KEDVENC NYX TERMÉKEIM

Néhány héttel ezelőtt végre eljutottam a NYX-be, úgyhogy beszereztem néhány olyan sminkterméket, amiket már régóta ki szerettem volna próbálni. Ma ezek közül az újdonságok közül mutatom be nektek a 3 kedvencemet, amikkel egy egyszerűbb sminket is elkészítettem.




Amit biztosan tudtam, hogy a Soft Matte Lip Cream-ből fogok venni egy hétköznapibb, nude árnyalatot, mert annak a formuláját nagyon szeretem. Végül kettőt is hazahoztam, az egyik a képen is látható Zurich árnyalat, ami egy nagyon visszafogott, barnásabb szájszín. Imádom, hogy már egy rétegben is tökéletesen fed, és annyira klassz, bársonyos textúrája van, hogy egyáltalán nem szárítja az ajkakat. Nem szárad teljesen mattra, így enyhén maszatolódik is pl. orrfújásnál, de sokkal tartósabb, mint egy hagyományos krémes állagú rúzs. Az evést persze ez sem bírja, de ezért a klassz formuláért cserébe én simán lemondok az extra tartósságról. Ez a szín szerintem alapdarabja lehet bárki neszesszerének, mert szuperül be lehet építeni egy hétköznapi és egy alkalmi sminkbe is. 

A Lip Cream-hez kerestem egy színben harmonizáló ajakkontúr ceruzát is, és végül a 828-as Ever Toujours árnyalatot találtam a legjobbnak. Kíváncsi voltam, hogy együtt vajon hogyan működnek, és, hogy mennyivel tudja tartósabbá tenni a rúzst. Ilyen tekintetben is szuperül teljesítettet, mert bár a munkanap végére a lip cream már teljesen lekopott, az ajakkontúr ceruza szinte érintetlen volt az ajkaimon. A másik dolog pedig, ami miatt nagyon örülök annak, hogy elhoztam, az az, hogy önmagában is gyönyörű színe van, a Zurich Lip Cream-mel együtt pedig szintén csodaszép árnyalatot ad. Úgyhogy így olyan, mintha 3 különböző színem lenne. A formulája is nagyon szerethető, kellően krémes, így könnyű vele szépen és precízen rajzolni, de mégsem maszatolódik, és nem is fogy brutál gyorsan. Jah, és az ajkaimat sem szárítja. Egy könnyebb ebédet simán kibír moccanás nélkül, szóval ezt is jó választásnak tartom, főleg úgy, hogy 1.000 Ft-ba kerül.

Az utolsó termék, amit szeretnék most bemutatni nektek, az a Dewy Finish sminkfixáló spray, ami amellett, hogy tartósabbá teszi a sminket, nagyon visszafogott, egészséges ragyogást is ad a bőrnek. Miután az üzletben kipróbáltam a kézfejemen, és láttam, hogy nincsenek benne csillámok, kíváncsi lettem, hogy mégis hogyan lesz ebből bőrfényű finis. A titokra azóta sem jöttem rá, viszont a lényeg, hogy működik. Sajnos a képeken nem sikerült igazán jól visszaadnom a ragyogását, de ahhoz képest, hogy borult időben készültek, még viszonylag jól látszik is az eredmény. A smink tartósságán is javít, én leginkább a szemöldökömön veszem észre, hogy amikor ezzel fejezem be a sminkelést, még délután 6 körül is "látszik a szemöldököm", Ha jól emlékszem, nagyjából 2.600 Ft-ba kerül, és szerintem maximálisan megéri az árát. Én 3 fújással letudom a fixálást, így szerintem egy évig simán ki fog tartani.




Végezetül néhány szó a sminkemről: a smink alapját a MAC Studio Sculpt alapozóval készítettem, a szempilláimra a L'Oreal lila tubusos The Volume Million Lashes Fatale szempillaspirálja került, a szemöldökömre pedig a L'Oreal Brow Artist tekerős szemöldökformázóját használtam. Az arcomra a Catrice kontúrozó duójának a barna színét tettem fel, illetve egy leheletnyit a Bourjois Rose Frisson pirosítóból. Az ajkaimat először a NYX ajakkontúr ceruzájával "alapoztam", majd erre került a Soft Matte Lip Cream Zurich árnyalata. Végül az egészet fixáltam a NYX Dewy Finish sminkfixáló spray-jével.

Összességében nagyon elégedett vagyok mindhárom NYX termékkel, szerintem ár/érték arányban kiválóak. Ha szeretnétek kipróbálni valami jó kis sminkújdonságot, bátran merem nektek is ajánlani ezeket.


Próbáltátok már ezeket a NYX termékeket? Mi a kedvencetek a márkától?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése