MEGÚJULT MAYBELLINE SZÁJFÉNYEK | 125 - BERRY BRILLIANCE, 100 - PEACH GLISTEN

Idén tavasszal rengeteg újdonsággal bővült a Maybelline kínálata, itt van például mindjárt az új Lip Studio szájfény család, ami ha jól tudom 10 színben lesz kapható. A legutóbbi Maybelline workshopon volt lehetőségem kipróbálni két árnyalatot is az új kollekcióból - a 100-as Peach Glisten-t és a 125-ös Berry Brilliance-ot - úgyhogy a mai bejegyzésben ezekről szeretnék Nektek mesélni.




Én alapvetően egyébként rúzs-párti vagyok, szájfényt csak nagyon-nagyon ritkán használok, viszont ezek a színek még számomra is nagyon ígéretesnek tűntek, úgyhogy nagy izgalommal vágtam neki a tesztelésüknek.

Az új szájfények egy kifejezetten letisztult, szögletes formájú csomagolást kaptak. A használatot mondjuk ez nem sok mindenben befolyásolja, a tárolást viszont annál inkább. Én most éppen egy szögletes tárolóban tartom a rúzsokat és a szájfényeket, úgyhogy én kifejezetten örülök ennek az élesebb vonalvezetésnek.




Na de nézzük, hogy mi van belül! Ez a két árnyalat a Shine kollekcióból való, de létezik egyébként egy csillámos - Crystal - vonal is. Mindkét általam próbált árnyalat rendkívül sűrű, ragacsos állagú, de éppen ezért - szájfényhez képest - elég sokáig meg is maradnak az ajkakon. Én egy olyan 1,5 óra elteltével vettem észre, hogy eltűnt a fény az ajkaimról, viszont a pinkes Berry Brilliance színe még akkor sem tűnt el teljesen. Evés-ivással mondjuk biztosan redukálódik ez az idő, de egy szájfénytől nem is várhatjuk, hogy bármi ilyesmit kibírjon. Ebben az árkategóriában legalábbis biztosan nem.

A sűrű, ragacsos állagtól függetlenül egyébként jó érzés viselni őket, mert amellett, hogy feltöltik az ajkak apróbb ráncait, kellemesen hidratálnak is. Korábban próbáltam már olyan szájfényt, aminél szinte alig lehetett érezni, hogy ott van, na ennél ez nincs így. Talán egy olyan 1-1,5 óra után tűnik el ez a "van valami az ajkaimon" érzés, nagyjából akkorra, amikorra a fénye is megkopik. 




Ahogyan a képeken is láthatjátok a Peach Glisten csomagoláson keresztül, és a kezemen lévő mintán is egy egészen kellemes kis nude, barackos színnek tűnik, az ajkakra felkenve viszont már teljesen eltűnik a színe. Rajtam legalábbis csak egy sima áttetsző szájfény lesz belőle. A Berry Brilliance-nak viszont még az ajkakon is van egy enyhe kis bogyós színe, úgyhogy akik még csak most ismerkednek az élénkebb ajakra valókkal, azoknak egy jó kezdés lehet ez az árnyalat.

Ha hozzám hasonlóan Ti is inkább rúzs-pártiak vagytok, nem hiszem, hogy emiatt a két termék miatt hirtelen áttérnétek majd a szájfény használatára. Azok viszont, akik egyébként is szívesen választanak szájfényt, szerintem nagyon fogják szeretni a Maybelline Lip Studio családját.


Nektek, hogy tetszenek az új szájfények? Ki fogjátok próbálni őket? 
Rúzs vagy inkább szájfény pártiak vagytok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése