MICELLÁS ARCTISZTÍTÓK A GARNIERTŐL

Szerintem manapság, ha arctisztításról illetve sminkeltávolításról van szó, a micellás víz szinte mindenkinek az eszébe jut. Nálunk otthon a családban már apukám is tudja, hogy létezik micellás víz, pedig őt aztán gondolhatjátok, mennyire érdeklik ezek a dolgok. Az, hogy egyre több márka, egyre többféle micellás vízzel jelenik meg a drogériák polcain részben jó, hiszen így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, másrészt viszont a nagy választék néha zavarba ejtő is lehet, főleg annak, aki még csak most ismerkedik ezekkel a termékekkel. A legutóbbi Maybelline workshopon a dekorkozmetikai termékek mellett két Garnier micellás arctisztító termékkel is megismerkedtünk. Az utóbbi 3 hét alatt szorgosan teszteltem őket, ma pedig szeretném Veletek is megosztani a véleményem róluk, bízva abban, hogy ezzel tudok egy kis segítséget nyújtani, ha éppen arctisztító vagy sminkeltávolító termék vásárlása előtt álltok.




Mivel anno a Garnier "első generációs" rózsaszín kupakos micellás vizét már próbáltam, és egész jól meg is voltunk egymással, nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon mivel tud majd többet ez az argánolajat is tartalmazó változata. Azt már régóta tudjuk, hogy a különböző olajos termékek nagyon hatékonyak, ha sminkeltávolításról van szó, ezért itt is bíztam abban, hogy ez a plusz komponens még jobban felerősíti majd az alapból sem rossz tisztító hatást.

A termékleírás szerint egyébként a kétfázisú micellás víz arcra, szemre és ajakra is használható. Micellákkal, sminklemosó olajokkal és argánolajjal gazdagított összetételének köszönhetően, a kétfázisú micellás víz segít eltávolítani a sminket, a szennyeződéseket és nyugtatni a bőrt egyetlen mozdulattal. Használat előtt alaposan fel kell rázni, hogy a két fázis kellőképpen összekeveredjen, majd mehet is egy vattapamacsra. 

Én mindhárom területen teszteltem, és az az igazság, hogy akárhol, akárhányszor próbáltam, nálam sajna mindig elmaradt a wow-hatás. Valahogy nem érzem azt, hogy a benne lévő olajnak köszönhetően bármivel is kevésbé kellene dörzsölnöm például a szemem, hogy a szempillaspirált maradéktalanul le tudjam mosni. Sőt - bár elég rég volt már, hogy a Garnier rózsaszín kupakos micellás vizét használtam sminkeltávolításra - én úgy érzem, hogy az első, olajmentes verzió nálam valahogy jobban működött. Az egyetlen pozitívum ezzel a lemosóval kapcsolatban az, hogy használat után egyáltalán nem feszül tőle a bőr, és szerencsére olajos réteget sem képez, úgyhogy legalább nem kell még a szappanos lemosással is bajlódni utána.




Ez egyébként az elődjéhez hasonlóan 400 ml-es kiszerelésben kapható, és ha jól láttam, a Glamour napokon olyan 1.800 Ft körüli áron lehetett kapni. Nem egy rossz termék egyébként, de én inkább az "eredeti" rózsaszín kupakos verziót ajánlanám, vagy a másik újdonságot, a micellás arctisztító kendőt, az ugyanis már az első használatkor kedvenccé nőtte ki magát.

Régebben nagyon sokáig babapopsi törlőkendőt használtam sminkeltávolításra, és bár nem igazán próbáltam kifejezetten sminkeltávolító kendőt, biztos voltam benne, hogy azok sem tudhatnak semmivel sem többet az általam használt törlőkendőknél. Hát most azért sikerült megvilágosodnom, hogy de, van különbség köztük, méghozzá nem is kicsi. Elég csak arra gondolni, hogy ezek a speckó kendők kifejezetten sminkeltávolításra vannak kitalálva, tehát nyilván olyan anyagokkal itatják át őket, amiknek köszönhetően dörzsölés nélkül is le lehet mosni a szennyeződéseket és a sminket az arcról. Ez nyilván a babáknak szánt kendőknél nincs meg, tehát ott azért elég erősen kell küzdeni, hogy egy szempillaspirált le tudjunk vele mosni.

Na de kanyarodjunk vissza a Garnierl 3in1 micellás arctisztító kendőjéhez, mert ez tényleg egy nagyon szuper kis cucc lett. Az első dolog, ami nagyon szimpatikus vele kapcsolatban, hogy kellőképpen át vannak itatva a kendők, így egy darab is bőven elég egy hétköznapi, minimál smink eltávolításához. A csomag egyébként 25 db kendőt tartalmaz, ami azt jelenti, hogy egy tasak nagyjából egy hónapig elegendő. A másik dolog pedig, ami nagyon tetszik benne, az az, hogy kifejezetten utazóbarát. Nagyon kevés helyet foglal - a 400 ml-es társával ellentétben - így egy kisebb hétvégi neszesszerbe is simán belefér.

Maga a kendő egyébként nagyon puha, egyszer sem éreztem azt, hogy kellemetlen érzés lenne a bőrömnek, és szerencsére pirosságot sem okozott. Elég volt csak finoman áttörölni vele az arcomat, és szépen lehozott minden szennyeződést. Mondanom sem kell, engem teljes mértékig meggyőzött, úgyhogy ha elfogy a mostani csomag, ebből biztosan fogok még vásárolni. Az ára egyébként olyan 1.400 Ft környékén mozog, ami mindennapos használat mellett nem a legolcsóbb megoldás, utazáshoz viszont, illetve egy-egy átbulizott éjszaka után, amikor gyorsan szeretnénk túlesni az arctisztításon, szerintem a legjobb választás. 



Ti próbáltátok már valamelyik Garnier micellás arctisztító terméket? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok? Mit használtok legszívesebben arctisztításra, sminkeltávolításra?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése