KÉT RAGYOGÓ OUTFIT INSPIRÁCIÓ SZENTESTÉRE

A szenteste az egyik kedvenc napom az évben. Ilyenkor az egész éves hajtás és az év végi rohangálás, sürgés-forgás után végre összeül a szűk család; finomakat eszünk, iszunk, a sarokban világít a karácsonyfa. Nem vagyunk az a nagyon csendes család, nálunk a Karácsonyok is hangosan, sok-sok beszélgetéssel és nevetéssel telnek, de mi így érezzük jól magunkat. Nagyon szeretem, hogy ilyenkor mindannyian szépen kiöltözünk, nekem ez is hozzá tartozik az ünnepi hangulathoz. Az ünnepi szett kiválasztásánál az egyik legfontosabb szempont számomra a kényelem, így igyekszek mindig olyan darabokat választani, amik nemcsak szépek, de jól is érzem magam bennük. Ma hoztam két olyan összeállítást, amik mindkét kritériumnak megfelelnek, és szerintem bátran viselhetők akár egy ünnepi vacsorán, akár egy szilveszteri buliban.





Én az ünnepi szett kiválasztásánál is a kevesebb-több elvet szoktam alkalmazni. Nem szeretem halmozni a kiegészítőket, inkább csak 1-2 hangsúlyos darabot viselek belőlük. Mondjuk egy feltűnő fülbevalót és hozzá egy egyszerű, visszafogott órát. A Daniel Wellington órái pont ilyenek, ezért is szeretem őket nagyon. Tökéletesen beilleszthetők egy egyszerűbb, hétköznapi és egy elegáns, ünnepi outfitbe is. Ha meglepnétek magatokat valamelyik darabbal, akkor van egy jó hírem számotokra. A cég volt olyan kedves, és küldött a blog olvasóinak egy kuponkódot, amivel 15% kedvezményt kaptok a végösszegből. Ehhez csak annyit kell tennetek, hogy a rendelés leadásakor használjátok az INSPIRALLAK kódot. Az akció egészen december végéig él, szóval akár még egy utó-karácsonyi ajándékra is fel tudjátok használni.






Ti melyik szettet tudnátok elképzelni magatoknak szentestére?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése