TÉLI ESTÉK KEDVENCEI

A téli bőrápolás számomra mindig is elég nagy küzdelem volt, ugyanis a kevés folyadékfogyasztás, a hideg, szeles időjárás és a száraz levegő miatt ilyenkor különösen hamar ki tud száradni a bőröm. Mostanra viszont sikerült rátalálnom két olyan szuper kencére, amik képesek megbirkózni a helyzettel, és nagyon szépen karbantartják a bőrömet. Ezeket szeretném ma bemutatni Nektek.

A NUXE Réve de Miel ajakbalzsamja nem az első termékem a márkától, ugyanis a híres szárazolajat még valamikor tavaly nyáron sikerült kipróbálnom. Nagyjából azóta kacsingattam ezzel az ajakbalzsammal, és ősszel sikerült is lecsapnom rá egy nyíregyházi gyógyszertárban. Eleinte picit csalódott voltam, ugyanis nem nyújtott sokkal többet, mint egy "mezei" drogériás ajakápoló, ami mondjuk harmadannyiba kerül, mint a NUXE balzsamja. Így elég hamar pihenőpályára is került, viszont amikor beköszöntött az első hűvösebb időszak, újra elkezdtem használni, és szerencsére másodjára már sokkal látványosabb eredményt tudtam vele elérni. Talán a hűvösebb idő, talán a "rendszeresség" az, ami miatt most jobban működik, de a lényeg, hogy most már semmi pénzért nem cserélném le. Az utóbbi időszakban esténként, lefekvés előtt és reggel is használom, így tulajdonképpen egész nap kitart a hatása, úgy, hogy azért napi szinten 4-5 alkalommal eszek, és persze iszok is. Több helyen is olvastam, hogy ragadósnak titulálták, de én ezt csak akkor vettem észre, ha a szükségesnél jóval nagyobb mennyiséget vittem fel belőle. Alapjában véve egy nagyon kellemes, és sűrű állagú balzsamról van szó, ami meleggel érintkezve könnyen kenhetővé válik. Ami nekem különösen tetszik benne, hogy felkenve nem olyan fényes és csillogó, mint az összes többi ajakápoló, hanem nagyon diszkrét, matt lesz a végeredmény. Az illata egyenesen zseniális, én legszívesebben az első pillanatban bekanalaztam volna az egészet, ugyanis nagyon fincsi mézes-citromos illata van, de szerencsére a természetes fajtából. Olyan, mint egy üdítő nyári sütemény. Az ízén ebből már semmi nem köszön vissza, de én ezt egyáltalán nem bánom, hiszen úgysem ez az elsődleges funkciója. És ami a lényeg, hogy fantasztikusan hidratálja az ajkakat. Ezzel a napi kétszeri használattal az ajkaim egész nap olyan simák, teltek és puhák, mintha egy instant ajakfeltöltésről jöttem volna éppen. Egyszóval zseniális, engem abszolút meggyőzött. A beszerzése nem annyira egyszerű, főleg annak, aki nem budapesti, hiszen vidéken még elég kevés gyógyszertárban kaphatóak a NUXE termékek, viszont vigaszdíjként ott van az Iparfüméria, ahonnan online is meg lehet rendelni. Bár tény, hogy így azért jóval drágábbra jön ki, de ha valaki csillapíthatatlan vágyat érez iránta, akkor annak B opcióként ott van ez a lehetőség is. A 15 g-os kiszerelés a patikákban olyan 2.400 Ft környékén mozog, Iparfümérián pedig aktuálisan 2.890 Ft-ért lehet hozzájutni.


A másik nagy kedvencem a téli estéken az Eucerin Ph 5 kézkrém, ami még a tavaly őszi, szülinapi Pixibox-ban érkezett hozzám. Bevallom őszintén eleinte nem is tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, úgy voltam vele, hogy lesz még egy táskába dobálós kézkrémem. Aztán amikor először kipróbáltam, rájöttem, hogy egy picikét alábecsültem az elején. Egy nagyon gazdag és sűrű krémről van szó, ami számomra olyan, mint egy gyógyszertári csodakrém, ami enyhe túlzással minden problémára megoldást nyújt. Az illata is kifejezetten gyógyszertári, de én még ezt is imádom benne. Hogy olyan tiszta, steril, és abszolút pozitív érzést kelt bennem, hogy nem egy cuki-muki illattal akarják "rásózni" az emberre. Az ajakápolóval ellentétben ezt szigorúan csak esténként használom, mert hiába nem kell belőle sok egyszerre, a napi egyszeri használattal is azért elég hamar el tud fogyni ez a 30 ml. A márka honlapján egyébként elég részletesen írnak az összetevőkről, a főbb hatóanyagokról és a klinikai tesztekről is, szerintem egészen hasznos információkat lehet olvasni a krémről. Ha jól tudom, az Eucerin termékeket is elsődlegesen gyógyszertárakban lehet kapni, viszont itt már jóval szélesebb a forgalmazói kör, mint a NUXE esetében. És természetesen itt is adja magát az online vásárlás lehetősége. Az Iparfüméria oldalán a 75 ml-es kiszerelés most éppen 1.840 Ft-ért kapható, ami szerintem egy abszolút elfogadható és korrekt ár ezért a minőségért. Már most tudom, hogy még azelőtt venni fogok belőle egy utánpótlást, hogy ez a mini kiszerelés elfogyna, mert eddig ez a legjobb kézkrém, amit valaha próbáltam. 



Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Milyenek a tapasztalataitok? Mik azok, amik Nektek a legjobban beváltak a téli időszakban?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése