EXTRA ÁPOLÁS A SZÁRAZ BŐRNEK | THE BODY SHOP OILS OF LIFE OLAJ SZÉRUM

Korábban már volt néhány poszt a blogon (ITT és ITT), amikben olyan száraz bőrre való kencéket ajánlottam Nektek, amik nálam beváltak. A mai is egy hasonló lesz, ugyanis már több, mint egy hónapja használom napi szinten a The Body Shop - Oils of Life olaj szérumát, és mostanra olyan szinten beépült az esti rutinomba, hogy úgy gondoltam, érdemes róla egy kicsit bővebben is mesélnem Nektek. 




Régebben több arcápoló olajjal is próbálkoztam már (NUXE szárazolaj, L'Oreal arcolaj), de egy rövid időn belül valamiért mindegyiket félre raktam, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogy a TBS olaját sikerül-e majd hosszabb távon is megszeretnem.

A leírás szerint az olaj megalkotásához a világ távoli pontjairól három különlegesen erős magolajat gyűjtöttek össze: fekete köménymag-olajat Egyiptomból, kaméliamag-olajat Kínából és csipkebogyómag-olajat Chiléből. Az értékes összetevőknek köszönhetően a bőr azonnal ragyogóvá, revitalizálttá, selymes tapintásúvá válik, négy hét használat után pedig csökken az öregedés jeleinek láthatósága, kisebbnek tűnnek a ráncok és a bőr feszesebb, rugalmasabb lesz.

Na de nézzük, hogy én mit tapasztaltam, először is röviden a csomagolásról: maga a termék egy elegáns üvegcsében van, aminek a kupakja pipettás fejet kapott. Ez több szempontból is praktikus: egyrészt könnyedén és precízen lehet adagolni, másrészt pedig higiénikus is, hiszen nem kell folyton belenyúlkálnunk a tégelybe. 

Az állaga nekem sokkal inkább hasonlít egy szérumra, közel sem annyira sűrű és nehéz, mint a többi olaj amit eddig próbáltam, így az eldolgozása is jóval egyszerűbb

Az illata eléggé erőteljes, karakteres. Nekem kifejezetten tetszik, de aki érzékeny erre az mindenképpen szaglássza meg vásárlás előtt.




Én úgy szoktam használni, hogy arctisztítás után veszek egy keveset az arckrémemből (most éppen a Dr. Organic csigagél krémjét használom előszeretettel) majd csepegtetek hozzá 3-4 cseppet a TBS olajból, alaposan összevegyítem a két anyagot, majd masszírozó mozdulatokkal felviszem az arcomra. Reggelre pedig teljesen kisimult, feszes és pihe-puha az arcom.

De nemcsak arckrémhez szoktam keverni, hanem az esti kézkrémezéshez is használok belőle egy keveset. Azt vettem észre, hogy nagyon szépen felerősíti az "alap krém" ápoló és hidratáló hatását

Egy hónap használat után végre nem ébredek reggelente húzódó, száraz arcbőrrel, és nappalra bőven elegendő az Eucerin könnyed arckrémét használnom. A szemöldököm körüli hámló részek is teljesen elmúltak, így az alapozó sokkal szebben mutat az arcomon.

Az ára mondjuk nem éppen pénztárcabarát, hiszen a 30 ml-es kiszerelés 11.900 Ft-ba kerül. Azt viszont nem szabad elfelejtenünk, hogy ez gyakorlatilag egy szérum, ami a többi arcápolási márkánál is magasabb árkategóriában mozog. Másrészt pedig mivel  3-4 csepp elegendő belőle egyszerre, így a 30 ml nagyon sokáig elegendő. 




Szerintem az extrán száraz bőrnek megváltás lehet ez az olaj (az enyémnek legalább is az volt), úgyhogy ha valaki hasonló problémával küzd és van rá lehetősége, akkor mindenképpen érdemes vetnie rá egy pillantást.


Nektek mi vált be legjobban száraz bőrre? Szoktatok szérumot használni? 
Melyik a kedvencetek?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése