CHANEL ROUGE COCO SHINE | 79 SAGA


A Glamour- napi szerzeményes posztban már említettem Nektek, hogy féláron sikerült hozzájutnom a Müller akciós kosarából a Chanel Rouge Coco Shine 79-es Saga árnyalatához. Az elmúlt egy hétben minden nap ezt a gyönyörűséget viseltem, úgyhogy azt hiszem eljött az ideje, hogy Ti is megismerkedjetek vele közelebbről.




Korábban már volt egy Chanel rúzsom, amit a Hellomonday.hu-ról rendeltem, de azt valahogy nem sikerült megszeretnem, úgyhogy hamar túladtam rajta. Azóta nem is nézelődtem a Chanel pult körül, most viszont a Müllerben jó pár terméküket féláron lehetett kapni, ezért úgy voltam vele, hogy adok a márkának még egy esélyt. A Relentlessy Red után nem terveztem mostanában drágább rúzst venni, viszont amikor megtaláltam a Saga-t, nem tudtam otthagyni, ugyanis pont olyan színe van, mint amilyet a Relentlessy Red vásárlásakor kerestem. Üde, tavaszi, különleges, és abszolút munkahely-kompatibilis.

A 79-es Saga árnyalat a Rouge Coco Shine kollekcióba tartozik, ami összesen 29 csupa természetes fényű rúzsból áll. Mindamellett, hogy fényes finisű, azért ne úgy képzeljétek el, mint egy szájfényt, mert ahogyan a leni képen is látjátok, attól azért elég távol áll. A fényes hatás mellett viszont kifejezetten jól pigmentált, két húzással már elég intenzív fedést el lehet vele érni, ami ennél a visszafogott színnél szerintem elég meggyőző.

A színe egyszerűen csodás, egy kicsit barackos, egy kicsit pinkes, egy kicsit nude, szóval olyan igazi tavaszias. Abszolút fényviszony-függő, hogy éppen melyik szín dominál benne jobban. Nem mondom, hogy utánozhatatlan, vagy pótolhatatlan, hiszen alacsonyabb árkategóriában is találunk hasonló színt, de a többi tulajdonsága miatt számomra mégis páratlan ez a darab.




Az állaga nagyon kellemes, krémes és olyan könnyen siklik az ajkakon, mint egy puha vajdarab. Konkrétan olyan érzés viselni, mintha egy finom selyembe burkolná az ajkainkat. Én azt hiszem, ebben rejlik a különlegessége. 

A hidratáló hatása egyszerűen fantasztikus, ajakápolót még akkor sem kell használnom előtte, ha kicsit szárazabb a szám, mert nagyon szépen ápolja és puhítja az ajkakat. A különleges formulának köszönhetően pedig nem ül bele a ráncokba, hanem feltölti azokat, így egy sokkal egységesebb felületet képez.

A tartóssága  - figyelembe véve a visszafogott színt és a fényes finist - teljesen korrekt, evés- ivás nélkül 3 órát simán kibír.




A Chanel rúzsokat itthon a Douglas és a Müller drogériákban tudjátok megvásárolni. A teljes áruk elég húzós, valószínűleg 12.900 Ft-ot sosem adnék ki egy rúzsért, féláron viszont nagyon jó vételnek tartom őket. Ha van lehetőségetek, mindenképpen próbáljátok ki, nem fogtok csalódni bennük. 



Nektek melyik a kedvenc tavaszi ajakkencétek?



7 megjegyzés :

  1. hűű, nagyon szép valóban :) és jól is áll neked!

    VálaszTörlés
  2. Turcsek Gabriella2015. április 19. 14:39

    Gyönyörű szép színe van és remekül áll! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez féláron is elég drága, 3 órát meg szinte minden rúzs kibír, a Catrice lip balmom még többet is, nekem abból van több színem.

    VálaszTörlés
  4. Az, hogy valami drága-e, szerintem abszolút szubjektív dolog. Egy körömlakkért például biztosan nem adnék ki ennyit, még másnak ez is csak "aprópénz". Abban teljes mértékben igazad van, hogy 3 órát szinte minden rúzs kibír, de nem mindegy, hogy közben milyen érzés viselni. Nekem van több Catrice rúzsom is, amiket nagyon szeretek, de hidd el, ég és föld a különbség. :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy Neked is tetszik Rebus. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát igen, ki mire szeret költeni :) Ha hozzámvágná valaki, örülnék neki, nem vitás :)

    VálaszTörlés