BOURJOIS SO LAQUE! | 29 DANGEREUSEMENT ROUGE

Ha az őszhöz, mint évszakhoz színeket kellene társítanom, akkor a bordó, a barna, és a szürke különböző árnyalatai biztosan benne lennének a felsorolásban. Nem olyan régen már mutattam Nektek egy visszafogottabb bordós-barnás árnyalatú körömlakkot az OPI-tól (már amennyire egy ilyen sötét árnyalat visszafogott lehet), amiről azt hittem, hogy a szezon kedvence lesz. A Glamour napokon viszont belefutottam a Müllerben egy hasonló színű Bourjois lakkba, ami egy kicsivel élénkebb verziója az OPI őszi színorgiájának, és mivel már jó ideje nézegettem a So Laque! lakkokat, végül elhoztam a 29-es Dangereusement Rouge árnyalatot.




Az OPI-hoz hasonlóan ennek is nagyon különleges színe van, üvegen keresztül egy az egyben barnának tűnik, felkenve viszont már a bordó vonal érvényesül inkább benne. A tökéletes fedéshez két vastagabb réteg kell belőle. A képen egy vékonyabb és egy vastagabb rétegben használtam, és ha jobban megnézitek, a gyűrűsujjamon eléggé foltos lett a festés. 

Az állaga eléggé híg és kevésbé krémes, mint az OPI lakkjának, de az az igazság, hogy én jobban szeretem ezt a formulát, mert így van időm elbíbelődni vele, mielőtt besűrűsödne vagy teljesen megszáradna a lakk a körmeimen. A száradási időt egyébként átlagosnak mondanám, bár ezt sem este érdemes elővenni, hiszen hiába úgy tűnik, hogy teljesen megszáradt, hajlamos reggelre párnalenyomatossá válni. 

A tartósságával egyelőre nem vagyok kibékülve. Az üvegen lévő felirat 7 napot ígér, nekem viszont sajna már másnap elég csúnyán megpattant a festék a körömvégeken. Persze egy negatív tapasztalat után még nem akarom leírni, bízom benne, hogy ha sikerül ráéreznem a megfelelő mennyiségre, akkor nem lesz vele probléma.




Összességében a színe, a finishe és az állaga, és a könnyű kezelhetősége nagyon tetszik, a tartóssága viszont nem nyűgözött le. Ha az ár-érték arányt nézzük, akkor nem mondanám rossz vételnek, de nélkülözhetetlen darabnak sem. Szerintem alacsonyabb árkategóriájú márkáknál is találunk hasonló színt, hasonló tulajdonságokkal. A teljes ára 1.800 Ft, és a DM, Müller drogériákban, illetve a Douglas parfümériákban tudjátok megvásárolni.



Nektek, hogy tetszik ez a szín? Próbáltátok már a Bourjois So Laque lakkokat? 
Milyenek a tapasztalataitok?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése