BEST OF SUMMER 2015.

Ha engem kérdeztek, az idei nyár még a korábbiaknál is gyorsabban eltelt. Na nem mintha bánnám, hogy vége a 35 fokos időnek, sőt. Kifejezetten örülök neki, hogy itt az ősz, még ha csak a naptár szerint is. A csípős reggelek, a színes falevelek, a sütőtök édeskés illata, egy bögre forró kakaó, és egy jó könyv engem bármikor kárpótol a ködös, esős idő miatt. De egy pillanatig még kanyarodjunk vissza a nyárhoz, ugyanis 35 fok ide vagy oda, azért bőven volt szerethető dolog is az elmúlt pár hónapban. Mondjuk ez a néhány termék, amik szebbé varázsolták a mindennapjaimat.




Itt van például mindjárt a L'Oreal kétfázisú False Lash Superstar szempillaspirálja, amiről korábban már írtam is a blogon. Akkor azt mondtam, hogy mindennapi használatra nekem kicsit macerás, viszont időközben sikerült kitapasztalnom, hogy hogyan érdemes használni, és azóta nagyon megszerettem. A dolog lényege csupán annyi, hogy miután felvittem belőle a felső pillasorra az alapozóréteget, egyből átszaladok rajta egy réteg fekete festékkel is, és csak ezután jöhet az alsó pillasor. Így nincs póklábhatás, és nincsenek ide-oda ágaskodó szempillák.

Szintén említésre került már korábban a MAC Relentlessy Red nevű rúzsa, amit az év egyik legjobb vételének tartok. A színe gyönyörű, a tartóssága pedig felülmúlhatatlan. És ha már a MAC-nél tartunk, hadd említsem meg  a BB krémjüket, amit a nyári időszakban minden nap viseltem. Enyhe fedésű és könnyű állagú "alapozó", ami friss, egységes és egészségesen ragyogó bőrt eredményez. A hűvösebb időben szeretném majd kipróbálni az Estée Lauder Double Wear alapozót, de tavasszal szerintem ismét visszatérek ehhez a BB krémhez.

Sminktermékek közül nagy szerelem volt még idén nyáron az Estée Lauder Bronze Goddes bronzosítója, ami amellett, hogy dupla akkora kiszerelésű, mint az összes többi bronzosító, gyönyörűséges napcsókolta hatást eredményez. Mindemellett pedig elképesztően pigmentált, úgyhogy nagyon kevés kell belőle egyszerre. Én legszívesebben a Catrice kabuki ecsetével használom, mert azzal lehet a legtermészetesebben felvinni.

A kis ibolyaillatú Guerlain Météorites púderről már áradoztam a blogon, és a véleményem azóta sem változott vele kapcsolatban. Vagyis de, még a múltkorinál is jobban megkedveltem. Semmi durván látványos, de mégis van benne egy kis extra, ami miatt én teljesen odáig vagyok érte. Nem olcsó, de továbbra is azt mondom, hogy minden egyes fillért megért.




Néhány hónapja megszabadultam a géllakktól, és ismét élvezem a körömlakkok nyújtotta 'szabadságot'. Na nem mintha olyan sok lakkot használtam volna az elmúlt pár hónapban, sőt szinte hétről hétre csak az OPI Sweet Heart-ja került elő. Itt már írtam róla egy rövid véleményt, és megmutattam, hogy hogyan mutat különböző fényviszonyok között. Én továbbra is maradéktalanul elégedett vagyok ezzel a körömlakkal, biztos vagyok benne, hogy a hidegebb hónapokban is elő fog még kerülni. 

Illatok terén a nyár elején egyértelműen a Chloé EDT volt a nagy favorit, viszont miután a fesztiválos Pixibag-gel hozzám került Nina Ricci új parfümjéből, a Les Délices de Nina-ból egy minta, azonnal átvette a vezetést az 'almás' illat. Párszor már hangoztattam itt a blogon, hogy fantasztikus illata van, ezért most csak annyit mondok, hogy ha van lehetőségetek, mindenképpen illatoljátok meg, mert szerintem nem fogtok csalódni benne. Már ha szeretitek a kellemes, cukorka illatú parfümöket.




A testápolási szekcióban négy termék volt, ami igazán kedvencemmé vált idén nyáron. Az első kettő az Yves Rocher almás-csillagánizsos fürdőtermékei, amikről korábban már meséltem Nektek. Fantasztikus az illatuk, és kellemesen hidratálják a bőrt, úgyhogy próbálok velük spórolni, hogy minél tovább kitartsanak.

A másik két terméket (a parfümhöz hasonlóan szintén) egy szépségdoboznak köszönhetően sikerült felfedeznem. Egészen pontosan a júniusi Pixiboxban volt az Uriage fényvédős arckréme, ami az utóbbi három hónapban a reggeli készülődés során felváltotta a kedvenc Eucerin arckrémemet. Nemcsak smikalapként szuperált jól, de a nyaralás ideje alatt is nagy hasznát vettem, úgyhogy ezzel jövő évre is megvan a tuti fényvédős arckrémem. 

A Pure Fiji testvaj leginkább a Dolce&Gabbana Ligh Blue parfümjére hajazó illata miatt lopta be magát a szívembe, na meg azért, mert nagyon kellemes, selymes az állaga, tényleg olyan, mint egy puha és krémes vaj. Teljesen más, mint például az Alverde, vagy a The Body Shop testvajai, de azt hiszem, ezt már említettem korábban is. A teljes kiszerelés ára egyébként egy horror, én legalább is nem szívesen adnék ki majd' 9 ezret egy testvajért, de ettől függetlenül azért nagyon örülök annak, hogy kipróbálhattam.



Meséljetek, Nektek mik voltak az idei nyári kedvenceitek? Ezek közül a termékek közül próbáltátok már valamelyiket? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése