FEBRUÁRI ÚJDONSÁGOK | AZ ELSŐ VIDEÓ

Tegnap egy újabb mérföldkőhöz érkezett a blog, ugyanis felkerült a csatornára az első videó. Az utóbbi néhány hónapban többször is elgondolkodtam a dolgon, de csak mostanra született meg az elhatározás, így ezentúl a bejegyzések mellett időnként egy-egy videóval is fogok majd jelentkezni. Főleg olyan témákban, amikor egyszerre több termékről is szeretnék Nektek mesélni, mert úgy érzem, hogy ezeket sokkal könnyebben meg tudom majd osztani videó formájában. Régóta elmaradoztak a blogról a kedvences bejegyzések is, pont azért, mert egy-egy ilyen poszt elég hosszúra tud nyúlni, amit nemcsak megírni, de elolvasni is sok idő, és úgy gondolom, hogy egy pár perces videóban emészthetőbb lesz az információ mindenki számára.

Az első videóban azokról a beauty termékekről mesélek, amiket februárban vásároltam, illetve amik tesztelésre érkeztek. Azoknál, amiket már kipróbáltam, egy rövid véleményt, amolyan első benyomást is hallhattok.

Remélem hasznosnak találjátok, és legalább annyira fogjátok majd szeretni, mint amennyire én szerettem elkészíteni. :)





Ti miket szereztetek be az elmúlt hónapban? Próbáltátok már ezeket a termékeket? Melyikről hallanátok részletesebben is?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése