FRISSÍTŐ NYÁRI ILLATOK AZ YVES ROCHER-TÓL | ALMA ÉS CSILLAGÁNIZS


Azt szeretem nagyon az Yves Rocher-ba, hogy időről-időre meg tud újulni, és minden szezonban fantasztikus illatkompozíciókkal rukkol elő a testápolási szekción belül. Emlékeztek még a tavaly karácsonyi körtés-karamellás testápolóra és tusfürdőre?! Szerintem mennyei volt, már most bánom, hogy a testápolóból nem vettem még legalább egy üveggel, mert hiába nem volt olyan nagyon extra a hidratáló hatása, az illata egyszerűen elképesztő volt. De szerencsére nem kellett sokáig várni egy újabb különlegességre, ugyanis a nyári szezonban két új limitált kiadású illattal rukkolt elő a márka, egy citromos-bazsalikomos, és egy almás-csillagánizsos verzióban. Mindkét illatból választhatunk tusfürdőt, radírozó hatású tusfürdőt és illatpermetet is, mindezt nagyon baráti áron.




Egy gyors szaglálódás után én végül az almás változatból hoztam el egy radírozó hatású és egy sima tusfürdőt, és mondanom sem kell, maximálisan elégedett vagyok velük. Habár normál tusfürdőt még nem nem próbáltam az Yves Rocher-tól, de úgy tűnik, hogy ezek a különkiadások mindig fantasztikusra sikerülnek. Mind a radírozó hatású, mind a sima tusfürdő remekül habzik, és elképesztő illatuk van felhabozva is. Talán furán hangzik, de én a Balea tusfürdőinél vettem észre, hogy míg a tubusból szagolgatva kellemes illatuk van, amint vízzel érintkeznek, és felhabosodnak, olyan nagyon furán kellemetlenné válnak.

Szerencsére az Yves Rocher limitált kiadású tusfürdőinél ezt eddig még nem vettem észre, bár az tény, hogy ezek egy picivel magasabb árkategóriájú termékek. Annyival viszont nem drágábbak, hogy ne érné meg "beruházni" rájuk, ugyanis a normál tusiból a 400 ml-es kiszerelés 990 Ft-ba, a radírozósból pedig a 200 ml-es 890 Ft-ba kerül.

A hidratáló hatásukkal teljes mértékig elégedett vagyok, talán a meleg teszi, de ezek után nincs szükségem testápolóra sem, úgyhogy én nagyon megszerettem őket.

Ha kedvelitek az édeskés illatokat, és szeretnétek egy kis luxust csempészni a fürdőszobátokba, bátran merem Nektek ajánlani az Yves Rocher almás-csillagánizsos termékeit. Szerintem Ti sem fogtok csalódni bennük.



Próbáltátok már az Yves Rocher limitált kiadású fürdőtermékeit? Melyik (volt) a kedvenc illatotok?



2 megjegyzés :

  1. Az alma-csillagánizs kombó isteni fincsi, tipródtam, hogy elhozzam-e a kicsi kiszerelést, de most van vagy hat-hét tusim és nem láttam értelmét még egynek melléjük, így sem férnek már nagyon :D

    VálaszTörlés
  2. Én is pont előtte vettem 3 Baba tusfürdőt, de úgy voltam vele, hogy előbb-utóbb úgy is elfogynak. Mondjuk mi ketten vagyunk rá a Barátommal. :D

    VálaszTörlés