BÁRSONYOSAN MATT AJKAK A REVLON ULTRA HD MATT FOLYÉKONY AJAKRÚZZSAL

Többször is említettem már Nektek, hogy a hétköznapokban nem igazán szoktam túlbonyolítani a sminkelést. Általában egy kevés alapozót, szempillaspirált, pirosítót és valami ajakkencét szoktam viselni. Mivel a szemsminkem mindig nagyon egyszerű, ezért az ajkaimra nagyobb hangsúlyt szoktam fektetni, és főleg ilyenkor nyáron imádok színesebbnél-színesebb rúzsokat használni. A matt ajakkencék a kedvenceim, mert ezek tartósabbak, mint a krémes társaik, és ezekbe nem ragad bele a hajam se, ha éppen fúj egy picit a szél. Nemrég lehetőségem adódott kipróbálni a Revlon Ultra HD matt folyékony ajakrúzs 600-as Devotion árnyalatát, úgyhogy a mai posztban róla szeretnék nektek mesélni egy kicsit.




A Devotion egy csodaszép, meleg tónusú rózsaszín. Én nagyon szeretem ezt a kombinációt, mert nekem ez sokkal jobban áll, mint a hideg, kékes tónusú rózsaszínek.

A pigmentáltsága teljesen rendben van, egyetlen vékony rétegben már csodásan fed és nagyon szép intenzív színe van. Rétegezni viszont nem célszerű, így ha napközben megkopik, én inkább letörlöm az egészet, és újrakenem.

A finise olyan bársonyosan matt, egyáltalán nem szárítja az ajkakat. Még nap közben, több óra után sem vettem észre, hogy összeráncolná az ajkakat, szóval tényleg nagyon komfortos érzés viselni. Szinte teljesen észrevétlen az ajkakon, egyáltalán nem érződik olyan "nehéznek", mint sok matt ajakrúzs.




Az applikátora nekem eleinte egy picit nagynak tűnt, de viszonylag hamar hozzászoktam, és így most már gyorsabban is megy vele a festegetés. Mondjuk akiknek picike, vékony szájuk van, azoknak talán trükkösebb lehet a használata.

Tartósság tekintetében szerintem abszolút hozza az elvárt időt. Nálam még a zsírosabb étkezéseket is tök jól bírta. Nem mondom azt, hogy nem kopott meg egy picit sem, de ebéd után is határozottan ott volt az ajkaimon, nyilván valamivel tompábban, mint reggel 7-kor, amikor feltettem.

Jelenleg 3.990 Ft-ért tudjátok megrendelni a Revlon Magyarország hivatalos webshopjából, de ha szerencsétek van, akkor a Müllerben is le tudtok csapni rá. Ha a többi matt ajakrúzsomra gondolok, és azokkal akarom összehasonlítani, akkor azt mondom, hogy alapvetően ár-érték arányban megéri megvenni a Devotion-t. Bár a NYX Soft Matte Lip Cream-ek is hasonlóan bársonyos finisűek, azokat az evés jobban megviseli, mint a Revlon rúzsát.


Ti a matt, vagy a fényes ajakkencéket szeretitek jobban, Próbáltátok már a Revlon Ultra HD Matte folyékony ajakrúzsokat?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése