ÚJ SMINKMÁRKA AZ AVONNÁL - MARK.

Idén márciusban az AVON egy teljesen új sminkmárkával jelentkezik, ami az egyediséget és a kreativitást képviseli. A Mark. egy fiatalos és dinamikus márka, amely merész, bohém, és színpompás termékeket vonultat fel azért, hogy a velük kreált sminkekkel kitűnjünk a tömegből. A mai bejegyzésben a márka 2 termékét is bemutatom Nektek egy egyszerűbb, szájhangsúlyos smink keretében.




Amikor először kézbe vettem a Hi-def plum nevű rúzst, eléggé meglepődtem, ugyanis én még különleges alkalmakkor sem szoktam ennyire extrém színű rúzst viselni. Vörös és egészen vibráló pink rúzsom persze többféle is van, és azokat előszeretettel hordom is például bulikban, vagy ünnepekkor, de lila eddig még nem igazán volt a kollekciómban. Szóval az extrém jelzőt inkább a színre értem, mert ez abszolút kívül esik a komfortzónámon. De mivel a csodák elvileg ott kezdődnek (mármint a komfortzónán túl), ezért mindenképpen ki akartam próbálni magamon ezt az árnyalatot. 




textúrája egészen kellemes. Könnyedén kenhető és nagyon krémes, így szájkontúrceruza, vagy valamilyen jó kis alap szinte kötelező hozzá, különben csúnyán el fog mászkálni az ajkunkról. Ahhoz pedig eléggé feltűnő ez a szín, hogy mindezt észrevétlenül tegye. Az állagából adódóan szuper érzés viselni, mert közben nagyon jól hidratálja az ajkakat. Nekem éppen kivételesen semmi száraz vagy hámló rész nem volt az ajkaimon amikor kipróbáltam, így nem tudom, hogy ezeket amúgy mennyire emelné ki.

Mivel elég feltűnő színe van, és a komolyabb evést-ivást sem bírja túl jól, én csak olyankor ajánlanám használni, amikor sűrűn rá tudunk nézni, és meg tudjuk igazítani. Szóval egy három fogásos vacsorához nem ez lesz a tökéletes választás, oda inkább a matt ajakra való kencék közül érdemes válogatni.




A sminkem elkészítésekor egy másik újdonságot is kipróbáltam a Mark. termékvonalból, ez pedig a Spectralash szempillaspirál volt. Ennek az a különlegessége, hogy az alján van egy kis tekerő, amivel be tudjuk állítani, hogy mennyire szeretnénk intenzív pillákat készíteni. 3 fokozat van rajta, és az igazat megvallva első körben én nem sok különbséget vettem észre az egyes fokozatok között, de végül egy 2-es és egy 3-as réteggel sikerült a legszebb pillasort készítenem

A keféje klasszikus sörtés, nem szilikonos, és szerencsére már az első alkalommal is pont elegendő festéket vesz fel, így nem tapasztja össze a szempillákat. Nekem alapvetően nem túl dús, viszont egészen hosszú szempilláim vannak, és habár a dússágon nem nagyon tudtam vele javítani, szép ívet adott a pilláimnak

Az eltávolítása könnyen megy, nem kellett különösebben dörzsölni a szemeimet, hogy el tudjam távolítani róluk a festéket.




Ha szeretnétek Ti is kipróbálni az új Mark. termékeket, akkor a márciusi katalógust érdemes figyelnetek, ugyanis abban már benne lesznek. A szempillaspirált bátran merem ajánlani azoknak, akiknek viszonylag dús szempillájuk van, azzal szerintem csodákat tudna művelni. A rúzst pedig inkább azoknak ajánlom, akik szeretnék valami igazán vibráló színnel kiegészíteni a kollekciójukat.


Ti szeretitek az ilyen extrémebb színű ajakkencéket? Mennyire vagytok bevállalósak ilyen téren? Hétköznap is simán feldobtok egy erőteljesebb színt, vagy inkább csak különleges alkalmakkor nyúltok értük?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése