A 10 LEGCUKIBB BÖGRE ALIEXPRESSRŐL

Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de szerintem a bögre az egyik leguniverzálisabb ajándéktárgy. Emlékszem, régen az iskolai Télapós ajándékozásokkor én mindig egy bögrével meg egy kis édességgel leptem meg a "páromat", de ugyan úgy szülinapra is sokszor ajándékoztam valamilyen cuki vagy éppen vicces darabot. Talán azért, mert én világ életemben imádtam a bögréket. Van, aki hűtőmágnest visz haza egy-egy nyaralásról, én meg mindenhonnan minimum 2-3 bögrével térek haza. Persze nemcsak "offline" szeretem felkutatni az újabb kedvenceket, hanem gyakran a webshopok kínálatából is szemezgetek. Ma az Aliexpressről hoztam el Nektek a 10 legcukibbat, bízva abban, hogy Ti is találtok köztük kedvetekre valót.



1. Ha bögreként megunnánk ezt a szívecskés fogantyújú darabot, virágcserépként még akár az otthonunk dísze is lehet. 
2. Aztán itt van ez a mókás, hőre változó bögre, amivel könnyedén átvészelhetjük a reggeli kómás időszakokat.
3. Bár még csak október van, mire kettőt pislantunk már itt is a Karácsony, úgyhogy talán nem is annyira korai ez a havas mintájú verzió, amihez még egy fenyőfa formájú kanalat is kapunk ajándékba.
4. Állatbarátoknak szerintem zseniális ajándék egy ilyen 3 dimenziós változat. Nekem a szarvas mintás a kedvencem.
5. Azt hinnénk, hogy a kedves feliratot, és a virágmintát nem lehet überelni, de ennek a bögrének a belsejében bizony ott van még egy mini nyuszifigura is.
6. Hát nem tündéri ez a kis kötött ruhás darab? Az extra zsebbe pedig akár még egy kedves üzenetet is elrejthetünk az ajándékozottnak. 
7. Egy ilyen "anyagában nyomott mintás" változatnak szerintem minden bögremániás örülne.
8. Sokszor a férfi ismerősöknek a legnehezebb ajándékot választani, egy ilyen lego-s dizájnú bögrével viszont biztosan nem lőhetünk mellé.
9. Évfordulóra, lakásavatóra, nászajándékba az egyik legcukibb ajándék egy ilyen páros bögre szett.
10. Ezek a gravírozott állatmintás darabok mécsesként is szuperül funkcionálnak, ugyanis a gyertya fényében gyönyörűen kirajzolódnak a mélyebben lévő részek.



Meséljetek, Ti, hogy álltok a bögrékkel? Melyik a kedvencetek a fentiek közül?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése