A JOY NAPOK LEGJOBB VÉTELE | MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES PALETTA

Bár itthon sajnos még mindig nem túl nagy a szemhéjpúder-paletta választék drogériás fronton, amikor tavaly év vége felé megláttam a Maybelline Instagram oldalán a The Blushed Nudes csodás rózsaszínes tónusú palettáját, nagyon bíztam benne, hogy nálunk is be fog majd kerülni az állandó kínálatba. Az 'eredeti' The Nudes natúr színeket tartalmazó változat fantasztikusra sikerült, így azért valamennyire ennél is vártam, hogy majd hozza azt a minőséget. Szerencsére nem kellett csalódnom, úgyhogy mindenképpen meg szerettem volna veletek osztani a tapasztalataimat.




A paletta egy nem túl masszív, de kifejezetten bombabiztosan záródó műanyag csomagolást kapott. A korábbi verzióval ellentétben a színek itt nem külön pan-ben vannak, legalább is nem olyan mélyben, így ha nem vigyázunk, sajnos hajlamosak összekeveredni - ahogyan egy lentebbi képen is látszik. Ez főleg akkor problémás, ha egy sötétebb színből kerül egy világosabba. De szerencsére ez a paletta egyetlen negatívuma, ami ráadásul egy kis odafigyeléssel kiküszöbölhető.




Összesen 12 gyönyörűséges, rózsaszínes tónusú színt kapunk, amiben vannak szaténfényű és matt finishű darabok is. Így gyakorlatilag az egyszerű nappali sminktől kezdve egészen a komoly, füstösebb alkalmi sminkig bármit el lehet vele készíteni. Főleg azért, mert szinte kivétel nélkül mindegyik szín rendkívül jól pigmentált. Némi építgetéssel még a világosabbakból is ki lehet hozni azt az intenzitást, amit a palettában látunk. 

A matt darabokat leszámítva az összes szín nagyon puha, már-már krémes állagú, így nagyon könnyű velük dolgozni. A megfelelő ecsettel nagyon szépen satírozhatók és összedolgozhatók a különféle finisű részek is. 

Szerencsére a festékek tartóssága is teljesen rendben van. Én a Catrice szemhéjalapozójával használtam a legtöbbet, azzal még az én rejtett szemhéjaimon is legalább 5-6 órát moccanás nélkül kibírtak, így valószínűleg az Artdeco bázisával egy 8 órás munkanapot simán lenyomnak.  A Maybelline Color Tattoo-kal pedig egyenesen lerobbanthatatlan lesz az eredmény, a Rose Gold tökéletesen passzol a paletta összes árnyalatához, úgyhogy azt bátran bevethetjük hozzá akár alapként is.




A kialakításból adódó apró bosszúságot leszámítva szerintem nagyon ütősre sikerült ez a paletta. Én hétköznapokon és különlegesebb alkalmak előtt is szívesen nyúlok hozzá, mert tényleg nagyon látványos sminkeket lehet vele készíteni, és amiatt sem kell aggódnom, hogy a nap közepére összecsomósodik az egész a szemhéjam redőiben. Éppen ezért meleg szívvel tudom mindazoknak ajánlani, akik szeretik az üdébb, rózsaszínesebb sminkeket. A teljes ára 4.500 Ft környékén várható - alapvetően egyébként ennyiért is megéri szerintem megvenni - most viszont a Joy napok alatt az 50%-os kupont erre is fel lehet használni. Bár én úgy tudtam, hogy mostanra már kint lesznek a paletták a drogériák polcain, többen is jeleztétek, hogy még nem találkoztatok velük. Ha viszont mégis sikerül találnotok belőle valahol, akkor érdemes lecsapnotok rá. 2 ezer forint magasságában biztosan nem találunk még egy ilyen szuper minőségű darabot az itthoni drogériák polcain. 



Nektek, hogy tetszik a Maybelline The Blushed Nudes paletta? Tervezitek megvásárolni, vagy esetleg már be is szereztétek? Szeretitek a rózsaszínes tónusú szemsminkeket?



A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a posztban leírt véleményemet!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése