AROMAX ÚJDONSÁGOK: MICELLÁS VÍZ ÉS HAJPAKOLÁS

Észrevettétek már, hogy Krémmánián az Aromax összes terméke szinte maximális értékelést kapott? Mondjuk én egyáltalán nem csodálom, emlékszem, amikor néhány évvel ezelőtt megjelent a Csipkebogyó olajuk, annyira jókat lehetett róla hallani, hogy mindenki teljesen be volt tőle zsongva. Természetesen én is, úgyhogy legalább 4 bioboltot végigjártam Debrecenben, mire végül sikerült belőle találnom. Azt hiszem az volt az egyetlen arcápoló olaj, amiből sikerült egy teljes üveggel elfogyasztanom, szó szerint imádta a bőröm. Azóta egy Pixiboxnak köszönhetően a Földimogyoró olajukat is kipróbáltam, ami olyan nagy kedvencünk lett itthon, hogy a "kencés tálcánk" egyik állandó tagjává vált. 

Ezek után talán nem is annyira meglepő, hogy mekkora izgalommal, és nagy elvárásokkal vágtam neki a két új termékcsalád tesztelésének.




Az Aromax márka alapvetően a tápláló olajairól híres, most viszont egy egészen különleges termékpáros is felkerült a palettájukra. A Botanica család két micellás sminklemosó és arctisztító terméket tartalmaz: egy aloe verás és egy rózsavizes verziót. 

Én felváltva használtam a kettőt, hogy lássam, melyik mit tud, és az az igazság, hogy túlságosan nagy különbséget nem vettem észre köztük. Mindkettő hatékonyan, dörzsölés nélkül is szépen eltávolítja a sminket, és szerencsére irritációt sem okoznak. Az olyan krémesebb termékekkel, mint például az alapozó, a púder, vagy a szemöldökgél, maximálisan elbánnak, a szempillaspirál eltávolításához viszont továbbra is olajos lemosót érdemes választani.

Sem a rózsavizes, sem az aloe verás nem hagy maga után ragacsos, vagy húzódó, feszülő érzetet, csak puha, természetesen ragyogó bőrt. Bár egyik sem tartalmaz mesterséges illatanyagot, a rózsavizesnek különösen megszerettem az illatát. Egy nagyon enyhe, friss és lágy rózsaillata van, amit minden alkalommal öröm használni. Talán pont ezért is lett a kedvencem. Bár alapvetően ezek sminktisztításra lettek kitalálva én nagyon szeretem őket tonikként is használni. Főleg a melegebb napokon esik jól "csak úgy" áttörölni velük az arcot, mert nagyon jól felfrissítik a bőrt.

Az áruk szerintem egészen baráti, főleg a gyógyszertári darabokhoz képest. Az Aromax micellás vizek 250 ml-es kiszerelésben kaphatóak, és a webshopban most 1.350 Ft-ért lehet őket megvenni. Én a rózsavizes változatot különösen megszerettem, úgyhogy ha Ti is szeretnétek valami újdonságot kipróbálni, vagy még keresitek a tökéletes arctisztítót, akkor érdemes tennetek vele egy próbát.




Az arcápolók mellett egy új hajápolási termékkel is bővült az Aromax kínálata. Aki valaha belevágott már hajnövesztési projektbe, az biztosan hallott a ricinusolajról. Régebben én is próbálkoztam vele, többször is, de nálam valahogy sosem működött. Egyrészt macerás volt kimosni a hajamból, másrészt eléggé zsírosított, harmadrészt pedig nem láttam, hogy gyorsabban nőne tőle a hajam, így egy idő után mindig abbahagytam a kúrát. 

Éppen ezért az Aromax Ricinus- és argánolajos hajpakolását sem hajnövesztési céllal kezdtem használni, inkább csak egy jó kis regenerálóként, illetve hajápolóként tekintettem rá. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ennek a használata kevesebb bosszúsággal jár, de hajpakolásként kezelve a dolgot, azt mondom, hogy megéri az extra köröket, mert tényleg nagyon szépen rendbe teszi a száraz hajat. 

Időhiány (és lustaság) miatt nálam nagyjából kéthetente szokott előkerülni, de ezzel a gyakorisággal is egész jól karban lehet vele tartani a hajat. Én úgy szoktam használni, hogy a hajmosás előtt nagyjából egy fél - háromnegyed órával jó alaposan belemasszírozom a  fejbőrömbe, és igyekszek minél jobban eloszlatni a hajhosszon is. Kifejezetten sűrű állagú olajról van szó, úgyhogy érdemes több időt szánni a felvitelre, hogy mindenhová kerüljön belőle. Bár nem tudom, hogy segít-e valamit, de ha eszembe jut, akkor egy rosszabb törölközőt is szoktam tekerni a beolajozott hajam köré. A pihenőidő lejárta után pedig jön a melósabb rész. Sajnos ezt is nehézkes kimosni a hajból, én háromszor szoktam samponozni és öblíteni, amire úgy érzem, hogy már kellőképpen tiszta a hajam, de nekem megéri vele pepecselni, mert tényleg sokkal tápláltabb lesz tőle a hajam.

Az illata egyébként meglepően kellemes, szerintem van benne egy kis mentolos, vagy valamilyen hűsítő összetevő, ami egy nagyon finom gyógynövény illatot kölcsönöz az olajnak.

A micellás arctisztítókhoz képest ennek már valamivel borsosabb az ára, ugyanis a 100 ml-es kiszerelés 1.590 Ft-ba kerül. Ez a ricinusolaj gyógyszertári árához képest soknak tűnik, de ebben ugye ott az argánolaj is, ami önmagában egy drágább összetevő. És, hogy kiknek ajánlanám? Azoknak, akik a nagyon száraz, nehezen kezelhető, sprőd hajukba szeretnének egy kis életet lehelni, és emellett nem bánják, ha cserébe egy kicsivel több időt kell a hajmosással tölteniük.



Ti próbáltatok már Aromax terméket? Mi a kedvencetek a márkától? Ezekkel az újdonságokkal találkoztatok már? Esetleg használtátok is őket?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése