NEW IN | 2015. JOY NAPOK


Bár túl nagy vásárlást nem terveztem a Joy- napokra, egy-két dolgot végül csak sikerült beszereznem, és mivel amúgy is összegyűlt pár újdonság mostanában, gondoltam megmutatom Nektek is őket. Egy kivétellel már mindegyik terméket sikerült kipróbálnom, úgyhogy a rövid véleményemet is elolvashatjátok velük kapcsolatban.




A blogon korábban még sosem hangoztattam, de egy pár hónapja egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből a Guerlain Meteorites púderét, és mivel az Iparfümérián majdhogynem féláron lehetett hozzájutni, mint amennyiért a Marionnaud-ben vesztegetik, végül onnan rendeltem meg a 04 Dore árnyalatot. Ez a legsötétebb egyébként, és egy kicsit féltem is tőle, hogy majd túl sötét lesz, de szerencsére tökéletesebb nem is lehetne. Nagyjából egy hete használom rendszeresen, és már mostanra sikerült teljesen beleszeretnem. Hamarosan hozok róla egy részletesebb tesztet is, úgyhogy a többi egyelőre maradjon titok.

Nagyon régóta vágytam már egy szép rózsakvarc karkötőre, mert amellett, hogy szerintem nagyon bájos és kifinomult, a mérleg jegyűek egyik szerencseköve. Úgyhogy amikor két hete megláttam a Fórumban lévő Smaragd ékszerbolt kirakatában ezt a csodás Thomas Sabo karkötőt, úgy döntöttem, hogy meglepem magam vele. Azóta legszívesebben le sem venném, mert egyrészt gyönyörűen néz ki, másrészt pedig valahogy sokkal kiegyensúlyozottabbnak érzem magam, amikor viselem. A rózsakvarc egyébként a szeretet köve, azt tartják róla, hogy szerencséssé teszi a szerelmet. Mindemellett erősíti a beleélő képességünket, megbocsátásra ösztönöz, gyógyítja a szív sebeit, nyitottá tesz a szépségre és a harmóniára, valamint életre kelti az alkotóerőt. 

Amióta megvan az ezüst és az arany színű Mark Maddox karórám, nem éreztem késztetést arra, hogy újabb darabokat szerezzek be, pedig régebben egész szép kis készletet sikerült felhalmoznom "gagyi" órákból. Az utóbbi időkben viszont annyi csodás (Daniel Wellington) bőrszíjas órát láttam, hogy én is szerettem volna magamnak egyet. Eredetileg egy barna szíjas, egyszerű és elegáns számlaposat terveztem venni, az egyik helyi ékszerboltban már ki is néztem magamnak egy Casio-t, de még mielőtt rászántam volna magam (meg a pénzem) a vásárlásra, a Joy napokon belefutottam a BL óraszalonban ebbe a türkiz szíjas csodába, és sikerült is gyorsan kivernem a fejemből a barna változatot. Ez mondjunk inkább fiatalos, mint elegáns, és nem is kombinálható annyira jól, mint a barna, de nekem szerelem volt első látásra.




Mivel a Meteorites felviteléhez eddig nem volt megfelelő ecsetem, mindenképpen szerettem volna venni egyet. Először a Catrice kabukiját terveztem megvásárolni, de mivel abból már egy darabot sem találtam, végül az Essence változatánál kötöttem ki. Erre sikerült felhasználnom a 20%-os Müller kupont, úgyhogy még spóroltam is rajta, bár tény, hogy az eredeti 1.500 Ft-os ára sem vészes. Főleg ha azt vesszük, hogy nagyon jó a minősége. Az első nagymosáson már átesett, és egy-két kihullott szőrszáltól eltekintve nagyon jól bírta a kiképzést. A púdert is könnyedén felveszi, és nagyon szépen oszlatja el a bőrön, úgyhogy engem abszolút meggyőzött.

A L'Oreal Super Liner So Couture szemhéjtusával Hajnalka egyik videójában találkoztam először, és rögtön megfogott amikor mondta, hogy ennek rendes ecsetes feje van, nem pedig filces. És mivel a korábbi szemhéjtusom már elég régen megadta magát, úgy voltam vele, hogy a Joy napi akció keretében ezt mindenképpen kipróbálom, így végül féláron hoztam el a Müllerből. Első próbálkozásra nekem kicsit halványnak tűnt a színe, de mostanra már "beindult", úgyhogy nincs vele probléma. Nagyon szép precíz, vékony vonalat lehet vele húzni, amit a rejtett szemhéjúak biztosan nagyon fognak értékelni.

A karácsonyi szezonban vásárolt körtés-karamellás Yves Rocher testápolónk már eléggé kifogyóban van, ezért mindenképpen kellett valami utánpótlást keresnem. És mivel a Garnier Oil Beauty az egyik L'Oreal blogger day-en nagyon megtetszett, úgy voltam vele, hogy a mostani 20+30%-os kedvezményt kihasználva elhozok belőle egy flakonnal a Müllerből. A teljes ára, ha jól emlékszem olyan 1.500 Ft körül volt, ami szerintem teljesen korrekt ár érte, féláron viszont még jobb vételnek tartom. Az állaga sokkal gazdagabb, mint az YR testápolóké, ugyanis a benne lévő olaj egészen sűrű krémessé és extra-hidratálóvá teszi a kencét. Emiatt a nagy nyári melegben szerintem még az én nagyon száraz bőrömnek is sok lesz, de az őszi és a téli szezonban biztosan nagy kedvencem lesz.

Korábban még soha nem próbáltam a Bomb Cosmetics termékeit, most viszont féláron lehetett kapni a Müllerben a Bőr terápia tusoló vajat, úgyhogy ennél jobb alkalom szerintem nem lett volna, hogy megismerkedjek a márkával. Egyelőre még nem igazán tudok róla megalapozott véleményt alkotni, de amint sikerült rendesen megismernem, mindenképpen beszámolok majd róla.

Egy ideje a sok stressztől (és a rengeteg édességtől) eléggé pattanásos volt az arcom, amiktől egyszerűen sehogy sem tudtam megszabadulni. Aztán eszembe jutott, hogy korábban olvastam a kémiai hámlasztókról, amik erre a problémára is megoldást tudnak nyújtani, úgyhogy némi keresgélés és utánaolvasás után végül megrendeltem a Paula's Choice 2%-os BHA hámlasztóját. Nagyjából 2 hete használom rendszeresen, és tény, hogy még mindig van mit javítani, de már most látványosan szebb a bőröm. Az egyik pozitívum, hogy szépen kezdenek visszahúzódni a pattanások, persze ehhez az is kell, hogy odafigyeljek az étkezésre, illetve, amire nem is számítottam, hogy elképesztően pihe-puha lett tőle az arcbőröm. Tervezek majd róla egy részletesebb bejegyzést is, amikor már kiforrottabb véleményt tudok írni róla, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele.




Ruhák terén is sikerült beújítanom néhány újdonságot. Mivel a matróz-mániám még mindig tombol, egyszerűen nem tudtam otthagyni a Zara-ban ezt a cuki horgony mintás pólót, főleg, hogy az ára is teljesen baráti (2.500 Ft) volt.

A pólón kívül még egy kék-fehér összeállítású pulóvert is sikerült beszereznem a New Yorker-ből, amit a L'amour Toujours Paris felirat díszít. Elképesztően puha anyagból készült, és van egy kis bélése is, úgyhogy ebben az átmeneti időszakban is lehet hordani. Farmerrel és tornacipővel tökéletes egy laza, rohangálós napra.

A hétvégén két elegáns rendezvényre is hivatalosak voltunk a Barátommal, ezért mindenképpen szerettem volna venni egy olyan cipőt, amiben fél óránál többet is lehet álldogálni anélkül, hogy letörné a lábam. Az első utam az F&F-be vezetett, ahol rögtön belefutottam ezekbe a vastagabb sarkú szandálokba, és mivel nagyon jó árban voltak, végül mindkét színből vásároltam. A feketét már fel is avattam, és szerencsére a sokadik óra után is kifejezetten kényelmes, úgyhogy nagyon örülök, hogy rájuk találtam.




Ti miket vásároltatok mostanában? Kihasználtátok a Joy napi kuponokat?





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése