FRISSÍTŐ CITROM A FÜRDŐBEN - YAMUNA CITRUSOS VANÍLIAVARÁZS KOLLEKCIÓ

Korábban sosem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget a tusfürdő választásnak, ami éppen akciós volt, abból vásároltam. Egy ideje viszont egyre több különleges darabot van lehetőségem kipróbálni az együttműködéseknek köszönhetően, és most már én magam is keresem az izgalmasabb darabokat. A mai bejegyzésben is egy nagyon ígéretes illatpárosításról lesz szó, elöljáróban csak annyit mondanék, hogy ha szeretitek a vaníliás krémtúrót, akkor ez a poszt nektek szól!




A Yamuna termékeivel tavaly télen találkoztam először, a Téli Álom kollekciójuk keretében, és az annyira lenyűgözött, hogy alig vártam, hogy újabb illatokat próbálhassak ki tőlük. A Téli Álom fahéjas csodái elég magasra tették a lécet, de minden túlzás nélkül mondhatom, hogy a Citrusos vaníliavarázs névre keresztelt kollekció termékeinek is sikerült azt megugraniuk.

A kollekció egyébként egy tusfürdőt, egy masszázsolajat és egy fürdőbombát tartalmaz, amik külön-külön és csomagban is megvásárolhatók a webshopban.

Mindhárom terméknek isteni vaníliás krémtúró illata van, nekem legalább is ez jutott az eszembe a legelső illatolásra. A készítőknek sikerült nagyon jól eltalálniuk a fanyar és az édes illatok arányát, így egy igazán harmonikus kompozíció született meg a citrus és a vanília párosításából. Külön-külön egyik illatért sem rajongok úgy különösebben, és talán nem is mondhatnám rájuk azt, hogy nagyon extravagánsak lennének, együtt viszont valami zseniálisak. 




A három termék közül a masszázsolaj lett a legnagyobb kedvencem, talán azért, mert ennek van a legintenzívebb illata, és emellett egyébként egy nagyon jó kis multifunkciós termék. Használható simán magában masszírozáshoz, de nyugodtan adhatunk belőle a fürdővízhez is egy keveset. Egyrészt nagyon finom illata lesz tőle a bőrünknek, másrészt pedig ad neki egy kis extra ápolást is. Önmagában én nagyon sűrűnek találtam, és úgy az eldolgozása is nehézkes volt, ezért vagy vizes bőrre vittem fel, vagy pedig különböző krémekhez adtam hozzá. Mindkét módon szuperül tette a dolgát. Mivel eléggé intenzív az illata, arra érdemes odafigyelni, hogy lehetőleg semleges illatú krémhez keverjük, különben egy másik karakteres illattal keveredve nem biztos, hogy túl kellemes lesz az élmény.

A tusfürdő és a fürdőbomba illata már valamivel visszafogottabb, de rajtuk is határozottan lehet érezni a vanília és a citrus kombinációját. Igazság szerint a tusfürdőtől egy picit több hidratáló hatásra számítottam, nekem ebben az átmeneti időben még egy kicsit kevés, de nyáron valószínűleg imádni fogom. 

Összességében nálam ismét jelesre vizsgázott a Yamuna ezzel a páratlan illatkombinációval. Ha csak egyetlen terméket próbáltok ki a Citrusos vaníliavarázs kollekcióból, akkor az mindenképpen a masszázsolaj legyen. Hatalmas adag, valószínűleg még napi használat mellett is jó darabig elég lesz, az illata mennyei és az ára is teljesen baráti (A 150 ml-es kiszerelés 1.300 Ft-ba kerül). 


Ti szeretitek a különlegesebb illatú fürdőtermékeket? Mi volt eddig a legnagyobb kedvencetek, amit sosem tudnátok megunni?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése