APRÓ ÖRÖMÖK - 2015. ÁPRILIS - AUGUSZTUS

"Sokszor és sokat nevetni; elnyerni az intelligens emberek megbecsülését, a gyermekek ragaszkodását; kivívni az őszinte kritikusok elismerését és elviselni a hamis barátok árulásait; örülni a szépnek, megtalálni másokban a jót; jobbítani egy kicsit a világon - egy egészséges gyerekkel, egy parányi kerttel vagy azzal, hogy biztos lábon állva élsz; tudni, hogy legalább egyvalaki könnyebben lélegzik, mert te voltál. Ez a boldogulás, ez a siker." /Ralph Waldo Emerson/

Bár a legutóbbi ilyen összefoglalóban épp arról írtam, hogy ismét nagyobb hangsúlyt fogok fektetni az esti "apró örömök" összeírására, csak még inkább ellustultam ilyen téren. Pedig nem mintha nem lett volna mit megemlítenem. Sőt. Például idén nyáron eljutottam életem első zenei fesztiváljára; néhány napot tudtunk strandolni a Balatonnál; eltöltöttünk egy hosszú hétvégét Hajdúszoboszlón; új frizurát vágattam magamnak, és sikerült beszereznem sok szép kívánságlistás holmit. Az elmúlt 5 hónapban rengeteg szép emlékkel lettem gazdagabb, de ezeknek csak igen kis része lett fényképeken megörökítve, viszont így is készült néhány, főleg beauty kedvencekről, ezeket szeretném most Veletek közösen feleleveníteni.





Meséljetek, Nektek, hogyan telt az elmúlt néhány hónap? Mi volt a legemlékezetesebb pillanat ezen a nyáron?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése