GYORSSEGÉLY PIXIBAG MÓDRA

Az év utolsó Pixibagje körül óriási volt az érdeklődés, szinte pár óra alatt alatt elfogyott az összes, amiben azt hiszem nagy szeretett játszott a 'beauty elsősegély' koncepció. Bevallom őszintén, engem is levett a lábamról, és a márkákat látva biztos voltam benne, hogy ez bizony egy szuper összeállítás lesz. Az elmúlt két hét alatt sikerült jó pár terméket alaposabban is megismernem a csomagból, így gondoltam, Veletek is megosztom a tapasztalataimat.




Alapvetően, ha beauty elsősegély csomagról van szó - ami mondjuk ugyan olyan jól jön egy átbulizott éjszaka után, mint egy hosszú munkanap végén, ha nincs időnk az esti program előtt hazaugrani - nekem első körben olyan lehetséges 'összetevők' jutnak az eszembe, mint például az ajakápoló, a szárazsampon, a kézkrém, a dezodor, a fogkrém, a fogkefe, és valamilyen szemsmink, vagy ajakkence.

A Pixi csapat is hasonlóképpen gondolkodott, ugyanis jó pár dolgot csempésztek ezekből a termékekből a csomagba. Itt van például a mézes-tejes ajakápoló a Labello-tól, ami egyből átkerült az irodai neszesszerembe. A nagy kedvenc Nuxe ajakbalzsamtól ugyan elég messze áll, viszont 'tűzoltásnak' tökéletes. 

Egy Zendium fogkrém is belekerült a csomagba, amivel már egy ideje szemeztem a drogériában, de végül sosem jutottam el addig, hogy meg is vegyem. Ami miatt már korábban felfigyeltem rá az az, hogy kíméletesnek hirdeti magát, és azt ígéri, hogy fogmosás után nem veszi el az étel ízét. Jelentem, ez a valóságban is így van, nagyon kellemes enyhe íze van, mégis kellőképpen tisztának érzem tőle a fogaimat, úgyhogy én nagyon megszerettem.

A dezodort is kipipálhatjuk a képzeletbeli listáról, merthogy a B.U. márkától kaptunk egy dezodort és egy testpermetet a Fancy Cinderella illatból. Nagyon kellemes édeskés illata van, amolyan fiatalos stílusban, éppen ezért én inkább a 15-20 közötti korosztálynak tudnám elképzelni. Ha nagyon praktikus szemmel nézem a dolgot, akkor azt mondanám, hogy egy hagyományos izzadásgátló dezodorral jobban jártunk volna, viszont biztos vagyok benne, hogy a többség jobban örül ennek a párosításnak, hiszen így a parfümkérdés is meg van oldva egy-egy vészesebb helyzetben.




A fentiek mellett két dekorkozmetikum kapott még helyet a beauty elsősegély csomagban, méghozzá egy Smoky Eyes Set négyes szemhéjpúder paletta a Catrice-től és egy Show your feet körömlakk az Essence-től. Bevallom őszintén, ezeket még nem próbáltam ki, ugyanis a hétköznapokban a szempillaspirálon kívül semmi mást nem használok a szemeimre, körömlakkból pedig annyi újdonság gyűlt fel mostanában, hogy még nem jutottam a végére. Viszont biztos vagyok benne, hogy idővel ezekre is sor kerül majd. 

Amit viszont már sikerült kipróbálnom, az a JimJams Beauty lehúzható uborkás arcmaszkja, amire már rögtön a csomag átvételének napján lecsaptam. Tudjátok, hogy fanatikusan rajongok az arcmaszkokért, így ennek kifejezetten örültem. Egészen addig, amíg ki nem próbáltam. Több lehúzható maszkot is próbáltam már korábban, de egyikkel sem gyűlt meg ennyire a bajom, mint ezzel. Az igazat megvallva az a legnagyobb problémám vele, hogy eléggé nehéz és fájdalmas eltávolítani. Konkrétan azt hittem, hogy az arcomon lévő apróbb pihéket is kitépi, mire sikerül megszabadulnom tőle. El tudom képzelni, hogy zsíros bőrön szuperül működik, viszont száraz, érzékeny bőrűeknek egyáltalán nem ajánlanám ezt a maszkot.


Összességében véve szerintem kifejezetten tartalmasra sikerült az év utolsó Pixibagje. Ha azt nézem, hogy egy normál futárszolgálatos kiszállítás általában 1.000 Ft környékén mozog, 3.990 Ft-ért teljesen korrektnek tartom a mostani összeállítást. A legnagyobb kedvencem a Zendium fogkrém lett, amit szerintem egy jó darabig biztosan nem is fogok lecserélni. 


Nektek, hogy tetszett a novemberi Pixibag? Melyik a kedvencetek a mostani válogatásból?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése