APRÓ ÖRÖMÖK - 2015. SZEPTEMBER

"Igyekszem hálás maradni, és ezért ezerszer megjutalmazott az élet. Eleinte kis dolgokért mondtam köszönetet, és minél többször tettem, annál nagyobb bőség záporozott rám. Ennek pedig bizonyosan az az oka, hogy amire odafigyelünk, az erőre kap. Ha arra koncentrálunk, ami jó az életünkben, ez a jó sokasodik meg." /Oprah Winfrey/

A szeptember mindig is előkelő helyet foglalt el a szívemben, talán részben azért is, mert ilyenkor ünneplem a születésnapomat. Az idei volt az első, amit már a munkahelyemen töltöttem, és az igazat megvallva sohasem gondoltam volna, hogy valaha ennyi szeretetet fogok kapni az élet ezen területéről is. A munkatársaim mind nagyon cukik voltak, ki-ki egy kis édességgel, vagy egy aranyos fotóval lepett meg, ami annyira megmelengette a lelkem, hogy azt nem is tudom szavakba önteni. Persze a Családdal sem maradt el az ünneplés, jó volt végre otthon lenni egy kicsit azokkal, akiknek a legnagyobb hálával tartozok azért, hogy az vagyok aki, és ott tartok, ahol. 

A szülinapom mellett azt is megünnepeltük, hogy az egyik kedves barátnőm férjhez ment. Nem is emlékszem, mikor táncoltunk utoljára ennyit, fantasztikus volt a hangulat, az már egyszer biztos.

És, hogy mi minden történt még szeptemberben? 





Meséljetek, Nektek, hogy telt az elmúlt hónap? 
Mi volt a legemlékezetesebb pillanat szeptemberben?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése