nagyon remélem, hogy nekem ezzel nem lesz problémám. Ahhoz azért elég drága mulatság lenne, hogy végül ne tudjam használni. (Eredeti ár: 10.990 Ft | kupon: Müller - 20%)

Az Eucerin száraz bőrre való arckréme már visszatérő vendég nálam, ez lesz belőle a 3. tubus, és a bőröm még most is ugyan úgy szereti, mint ahogy a legelső pillanatban. Kellőképpen gazdag, de mégsem nehezíti el a bőrt, nagyon könnyen felszívódik, és sminkalapként is tökéletesen funkcionál. Szóval nekem nagyon bevált, úgyhogy száraz bőrűeknek bátran merem ajánlani. Az ára patikánként eltérő lehet, legutóbb olyan 5.000 Ft környékén láttam, de ebből még ugye lejön a 20% kedvezmény. És mivel egy-egy alkalomra elegendő belőle egy borsónyi mennyiség, akár egy teljes évet is kihúzhatunk egyetlen tubussal. (Eredeti ár: 5.000 Ft | kupon: Gyógyszertárak - 20%)

Aloe vera mindig jó, ha van otthon, mert az olyan kisebb sérüléseket, mint a csípés, a napégés, vagy éppen egy meggyöntölt pattanás, nagyon szépen gyógyítja. Amíg otthon laktam, simán letéptem a cserepes aloe vera növénykéről egy kisebb darabot, és azzal kenegettem be a sérült bőrfelületet, de azért egy ilyen szórófejes/géles változat sokkal praktikusabb. Most pedig, hogy 20% kedvezmény lesz rá a Rossmannban, be is ruházok egyre. (Eredeti ár: 1.299 Ft | kupon: Rossmann - 20%)

Néhány hónapja elkezdtem szedni a Revalid bőr-, köröm-, és hajregeneráló vitaminját, és az az igazság, hogy abszolút kellemesen csalódtam benne. Korábban próbálkoztam már a Biovanne és a DM saját márkás vitaminjaival is, de azoknál hosszú távon nem vettem észre semmi javulást sem a bőröm, sem a körmöm állapotán, így végül mindkét kúrát abbahagytam. A Revalid viszont szinte csodát művel a körmeimmel, olyan gyönyörűen megerősítette őket, hogy ha nem látnám a saját szemeimmel, el sem hinném. Erősek, egészségesek, és a körömlakkok is sokkal tovább bírják rajtuk, mint korábban, úgyhogy valószínűleg a 25%-os kedvezményt kihasználva fogom megvenni az utánpótlást belőle. (Eredeti ár: 2.500 Ft | kupon: DM - 25%)




A szokásos őszi gardróbfrissítést már szeptember elején letudtam, így túl sok ruhát már nem szeretnék venni. Egy jó minőségű, strapabíró és kényelmes bokacsizmára viszont szükségem van, ugyanis a tavalyinak, amit a Deichmannban vettem, olyan rossz a talpkiképzése, hogy egy fél óra után megfájdul és bedagad benne a lábam. Elsődlegesen a Vagabond és a Tamaris kínálatában nézelődtem, és bár kinézetre a Tamaris két (jobb oldali) csizmája jobban tetszik, ez majd úgy is élőben dől el, hogy felvéve melyik lesz a legjobb. (1. 'Amina' fekete gumis bokacsizma: 120EUR, 2. 'Julie' magassarkú bokacsizma: 120EUR | kupon: Vagabond - 20%, 3. 'Black comb' fekete bokacsizma - 29.900 Ft, 4. 'Mocca' bokacsizma: 31.990 Ft | kupon: Tamaris - 20%)




Most, hogy már szinte minden 'alap dolog' megvan a kis albérletünkben, szeretnék egy-két hangulatos kiegészítőt venni, amivel kicsit otthonosabbá tudnánk varázsolni a lakást. Az F&F-ben még pár hónapja kinéztem egy szőrmés takarót, amit már nem találtam meg a honlapon, de ugyan olyan anyaga van, mint a bal oldali párnának, és a debreceni üzletben még láttam belőle pár darabot. (Eredeti ár: 5.900 Ft | kupon: F&F Home - 20%)
Szeretnék még mellé ebből a cuki, fényes anyagú, rózsaszín párnából is, ez a színkombináció szerintem télen is szépen mutatna a szobánkban. (Eredeti ár: 3.790 Ft | kupon: F&F Home - 20%)
Gyertyákat és hasonló kis bizgeréket egyelőre nem tervezek venni, az úgy is ott élőben fog eldőlni, ha látok valami szépet. Viszont egy szép ágyneműhuzat beszerzése már régóta érik, úgyhogy szerintem arra is most fogok sort keríteni. (Eredeti ár: 3.990 Ft | kupon: F&F Home - 20%)
Ezeken kívül még az 50%-os DM-es Persil mosókapszula és Silan öblítő kuponokat tervezem felhasználni, mert azokat előbb-utóbb amúgy is pótolni kellene.



Ti miket terveztek beszerezni az őszi Glamour napokon?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése