2015 SZÍNE A MARSALA | FASHION EDITION


A Pantone intézet minden évben megválasztja az év színét, ami idén nem más lett, mint a marsala. A bájos név egy barnás beütésű bordós- lilás színt takar, ami egyébként egy likőrborról kapta a nevét. Nekem nagyon tetszik maga a név és az elegáns, tekintélyt parancsoló szín is, szerintem nagyon jól be lehet építeni a sminkünkbe, a ruhatárunkba, vagy akár az otthonunkba is. Egy egész szobát mondjuk nem állnék neki lefesteni marsalára, viszont a kiegészítők színében szívesen látnám visszaköszönni. A Pinterest roskadásig van egyébként ötletekkel, ahonnan én már össze is gyűjtöttem a kedvenceimet, ezekből hoztam most egy Fashion edition-t.


Összeválogattam néhány hasonló színű darabot a hazai üzletek kínálatából is. Szerintem érdemes rájuk vetni egy-egy pillantást élőben, hiszen marsala ide, divatszín oda, szerintem bármelyik darab klassz kiegészítője lehet a ruhatárunknak.


1. Pénztárca - PARFOIS
2. Flitteres ruha - F&F
5. Csipke felső - H&M
6. Sál - SHEINSIDE
7. Hosszított felső - F&F
8. Bőrtáska - ZARA


Nektek, hogy tetszik ez a szín? El tudjátok képzelni valamilyen formában a ruhatáratokban?



8 megjegyzés :

  1. Tetszik maga a szín, de maximum cipőben tudnám magamon elviselni :)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen odavagyok ezért a színért, olyan nagyvilági, de mégsem hivalkodó :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, van is egy ilyen színű felsőm :)

    VálaszTörlés
  4. Valami brutális ez a szín! Köszi hogy felhívtad rá a figyelmemet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen, örülök, hogy hasznosnak találtad a posztot. Ha ennyire tetszik a szín, érdemes lesz visszanézned a jövő héten, ugyanis készülök egy home és egy beauty edition-nel is. :)

    VálaszTörlés
  6. Már én is annyi klassz outfit ötletet láttam marsala blúzzal, hogy nagyon szeretnék egyet. Szerintem ez egyáltalán nem egy egyszezonos szín, úgyhogy hosszú távú befektetésnek is jó lenne. :)

    VálaszTörlés
  7. Ahogy mondod Megaera, én is ezt nagyvilági stílust érzem benne. :)

    VálaszTörlés
  8. Hát egy olyan magassarkúra, mint ami a képen van, én is szívesen beneveznék. :D

    VálaszTörlés