PURE BY PIXIBOX | 2015. MÁJUS


A héten ismét útjukra indultak a Pixibox "zöld" dobozkái, a Pure by Pixibox-ok, amik a natúrkozmetikumok szerelmeseinek tartogatnak meglepetéseket, illetve azoknak, akik tudatosan figyelnek a szépségápolási termékek összetevőire. Nekem ez az első boxom a Pure "vonalból", úgyhogy nagyon izgatottan vártam, hogy megérkezzen. Persze nem bírtam ki, hogy ne csekkoljam le "előre", hogy mások miket kaptak, úgyhogy nagyjából már tudtam, hogy milyen termékek lehetnek az én dobozomban, de azért így is maradt bőven a meglepetésből.




Bár mostanában több arctisztítóm van, mint kellene, nagyon örültem, amikor a doboz alján megláttam a teljes kiszerelésű Mádara arctisztító habot. A benne lévő cickafark és kamilla gyulladáscsökkentő és nyugtató hatású, így remélem, hogy az én száraz bőröm is fogja majd szeretni. A teljes ára egyébként 5.790 Ft a Naturalskin webshopjában. Az arctisztító mellett 3 termékminta és egy 10%-os kedvezményre jogosító kupon is került a dobozba, amit én biztosan fel fogok használni egy AHA hámlasztó arcpakolásra.

Az arctisztító mellett még egy teljes kiszerelésű termék kapott helyet ebben a kiadásban, ami nálam egy korpás hajra való CaoNatur sampon volt. Ez jobbkor nem is jöhetett volna, ugyanis mostanában az arcbőrömhöz hasonlóan, a fejbőröm is eléggé száraz, és korpásodásra hajlamos. Első körben a Head&Shoulders citromos samponjával próbálkoztam, inkább kisebb, mint nagyobb sikerrel, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, hogy ez mennyire fog beválni. A termékleírás szerint búzavirág kivonata hidratálja és nyugtatja a fejbőrt, a benne lévő kén pedig hatásosan kezeli a korpát. A CaoNatur samponok egyébként SLS-, szilikon olaj-, parabén-, és színezékmentesek.




A Curaprox fogkeféről Evelinnél hallottam először, és azóta ott motoszkált a fejemben, hogy ki kellene próbálni. Úgyhogy amikor megláttam, hogy milyen márkák termékei kerülnek ebbe az összeállításba, nagyon szurkoltam, hogy fogkefe legyen tőlük. A különlegessége egyébként abban rejlik, hogy a hagyományos fogkefékhez képest nagyjából 10x több (5460 db) speciális CUREN szál alkotja a sűrű és puha tisztító felületet, így sokkal-sokkal kíméletesebb, mint egy hagyományos fogkefe. Amikor először megtapogattam, nem akartam elhinni, hogy ezzel a nagyon puha fejjel hatékonyan lehet fogat mosni, de aztán hamar kiderült, hogy sokkal jobban tisztít, mint egy hagyományos fogkefe. Nem is tudom mihez hasonlítani, minden esetre nagyon kellemes, főleg azért, mert nem dörzsöli ki az érzékeny, íny körüli területeket. A Curaprox fogkeféket a Rossmann üzleteiben, illetve a webshopban is meg tudjátok vásárolni 1.300 Ft körüli áron. 

A tisztító hab mellett még egy arcápolási termék került a dobozba az Annemarie Börlind márkától. Az enyémben egy LL Regeneration nappali krém volt, ami a termékleírás szerint egy lágy nappali krém száraz, vízhiányos bőrre. Támogatja a bőr természetes újjáépülését, miközben véd az ártalmas környezeti hatásoktól, illetve friss, sugárzó arcszínt biztosít, és sminkalapként is ideális. Nem tartalmaz állati eredetű alapanyagokat, kőolajszármazékokat, szilikont, parabéneket, SLS-t, PEG származékokat és génmódosított alapanyagokat. (Még jó.) Eddig csak a kézfejemen próbáltam ki, ott viszont nekem inkább kicsit zsírosnak/olajosnak tűnt, mintsem lágynak. Egy száraz bőrnek viszont pont erre van szüksége, úgyhogy a hidratáló hatásával szerintem nem lesz gond. Az illata picit fura, olyan nagyon natúr, mégis mintha fel lenne turbózva egy kis parfümmel. Remélhetőleg arcbőrre felkenve nem lehet majd érezni.

A Kell a púder! márkáról jó pár blogon olvastam már, viszont mivel én annyira nem sminkelem magam izgalmasan a hétköznapokon, még nem jutottam el odáig, hogy alaposabban is körbenézzek náluk. Most viszont lehetőségem adódik kipróbálni tőlük 3 csodaszép natúr színt, név szerint a Tan, az Awesome és a Glady árnyalatokat.




Összességében véve szerintem nagyon szerethető lett ez a kiadás. A termékek kifejezetten ígéretesnek tűnnek, és mivel nem csak egy-egy területre koncentráltak a kiválasztásuknál, nagy valószínűséggel mindenki talál köztük kedvére valót. Sőt, ár/érték arányban is teljesen rendben van a doboz, hiszen csak a Mádara arctisztító hab önmagában 5.700 Ft-ba kerül, a boxot pedig szállítással együtt 4.490 Ft-ért lehetett megrendelni.



Nektek, hogy tetszik ez a kiadás? Szeretitek az ilyen meglepetésdobozokat?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése