ŐSZI HANGULAT

Azt már többször is említettem itt a blogon, hogy az ősz az egyik kedvenc évszakom, de arról, hogy miért, még nem sok szó esett. Ma elhoztam néhány kedvencemet, amik alapvetően meghatározóak ebben a szezonban. Számomra többségében ezek teremtik meg azt a hangulatot, ami miatt szebbnek találom az őszt bármelyik évszaknál.




Itt van mindjárt ez a hatalmas, puha kockás sál, amibe annyira jól esik beburkolózni egy hosszú séta után, amikor már teljesen átfagyott mindenem, hogy azt nem is tudom szavakba önteni. Mellé persze kötelező egy bögre forró ital is, amiből most a Tesco Finest fűszeres Chai teája a kedvencem. Jó sok mézzel és egy kis tejjel a legrosszabb napot is képes szebbé varázsolni. A tökéletes hangulathoz már csak egy kellemes háttérzene (mostanában teljesen ráfüggtem a Disney mesék betétdalainak zongoraváltozatára) és egy kis gyertyafény hiányzik, na meg egy jó könyv, vagy magazin, és én már úszom is a boldogságban.




Gondolom nem vagyok egyedül azzal a "problémámmal", hogy a hűvösebb reggeleken valahogy sehogy sem esik jól kikelni a fincsi, meleg ágyikóból, főleg ha éppen hétfő reggel 6 óra van. Viszont találtam néhány olyan beauty kincset, amik kicsit szebbé teszik a borongós, ködös reggeleket. A Rimmel Kate Moss 107-es bordó rúzsa az egyik legszebb őszi darab, amivel drogériás berkekben valaha találkoztam. Gyönyörűen pigmentált, tartós, és kellemes a textúrája is. A finise inkább a matthoz közelít, ettől függetlenül viszont nem szárítja extrémen az ajkakat.

A tökéletesen hidratált ajkakhoz a hűvösebb időben a megfelelő folyadékbevitel mellett azért némi extra ápolás is szükséges. A NUXE Réve de miel tégelyes ajakbalzsamja megváltás a cserepes ajkaknak. Egy sűrű citrusos-mézes illatú csodaszer, aminek abban rejlik a különlegessége, hogy matt alapot képez, így bátran használhatjátok rúzs alá is. Ha már a hidratálásnál tartunk, jöjjön egy másik gyógyszertári kedvencem, az Eucerin ph5 kézkrémje, amit ebben az időszakban mindenhová magammal viszek. Könnyű, krémes az állaga, és hamar beszívódik, de amiért a legjobban szeretem az az, hogy sokáig puhák maradnak tőle a kezeim.

Aztán itt van instant boldogságfokozónak a Carolina Herrera 212 VIP Rosé parfüm, ami számomra a tökéletes őszi illat. Érdemes csínján bánni vele, ugyanis eléggé nehéz, karakteres illata van. Egy-egy csepp belőle a csuklóra és a fül mögé, és egész napra garantált a kellemes illatfelhő.

Mindenképpen meg kell említenem a 3 kedvenc őszi körömlakkomat is, amikbe most annyira belezúgtam, hogy legszívesebb egész évben őket viselném. Az OPI Scores a goal és a Bourjois Dangereusement rouge lakkokról már meséltem Nektek, de újdonságként itt van a China Glaze aranyló csodája, a Mingle with kringle, ami gyönyörűen passzol az előző két szépséghez.

Egy-egy dolgos hétköznapon a szemsminket illetően spirálozásnál tovább nem szoktam menni, viszont ha egy kicsit több időm van, vagy különlegesebb alkalomra készülök, akkor leggyakrabban az On and on bronze árnyalatú Maybelline Color Tattoo kerül elő. Egy vékony rétegben kellemes kis visszafogott fénye van, viszont klasszul építhető, úgyhogy akár egy drámai sminket is el lehet vele készíteni.

Ezeket a szépségeket egytől-egyig bátran merem Nektek is ajánlani, hiszen mindegyikük kiváló minőségű, és alapvetően szuper ár/érték arányú termék. Biztos vagyok benne, hogy bármelyiket próbáljátok is ki közülük, nagyszerű kincsre fogtok lelni bennük. 



Meséljetek, Nektek mik a kedvenc őszi kellékeitek, amiktől jobban érzitek magatokat egy-egy hideg, borús napon?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése