INSPIRÁCIÓS NAPLÓ 2017.

Tegnap ünnepelte a blog a 2. szülinapját, és ennek alkalmából szerettelek volna meglepni Titeket egy aprócska ajándékkal, hiszen nélkületek az egész blog nem érne semmit sem.

Sokáig gondolkodtam, hogy mi lenne a tökéletes ajándék. Mindenképpen valami olyat szerettem volna, amit mindannyiótoknak el tudok juttatni. Aztán eszembe jutott, hogy tavaly mennyire szerettétek az Inspirációs naplót, ezért arra gondoltam, hogy az idei szülinapra is elkészítem.



A korábbi évekhez hasonlóan most is került bele egy-két újdonság. Ilyen például a karácsonyi tervező, amiben a legfontosabb teendők mellett menütervező, bevásárlólista, és egy ünnepi menetrend is helyet kapott. Aztán szintén újdonságként van benne egy zenelista szomorú napokra, 13 feltöltődési tipp és egy 1 hetes online detox program is. És még sok izgalmas kitöltendő mező, amely azt a célt szolgálja, hogy 2017. a korábbiaknál is sokkal emlékezetesebb és inspirálóbb év legyen. 

Ha Neked kedvez a szerencse, most akár Facebookon meg is nyerheted ezt a naplót saját magadnak és egy barátnődnek/barátodnak kinyomtatva, szép könyv formába lefűzve. Ha nem szeretnél lemaradni róla, akkor egészen 2017.01.21-ig jelentkezhetsz a játékra, a nyertest 22-én fogom kihirdetni a Facebookon.

Ha viszont biztosra mennél, és már most letöltenéd a 2017-es Inspirációs naplót, akkor add meg a lenti dobozokban a neved és az e-mail címed, én pedig hamarosan küldöm nyomtatható formában! :)



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése