L'OREAL ÚJDONSÁGOK LETESZTELVE

Nagyjából egy hónappal ezelőtt kerültek ki a drogériák polcaira a legújabb L'Oreal Paris termékek, mostanra pedig a legtöbbjüket leteszteltem, úgyhogy eljött az ideje, hogy veletek is megosszam a tapasztalataimat.




Az összes újdonság közül a Paradise Extatic szempillaspirálra voltam a leginkább kíváncsi, mert a külföldi bloggerek szinte az egekig magasztalták. (Előre lelövöm a poént, nem hiába.) Nálunk ez az első papírdobozos spirál a márkától. Én mondjuk sosem ez alapján választottam szempillaspirált, de valakinek biztosan fontos szempont. Nekem már egy jó ideje a Maybelline Lash Sensational volt az 'örök kedvenc' szempillaspirálom, 4 tubussal biztosan elhasználtam belőle. És bár időről-időre kipróbáltam újabbakat is, végül mindig visszatértem ehhez. Ezért is volt érdekes a Paradise Extatic, mert ez nekem valahogy még jobban bejött, mint a Lash Sensational. Gyönyörűen szétválasztja és hosszabbítja a pillákat. Dúsító hatást nem vettem észre, de mivel minden pillát szétválaszt, így erre nem is nagyon van szükség. A tartóssága lehetne egy picit jobb is. Potyogni nem potyog, viszont a nap végére a szemhéjamra minimálisan felkenődik. A termékleírás szerint tápláló olajokat tartalmaz, így a szempillákat is ápolja. Két rétegben szoktam felvinni és szempilla göndörítőt is használok hozzá, így nagyon szép lesz a végeredmény. Természetes, de mégis nagyon látványos




A True Match család kibővül egy új ásványi alapozóval. A csomagolása eléggé egyedülálló, legalább is én még nem találkoztam hasonlóval. Alapvetően nem nagyon szeretem az ilyen ásványi alapozókat, főleg utazás közben nem, mert nekem macerás a kis tetőbe kiöntögetni a port, ami utána össze-vissza száll. Ez viszont kapott egy lyukacsos védőréteget, így nem tud kihullani belőle az alapozó. Szerintem nagyon praktikus (lenne) ez a megoldás, csak az a probléma, hogy túl szűk a tégely, és így egy kisebb méretű kabuki ecsettel sem lehet normálisan belenyúlni. A fedése gyenge, mint a legtöbb ásványi alapozónak. Ha valakinek egyáltalán nincs bőrhibája, akkor ez bőven elegendő arra, hogy egy kicsit egységesítse az arcbőrét, de lehet használni az alapozó fixálására is.




Sokunk örömére az Infaillinbe Lip Paint család most kibővült néhány klassz nude színnel. Krémes textúrát, drámaian erős fedést és matt hatást ígér a termék. Ebből az első kettő abszolút igaz, és félig-meddig a matt hatás is megállja a helyét. Az ajakkencékből én inkább azokat szeretem, amik teljesen lemattulnak, és nem kenődnek úgy, mint a krémes rúzsok. Sőt, azokat szeretem a legjobban, amik egyáltalán nem hagynak nyomot, hanem csak diszkréten lekopnak. Az Infaillibe Paint viszont nem ilyen. Ez ugyan úgy kenődik és "befog mindent", mint egy krémes rúzs. Ettől függetlenül persze szép színei vannak és kellemes érzés viselni, de ha valaki full matt hatást és hosszú tartósságot szeretne, akkor neki nem ez lesz a legjobb választás.

Az Eye Paint termékcsaládba is érkezett néhány új barnás árnyalat. Én nagyon szeretem ezeket a  természetes színű, krémes szemfestékeket, mert önmagukban is lehet használni őket, és alapként is tökéletesek. Ha sminkalapként akarjuk használni, akkor érdemes sietni a por állagú szemfesték feltapogatásával, mert gyorsan szárad, és utána már nem fog beletapadni festék. Rejtett, olajos szemhéjon nagyjából 3-4 órát bír magában. Az eldolgozása nagyon könnyű, ujjbeggyel szépen el lehet oszlatni a szemhéjon úgy, hogy ne legyen csíkos és foltos a végeredmény. Amikor nincs sok időm sminkelni, akkor csak ezt szoktam felvinni egy vékony rétegben. A Paradise Extatic szempillaspirállal együtt nagyon szépen kiemelik a tekintetet.

A mostani újdonságokból a Paradise Extatic és az Eye Paint lett nagy kedvenc nálam. Ha csak 1 dolgot próbáltok ki ezek közül, akkor mindenképpen a szempillaspirál legyen az. Szerintem nem fogtok csalódni benne.


Próbáltatok már ezek közül valamit? 
Ha igen, akkor bátran osszátok meg a tapasztalataitokat!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése