ANNY | 309 LIFE IS LOVE

Az az igazság, hogy ez a poszt Szandra nélkül nem született volna meg, ugyanis miután megláttam nála a Nails Inc Victoria Beckham Bamboo White lakkját, annyira beleszerettem a színébe, hogy én is akartam egy hasonlót magamnak. Aztán ahogy az lenni szokott, nem is kellett túl sokáig keresgélnem. A kiindulási alap egy piszkos fehér árnyalat volt, amiből az ANNY, illetve az OPI kínálatában is hamar ráakadtam néhány hasonló lakkra, és bár az OPI lakkok minőségével maximálisan elégedett vagyok, győzött a kíváncsiság, és végül az ANNY-től hoztam el a 309-es Life is love árnyalatot. 




A Douglas neonfényeiben egy az egyben egy halvány szürke / piszkos-fehér színnek tűnt, természetes fényben viszont már inkább halvány lilának látom. Ettől függetlenül így is nagyon tetszik, de nem vagyok biztos benne, hogy nem fogok még kísérletezgetni az igazi piszkos fehérem megtalálásáig más lakkokkal.

Na de térjünk vissza most az ANNY Life is love lakkjához. Ahogyan a lenti képeken is látjátok, az ecsete hosszúkás, lapos és egyenesre vágott. Ezekkel általában könnyedén el szoktam boldogulni, és szerencsére ez az ANNY-nél sincs másképp. A körömágynál is meglepően könnyű vele mutatványozni, talán a kezdők szerencséje, de egyáltalán nem kellett utólag javítgatnom a festést. Azt hiszem a kellemes formula is közrejátszik a könnyű felvihetőségben, ugyanis nagyon szépen terül a körmökön, és szerintem kellő idő után kezd el "kötni", így van időnk szépen eldolgozni a körömfelületen a lakkot.




A tartósságát kicsivel jobb, mint átlagosnak mondanám, amitől talán egy 3 ezer forintos körömlakknál picivel többet várnánk. A 3. nap végére már szinte minden körömvégen megpattant a lakk, de az is igaz, hogy egy hajmosást, és jó pár mosogatást is túl kellett élnie ez alatt az idő alatt. Minden esetre a tartósságát egyelőre valamivel gyengébbnek érzem az OPI-nál. 

A fedése elképesztő, ahhoz képest meg, hogy milyen világos árnyalatról van szó, még inkább meglepő, hogy egy vastagabb rétegben szinte tökéletesen fed. Én mondjuk jobban szeretem két vékonyabb rétegben felvinni, egyrészt mert úgy gyorsabban szárad, másrészt pedig tartósabbnak érzem, de minden esetre lenyűgöző a pigmentáltsága.

A száradási ideje szerintem teljesen korrekt. A két vékonyabb réteg nagyjából 20 perc alatt teljesen koppanósra száradt, úgyhogy ha sietős reggeleken nem is, de egy átlagos estén nyugodtan nyúlhatunk hozzá.




Annak ellenére, hogy nem lett tökéletes Bamboo White dupe, én nagyon megszerettem ezt a lakkot. Nem azt mondom, hogy mostantól csak tőlük fogok körömlakkot vásárolni, hiszen annyira azért nem olcsó, de az biztos, hogy ezentúl gyakrabban körbe fogok nézni az ANNY pultnál is. 



Nektek, hogy tetszik ez a szín? Milyenek a tapasztalataitok az ANNY körömlakkjaival? 
Van esetleg tippetek egy jó Bamboo White dupe-ra?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése