ÚJÉVI AKCIÓK - 2017.

Bár még csak néhány napja bontottuk ki a karácsonyi ajándékokat, az üzletek már most sorra dobálják felénk az újévi akciókat. Ezekből gyűjtöttem most össze Nektek a legizgalmasabbakat, hátha Ti is meglepnétek magatokat egy új ruhadarabbal, vagy egy szépséges kencével. Ha szeretnétek válogatni a kedvezményes termékekből, kattintsatok a márkák nevére, onnan könnyedén eljuthattok a webáruházba. 



A L'Occitane-nál 20-30%-os kedvezménnyel lehet most megvásárolni a mini összeállításokat, így ha kipróbálnátok tőlük néhány terméket, most különösen érdemes lecsapni ezekre a szettekre. A shea vajas kézkrém nekem nagyon nagy kedvencem, idén már 2 tubussal is vettem belőle, úgyhogy ezt bátran merem Nektek is ajánlani. Biztosan nem fogtok csalódni benne. 




A Lush karácsonyi kollekciójának darabjait most 50%-os akcióban lehet elhozni. Én már hetek óta pályázok az enyhén cukorkás, levendula illatú Sleepy testápolóra, de már sehol nincs belőle egy darab sem. Ha Ti valahol mégis belefutnátok, mindenképpen szaglásszátok meg, mert egyszerűen mennyei illata van. 




A The Body Shop-nál 20 és 50% közötti kedvezményeket találunk többek között a nagy méretű tusfürdőkre, a karácsonyi ajándékcsomagokra, a kifutó termékekre, a limitált és a karácsonyi illatokra valamint a nagy méretű testvajakra. Ha korábban szemeztetek valamelyik kencével, akkor most megéri körülnézni náluk.




Szerintem ilyen akció eddig még soha nem volt a MAC webshopjában és üzleteiben, ugyanis most január 3-ig minden termékre 20% kedvezményt biztosít a márka. Én a matt rúzsaikat és az alapozóikat nagyon szeretem, de a Nutcracker sweet kollekció mini rúzs-szettjeire is érdemes most lecsapni.




A PUPA üzleteiben is egészen klassz kedvezménnyel lehet most vásárolni. Én a karácsonyi Red Queen kollekcióra vagyok a leginkább kíváncsi, abból is a gyönyörűséges arany színű highlighterre. 3.633 Ft-ért szerintem egészen jó vétel.




A Milani webshopjában január 15-ig egészen nagy, 50-70%-os akció van jó néhány sminktermékre. Korábban egy rúzst már próbáltam tőlük, ami nekem nem lett a kedvencem, viszont a szemhéjbázisukról szinte kivétel nélkül mindehol csak jót hallottam, úgyhogy azt elképzelhető, hogy meg fogom rendelni.




Bár a Libri 2+1-es akciója nem egyedi, elég gyakran szokott futni ilyen akció a könyvesboltokban és a webshopban, a választék folyamatosan változik, így most is érdemes lehet szétnézni náluk. Az akció lényege, hogy ha vásároltok 3 db-ot az akcióban lévő könyvek közül, akkor a legolcsóbbat ajándékba kapjátok.




A H&M-ben egészen január 30-ig tart az újévi akció, aminek a keretében férfi, női és gyermekruhákat, illetve lakásdekorációs termékeket tudunk vásárolni akár 50%-os kedvezménnyel. A webshopban 12 ezer Ft feletti vásárlásnál pedig elengedik a szállítási díjat is.




A Zarában kapható ruhákkal én nem igazán tudok azonosulni, viszont a táskáik mindig levesznek a lábamról. Ez most is így van, és az 50%-os akció szerintem eléggé csábító.




Az F&F-ben már karácsony előtt megkezdődött az 50%-os kiárusítás. Szerencsére nem csak a lenge, nyári darabok kerültek ki az állványokra, hanem egészen klassz téli darabokat is ki lehet fogni. Én egy blúzra és egy ruhára már le is csaptam, 2 ezer forintért kár lett volna otthagyni őket. 




A Reservedben most nagyon klassz alapdarabokhoz juthatunk hozzá egészen baráti áron. Ma beszaladtam a miskolci üzletükbe, és egy gyors körberohanás alatt is rengeteg ígéretes darabot találtam, úgyhogy hozzájuk még biztosan be fogok nézni az akció ideje alatt.




Ha korábban már szemeztetek a Pandora ékszerekkel, akkor most jó hírem van számotokra, ugyanis a brosúrában lévő termékekhez 30%-os kedvezménnyel lehet hozzátni. A karkötők, nyakláncok, charmok, gyűrűk és fülbevalók közül szerintem mindenki megtalálja a stílusához legjobban illő darabot.


Ti terveztek valamit venni ezen akciók keretein belül? 
Ha találkoztatok mostanában valami kihagyhatatlan akcióval, 
mindenképpen osszátok meg velünk kommentben!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése