NEW IN | 2015. ŐSZI GLAMOUR NAPOK

Nagyon büszke vagyok magamra, mert az idei Glamour napokon sikerült abszolút az ésszerűség határain belül maradnom, és egy kivétellel csak olyan dolgokat vásároltam, amik a kívánságlistámon szerepeltek. Így, két héttel a kuponos napok után az összes darab jó vételnek tűnik, úgyhogy gondoltam Veletek is megosztom, hogy mikre sikerült lecsapnom, hátha éppen valami hasonlót kerestek. 



Kezdjük mindjárt a ruhás részleggel, ugyanis ez a legrövidebb, össz-vissz' a tervezett bokacsizmát vettem meg a Tamarisban. Elég sok kört futottam, mire sikerült rátalálnom erre a darabra, és az igazat megvallva nem vagyok biztos benne, hogy ez idei modell, de nem is igazán érdekel, mert kényelmes és szerintem csinos is. Mivel a Tamarisban csizmákra pont nem volt érvényes a kupon, így ezt végül teljes áron hoztam el. 




A szőrmés F&F-es takaróval óriási szerencsém volt, ugyanis a kuponnapok ideje alatt az eredeti 7.500 Ft helyett alapból 4.500 Ft környékén lehetett megvenni, és még ebből jött le a 20% kedvezmény. Áldottam az eszem, hogy korábban nem vettem meg teljes áron. A takaró mellé még egy újdonság "költözött" a kis otthonunkba, egy cuki hóemberes dísz formájában. Intagramon és Facebookon már mutattam Nektek róla képet, de annyira tüneményes, hogy muszáj itt is megmutatnom. A pontos árát sajnos nem tudom, ugyanis ajándékba kaptuk, de annyi biztos, hogy a KIK-ben lehet hozzájutni. 




A kívánságlistánál említettem, hogy télére szeretnék egy erősebb fedésű alapozót a MAC BB krém helyett. Eredetileg az Estée Lauder Double Wear alapozóját néztem ki, de amikor kipróbáltam a Müllerben, már nem tetszett annyira a finise. A "normál" és a light verzió is túl mattnak tűnt a kézfejemen, úgyhogy végül lemondtam róla. A 15 ml-es kiszerelésű DayWear BB viszont éppen akciós volt, úgyhogy próbaképpen elhoztam belőle egyet. Aztán annyira megtetszett, hogy végül vettem még belőle 4 dobozzal, így tulajdonképpen 75 ml-t kaptam kevesebb, mint 15 ezer Ft-ért. Csak összehasonlításképpen, a normál 30 ml-es kiszerelés 11 ezer Ft környékén mozog. Az igazat megvallva az akciós ár mellett az is közrejátszott a vásárlásban, hogy 9 ezer Ft feletti EL vásárlás esetén egy 4 db mintát tartalmazó neszesszer járt ajándékba. Szerencsémre a Double Wear-ból is van benne egy 7 ml-es kiszerelés, így ki tudom próbálni, hogy élesben hogyan teljesít.




Korábban többször is hangoztattam, hogy a Garnier micellás vizével annyira jól elvagyok, hogy eszemben sincs leváltani. Aztán úgy alakult, hogy a hónapban 1-et fizet, 2-t kap akció volt a Bioderma micellás vizekre, így győzött a kíváncsiságom, és elhoztam egy 250 ml-es dupla pakkot 3.800 Ft körüli áron. Még így is valamivel több, mint duplája volt a Garnier verziójának, és az az igazság, hogy én továbbra sem veszek észre olyan óriási különbséget a kettő között, amire azt mondanám, hogy megéri érte ennyivel többet fizetni. Elképzelhető, hogy a vízálló sminkkel könnyebben megbirkózik a Bioderma, de egy normál, hétköznapi sminket semmivel sem távolít el jobban, vagy könnyebben, mint a Garnier. A nagy kíváncsiskodásnak aztán az lett a vége, hogy az Yves Rocher-ból is elhoztam egy micellás vizet. Ez árban már közelebb jár a Garnierhez, de ugyan azt tudom elmondani róla is, mint a Biodermáról. Látványosan ez sem jobb, mint a drogériás társa.

Az Eucerin arckréme szintén kívánságlistás volt, ráadásul olyan szuper akcióban lehetett kapni, hogy egy 100 ml-es arctisztító tejjel és egy csomag vattakoronggal kiegészítve olcsóbban jutottam hozzá, mint amennyiért legutóbb önmagában a krémet vettem. Én olyan 5 ezer Ft-ra számítottam, ehhez képest a szett 4.700 Ft-ba került, úgyhogy nagyon boldog voltam. Bár a kupont csomagra nem lehetett felhasználni, végeredményben szerintem így is jól jártam.




A Glamour napok egyetlen nem tervezett vásárlása a Bourjois csodás, őszi hangulatú körömlakkja, 29-es Dangereusement Rouge volt. Egy korábbi bejegyzésben már meséltem róla bővebben, így most nem ismételném önmagam. Ha kíváncsiak vagytok, itt elolvashatjátok róla a véleményem, illetve azt is megnézhetitek, hogy hogyan mutat felkenve.



Nektek, hogy sikerült az idei Glamour kuponos őrület? Mi(k)re sikerült lecsapnotok? 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése