ÍGY VISELD A KENDŐT | 21 IZGALMAS MEGOLDÁS

Öltözködés terén mindig is a kevesebb-több elvet vallottam. A ruhatáram nagy része egymással jól párosítható basic darabokból áll, amiket általában valamilyen kiegészítővel szoktam feldobni. A kedvenc ékszereim mellett mostanában egyre gyakrabban viselek kendőket is, egyrészt mert rájöttem, hogy ezekkel szuperül fel lehet dobni a legegyszerűbb összeállításokat is - másrészt pedig igencsak jó szolgálatot tudnak tenni egy-egy hűvösebb reggelen. Bár én általában csak a nyakamban szoktam viselni őket, számos más módon is hordhatjuk kedvenc darabjainkat. A mai posztba néhány különlegesebb felhasználási módot gyűjtöttem össze, és persze most is hoztam pár tippet a hazai üzletek kínálatából.




Ha kendő viselésről van szó, általában mindenkinek a nyakban kötött verziók jutnak az eszébe, amiket a legtöbbször elegáns összeállításokhoz tudunk elképzelni. Pedig ettől jóval szélesebb és színesebb a lehetőségek tárháza. Az alkalmibb outfitek mellett egészen hétköznapi, sőt, akár laza szettekhez is bátran választhatunk kendőt, amit akár csak magunk elé hajtva - egy övvel rögzítve - is viselhetünk. 

De ha a csuklónkra vagy a táskánkra csavarva, esetleg övként betűrve hordjuk ezeket a színes csodákat, sokkal izgalmasabbá varázsolhatjuk velük a megjelenésünket. 




És ahogy a poszt elején ígértem, nézzünk néhányat az itthon fellelhető darabok közül:




1. Kék-sárga csíkos - ZARA - 2.595 Ft
2. Rozsdaszínű - H&M - 2.990 Ft
3. Virág mintás - H&M - 2.990 Ft
4. Vegyes nyomott mintás - MANGO - 3.595 Ft
5. Gyöngyös - BERSHKA - 2.595 Ft
6. Vékony kendő - MANGO - 3.595 Ft
7. Piros-kék virágmintás - BESHKA - 1.595 Ft
8. Rózsaszín apró mintás - STRADIVARIUS - 1.995 Ft
9. Púderrózsaszín - ORSAY - 2.595 Ft
10. Sárga virágmintás - MANGO - 3.595 Ft
11. Patchwork mintás - TCHIBO - 2.495 Ft
12. Narancssárga-kék virágmintás - MANGO - 4.595 Ft



Nektek, hogy tetszenek ezek az összeállítások? Melyik a kedvencetek?
Szívesen viseltek kendőt?



Képek forrása: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése