2017 LEGJOBB KENCÉI

Szépségblog lévén nem lenne teljes a 2017-es év lezárása, ha nem mesélnék a kedvenc kozmetikumaimról. Szigorú voltam, és minden kategóriából csak 1-1 terméket választottam, mert szerintem így van értelme egy kedvences válogatásnak. Sok újdonságot próbáltam ki tavaly, így elég nehéz volt a döntés, de mostanra összeállt a TOP 16-os lista, aminek minden egyes darabját imádom, és amiket nektek is bátran merek ajánlani. Fogadjátok sok szeretettel 2017 befutóit. :)

Kedvenc sminkeltávolító: Yves Rocher - Elixir Jeuness micellás zselé

Ősszel érkezett hozzám tesztelésre az Yves Rocher legújabb családja, az Elixir Jeunesse, ami a környezet káros hatásaival szemben veszi fel a harcot, és regenerálja a bőrt. Az állaga kicsit sűrűbb, mint egy sima micellás víznek, de még bőven a folyékony kategóriába tartozik. Könnyű használni, nem csípi a szemet és szépen eltávolítja a sminket. Ha nem lenne otthon 2 másik micellás sminktisztítóm is, biztosan újravenném.


Kedvenc arctisztító: Bioderma - Atoderm olajtusfürdő

Még tavaly karácsonykor leptem meg magam a Bioderma Atoderm olajos tusfürdőjével, amit kifejezetten arcápolási céllal vettem meg. A smink eltávolítása után szoktam használni, nagyon kíméletes a bőrrel, és kellemes tiszta érzés marad utána. Persze ha az embernek száraz a bőre, akkor a hidratálókrémet azért nem lehet elhagyni emellett sem, de zsíros bőrre elképzelhető, hogy önmagában is elég. Én az 1 literes kiszerelést vettem meg, mert hosszú távon az jobban megérte. Ha jól emlékszem olyan 5000 Ft körül volt, és egy éves használat után a fele még mindig megvan. Szóval tényleg nagyon kiadós. Ha egy jó minőségű, bőrbarát arctisztítót kerestek, akkor ezt mindenképpen csekkoljátok. 


Kedvenc hidratáló: Yamuna - Szőlőmagolajos nappali arckrém

Sokáig nézegettem a Dm-ben a Yamuna szőlőmagolajos hidratáló krémét, mire végül kipróbálhattam. Az illata fogott meg első körben, nagyon finom, friss szőlő illata van. Bár alapból nem szeretem, ha egy arcápoló illatos, de szerencsére ebben a krémben csak az összetevő lista végén kullog a parfüm. Könnyen beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzést, és nagyon jól hidratálja a bőrt. Nappali krém, de nekem estére is bőven elég volt még a hidegebb időben is.


Kedvenc arcápoló: The Body Shop - British Rose hidratáló tonik

Amióta száraz a bőröm, nem nagyon használok arctisztító tonikot, viszont a The Body Shop rózsás tonikja annyira tetszett, hogy muszáj volt kipróbálnom. Fantasztikus az illata, és az a különlegessége, hogy apró rózsaszirmok úszkálnak benne, amik tonizálják a bőrt és összehúzzák a pórusokat. Az állaga ennek is hasonlóan zselés, mint az Yves Rocher micellás termékének, így sokkal jobban lehet adagolni, mint a hagyományos vizes tonikokat. Hidratáló tonikhoz hűen, egyáltalán nem szárítja a bőrt, úgyhogy a száraz, érzékeny bőrűek imádni fogják. 


Kedvenc arcmaszk: L'Oreal Pure Clay - Exfoliate & Refining

Tudjátok, hogy mennyire imádom az arcmaszkokat, ez az egyik gyengém az arcápoláson belül. Mindig elcsábulok egy-egy újabb darabra, így amikor megjelent a L'Oreal agyagos arcmaszk családja, akkor teljesen ráfüggtem a piros algás verzióra. Ez egy hámlasztó arcmaszk, ami már 10 perc alatt hámlasztja és finomítja a bőrt, és hozzátéve még a mélyen eldugult pórusokat is tisztítja. Nagyon sima és puha tapintású lesz utána a bőr, úgyhogy én nagyon szerettem használni. 


Kedvenc hajravaló: Batiste szárazsampon

Jó pár szárazsampont kipróbáltam már, de amióta rátaláltam a sötét barna hajra való Batiste szárazsamponra, azóta csak ezt használom. Óriási segítség azoknak, akiknek lelapuló és gyorsan zsírosodó hajuk van, mert amellett, hogy ad egy kis tartást a hajnak, a mosást is ki lehet tolni vele 1-2 nappal. Sokszor úgy használom, hogy már rögtön a hajmosás után fújok belőle egy keveset a hajtövekre, és azt vettem észre, hogy így később kezd el zsírosodni a hajam. Persze ezzel is óvatosan kell bánni, mert ha túl sokat használjuk, akkor hajlamos kiszárítani a fejbőrt.


Kedvenc testápoló: LUSH - Sleepy

Az év nagy felfedezése számomra a Lush Sleepy testápolója volt. Már tavaly is szemezgettem vele, de mire rászántam magam, már az összeset elkapkodták. Idén viszont újra kapható volt a téli szezonban, úgyhogy azonnal elhoztam belőle egy tégellyel. Fantasztikusan finom, visszafogott cukorkás-levendula illata van, amit parfümként is simán el tudnék képzelni. Enyhén zsíros felületet hagy maga után, de ez egyáltalán nem zavaró. Az illata sokáig megmarad, és nagyon jól ellazít, úgyhogy ha valakinek nehezen megy az elalvás, akkor ezt estére érdemes lehet bevetni. Részletesebben ITT írtam róla korábban. 


Kedvenc tusfürdő: Avon - Planet Spa Caribbean Escape luxus fürdőelixír

Tusfürdők terén soha nem voltak nagy elvárásaim, csak annyi volt a lényeg, hogy rendesen habozzon és lehetőleg legyen finom illata. Aztán amikor kipróbáltam az AVON Caribbean Escape tusfürdőt, már teljesen másképp álltam a témához. Tényleg luxus érzés ezzel a tusfürdővel fürdeni. Nagyon krémes habja van, és elképesztően finom az illata. A benne lévő gyöngypor növeli a bőr simaságát és rugalmasságát, az algakivonat pedig segít mélyen táplálni, hidratálni és regenerálni a bőrt. Az ára egy picit borsos, de ha valaki időnként szeretne egy kis extra kényeztetést vinni a fürdőzésbe, akkor annak érdemes tennie vele egy próbát.

Kedvenc ajakápoló: NUXE - Réve de Miel

Már jó ideje a NUXE tégelyes ajakbalzsamja a nagy kedvencem, amit 2017-ben sem sikerült leszorítani a trónról, pedig azért próbáltam egy-két balzsamot. A hatékonyságát extrém hideg körülmények között tesztelték, így nem csoda, hogy ennyire jól működik. Nagyon sűrű az állaga, mégis könnyen fel lehet vinni az ajkakra. Az egyedüli szépséghibája, hogy a tégelyes kiszerelés miatt folyton bele kell nyúlkálni, így elég stabil alapot biztosít a baciknak. Én ezért csak otthon, kézmosás után szoktam használni. A leghidegebb téli napokon is megállja a helyét, úgyhogy én ebből mindig tartok otthon egy tégellyel. Ami pedig már csak hab a tortán, hogy nagyon finom mézes-citromos illata van. Ha szeretnétek kipróbálni, akkor a partner gyógyszertárakban, vagy a Notino-n keressétek, ha pedig bővebben olvasnátok még róla, akkor ITT találtok róla több infót.


Kedvenc alapozó: Catrice - HD Liquid Coverage

Korábban már egy teljes bejegyzést szenteltem a Catrice HD Liquid Coverage alapozónak, és a mai napig az egyik legjobb drogériás alapozónak tartom. Hiába közepes a fedése, olyan gyönyörűen belesimul a bőrbe, hogy szinte teljesen észrevétlen. Nagyon szépen kiegyenlíti a bőr egyenetlenségeit, az apróbb foltokat elrejti, de mégsem lesz maszkszerű a végeredmény. Van egy enyhe természetes fénye, így zsíros bőrre nem ez lesz a legjobb választás. Száraz bőrűeknek viszont kötelező aláhidratálni, mert egyébként hajlamos kiemelni a száraz részeket.


Kedvenc pirosító/kontúr: Catrice - Prime and Fine Contouring Palette

Ahogy visszagondolok az előző évre, egy-két alkalmat leszámítva szinte mindig a Catrice kontúrozó duóját használtam. Pontosabban csak a kontúr színt, mert a highlighter annyira nem jött be. Szerencsére egyáltalán nincs narancsos beütése, úgyhogy nagyon szép természetes lesz tőle a végeredmény. Drogériás kontúrhoz képest kellően pigmentált, épphogy csak egy kicsit kell belemártani az ecsetet. Ez az egyetlen sminktermékem, aminél sikerült eljutnom a pan aljára, úgyhogy ez azt hiszem mindent elárul. És ha ez nem lenne elég, az ára is nagyon baráti.


Kedvenc highlighter: MAC - Strobe cream

Hétköznapokon nem vagyok a nagy highlighterezés híve, és igazából az alkalmi sminknél is inkább azt szeretem, ha éppen csak megcsillan a fény az arcomon. Többféle highlightert kipróbáltam már, főként olcsóbb árkategóriájúakat, de mindegyik inkább csillámos volt, mint fényes. A MAC Strobe cream-je viszont annyira tökéletes, hogy azt nem tudom szavakba önteni. Használható az alapozóba keverve, így csak egy kis egészséges ragyogást kölcsönöz a bőrnek, de felvihetjük highlighterként is a megfelelő helyekre. Ez egyébként egy hidratáló krém is egyben, ami a benne lévő irizáló részecskéknek köszönhetően élettel telivé varázsolja a fakó bőrt. Nekem a 30 ml-es kiszerelés már több, mint egy éve megvan, úgyhogy tényleg elég kiadós.


Kedvenc szemöldökformázó: L'Oreal - Brow Artist Maker

A Glamour napi ajánlóban már szerepelt a L'Oreal szemöldökformázója, de most ismét meg kell említenem. A tavalyi év favoritja ugyanis szemöldök fronton egyértelműen ez volt, pedig még legalább 5 szemöldökformázót kipróbáltam ezen kívül. Ez egy két végű termék, aminek az egyik végén egy kitekerhető ceruza van, a másik végén pedig egy duci fejű kabuki ecset. Nekem ez annyira nem jött be, úgyhogy egy ferde fejű ecsettel szoktam felvinni, mert úgy lesz a legtermészetesebb a végeredmény. Drogériás viszonylatban nem mondható éppen pénztárcabarátnak, viszont tényleg szuper kis termék, úgyhogy szerintem megéri az árát.


Kedvenc szempillaspirál: L'Oreal - Paradise Extatic

Az összes kedvencem közül ez a legfrissebb szerzemény, még december elején jutottam hozzá a L'Oreal sajtórendezvényén. Mielőtt kipróbáltam, a Maybelline Lash Sensational volt az örök favorit, ez viszont még annál is jobban teljesít. Gyönyörűen szétválasztja és hosszabbítja a szempillákat, így nagyon szépen kinyitja a tekintetet. 2 réteget szoktam felvinni belőle, ennyinél még egyáltalán nem csomósodik. A tartóssága mondjuk lehetne jobb is, mert a nap végére hajlamos egy picit felkenődni, de ezt betudom a rejtett, olajos szemhéjamnak. Ha olvasnátok róla bővebben, akkor katt IDE


Kedvenc rúzs: NYX - Soft Matte Lip Cream /Zurich árnyalat/

Tavaly ilyenkor készítettem a blogra egy sminket ezzel a matt szájfénnyel, ami azóta is szinte minden nap előkerült nálam. Nagyon szeretem, mert könnyű felvinni, és kellemesen selymes a textúrája, úgyhogy egyáltalán nem szárítja az ajkakat. Ez a barnás árnyalat pedig annyira univerzális, hogy simán megállja a helyét egy hétköznapi és egy alkalmi sminkben is.


Kedvenc szemfesték: Maybelline - The Burgundy Bar paletta

Komolyabb szemsminket csak különleges alkalmakkor szoktam készíteni, olyankor is inkább földszíneket használok. És ezeket kombinálom a hozzájuk passzoló meleg, aranyos beütésű színekkel. A Burgundy Bar palettát azért szeretem nagyon, mert bár alapvetően természetes színeket tartalmaz, mégis van bennük egy apró csavar - egy kis vöröses beütés - ami arra késztet, hogy kilépjek egy kicsit a komfortzónámból. A színek csodaszépek benne, a festékek pedig jó minőségűek, könnyen satírozhatók és szépen össze lehet őket dolgozni, úgyhogy kezdők is bátran kipróbálhatják.


Most pedig ti jöttök! Meséljetek, nektek mik voltak a kedvenceitek 2017-ben?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése