SZÉPSÉGBOXOK LEGJEI

Mi nők, valahogy úgy vagyunk programozva, hogy rajongunk a meglepetéscsomagokért, főleg akkor, ha az szépségápolási csecsebecsékkel van tele. Én legalábbis így vagyok ezzel, nagyon szeretem a meglepetés izgalmát, és az élményt, hogy valami újat próbálhatok ki. Ennél viszont még nagyobb öröm az, ha olyan dolgokat találok egy meglepetéscsomagban, amiket nem csak egyszerűen elhasználok - azért mert éppen már nem férek tőlük a fürdőszobában - hanem annyira nagy kedvenccé válnak, hogy már nem is tudom nélkülük elképzelni a napjaimat, és idővel újra is vásárolom őket. 

A Pixibox csapatáról szerintem már mindannyian hallottatok, ők pont ezt az élményt adják át a meglepetésdobozkáikkal. Hónapról hónapra különböző témájú szépségcsomagokat állítanak össze, amivel sokunknak szereznek boldog pillanatokat. Jó néhány kiadást és jó néhány terméket sikerült kipróbálnom már az elmúlt néhány év alatt általuk, és arra gondoltam, hogy a mai bejegyzésben megmutatom nektek azokat, amik különösen közel kerültek a szívemhez. 




A legrégebbi kedvencem még a 2. szülinapi (2014. október) kiadásból való, a Schwarzkopf Professional Oil Miracle Rose haj- és fejbőr ápoló olaja. Amellett, hogy isteni az illata, az ápoló hatása is tényleg professzionális. Elképesztően puha és finom illatú volt tőle a hajam, úgyhogy nem is értem, miért nem vettem még meg belőle a nagy kiszerelést. Az ára egyébként (a tudásához képest) egyáltalán nem vészes, az Iparfümérián most 2.840 Ft-ba kerül.

Az olajon kívül volt még egy hajápoló termék, amit azóta már be is szereztem nagy kiszerelésben. A Batiste szárazsamponokkal már korábban is jó tapasztalatom volt, és erre csak még jobban megerősített a Blush változat. Kellemes illata van, és simán ki lehet tolni vele 1-2 nappal a hajmosást, úgyhogy igazi életmentő darab. Főleg a nyári nagy melegekben, amikor gyorsabban zsírosodik az ember haja.

A Batiste mellett még 3 terméket vásároltam újra a Pixis kedvencek közül: a Paco Rabanne - Olympea és a Nina Ricci - Les Delices de Nina parfümöt, illetve a Curaprox fogkefét. Mindkét parfüm szerelem volt első - és egyébként sokadik - szaglásra is. A Nina egy lédús, édeskés, cukros illat, amit leginkább a tavaszi és a nyári időszakban tudok elképzelni magamon. Ezzel szemben az Olympea-t annyira univerzálisnak érzem, hogy bármelyik évszakban szívesen viselem. Bár ez is édeskés illat, mégis van benne egy kis csavar, amitől karakteresebb, kicsit komolyabb lesz, és éppen ezért tökéletesen megállja a helyét a hűvösebb időben is. Míg a Ninát inkább a fiatalabb, 20-as 30-as korosztálynak tudom ajánlani, addig az Olympea-ra szerintem az "idősebb" hölgyeknek is érdemes vetni egy pillantást.

Mielőtt kipróbáltam volna a Curaprox 5460-as fogkefét, sosem gondoltam volna, hogy ekkora különbség lehet fogkefe és fogkefe között. Pedig de. Ennek a feje rengeteg sörtét tartalmaz, amik elképesztően puhák, és nagyon jól tisztítják a fogakat, így mondhatni élmény vele a fogmosás. Már Anyukámat is megfertőztem vele, úgyhogy azóta mást nem is használunk. Ha érzékeny a fogínyetek, akkor mindenképpen tegyetek vele egy próbát.




A jó idő beköszöntével nálam már előkerült az Uriage napfényvédős arckréme, ami a tavaly júniusi Pixiboxban lapult. A termálvíz alapú fényvédő nemcsak a nap káros sugarai ellen véd, de sminkalapnak is tökéletes, úgyhogy én az idei szezont is vele fogom letolni. És ha már a krémeknél tartunk, akkor jöjjön a Himalaya Herbals - Intensive Moisturizing Cream-je, amit magamtól valószínűleg soha az életben nem emeltem volna le a drogériák polcairól. Egy nagyon alap krémről van szó, de én pont ezt szeretem benne. Visszafogott az illata és kellemesen hidratál még a hűvösebb időben is, úgyhogy télen nálunk ez volt az egyik állandó testápoló. Szerencsére az ára sem vészes (olyan 1.000 Ft környékén kapható), úgyhogy ha elfogy ez a tégely, akkor biztosan újra fogom vásárolni.

Az Aromax földimogyoró olaját egy Pure by Pixiboxnak köszönhetően sikerült kipróbálnom, és bár elvileg egy univerzális termékről van szó, én legszívesebben a kézkrémembe keverve szeretem használni. Mivel eléggé gazdag és tápláló, inkább csak esténként szokott előkerülni, így reggelre extra puhává varázsolja a kacsóimat. Kézápolással kapcsolatban hoztam még egy kedvencet: a Caosept kézfertőtlenítője a tavalyi fesztiválszezon előtt érkezett, és azóta mindenhová magammal viszem. Kíméletes a bőrhöz, kellőképpen tisztának érzem utána a kezeimet és nem hagy maga után semmiféle ragacsos érzetet, úgyhogy én teljesen elégedett vagyok vele.

Az utolsó Pixiboxos kedvenc egy intim mosakodó gél az X-epiltől, amit nagyon szerettem használni, viszont lustaságból végül nem (ezt) vettem újra. Most éppen a Nivea hasonló termékét használom, és az igazat megvallva sok különbséget nem veszek észre, viszont az biztos, hogy sokkal komfortosabb érzést hagy maga után, mint egy sima tusfürdő.



Most Ti jöttök! Meséljetek, Nektek mik voltak a kedvenceitek a korábbi Pixis dobozokból, amik nélkül ma már nem tudjátok elképzelni a mindennapjaitokat?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése