APRÓ ÖRÖMÖK | 2015. FEBRUÁR

"A magunk kis világában megteremthetjük a belső békét, az egyensúlyt, a harmóniát azáltal, hogy rendet teszünk belül és kívül is. Mert ahogy odabent rend van és béke, úgy elrendeződnek körülöttünk is a dolgok, és sokkal jobbnak találjuk a külvilágot is." /Bagdy Emőke/

A február szerencsére nagyon hamar eltelt, aminek én most különösen örülök, ugyanis már alig várom, hogy végre igazi tavaszi idő legyen, és előkerülhessenek a lengébb, színesebb ruhadarabok és kiegészítők. Az elmúlt hónap összességében véve abszolút pozitív volt számomra, amiben biztos vagyok, hogy nagy szerepe volt annak is, hogy minden este összeírtam az aznapi pozitív élményeimet. Ezek közül szeretnék most megosztani Veletek néhányat a mostanában készült Instagramos képpel együtt.




♥ napsütéses reggel ♥ akciós táska a Mango-ból ♥ hóvirág ♥ jófej buszsofőr ♥ Ray Ban Erika ♥ tavaszi dekoráció a lakásban ♥ narancskrémes süti ♥ A mindenség elmélete ♥ Love, Rosie ♥ A szürke ötven árnyalata ♥ péntek és szombat este nem kell ébresztőt állítani ♥ világosban hazaérni a munkából ♥ kéksajtos csirkesaláta ♥ L'Oreal blogger találkozó ♥ epres forrócsoki ♥ megvettem életem első autóját ♥ napozó cicus ♥ nyertem egy pendrive-ot ♥ puncsos mignon ♥ hétvégi lustálkodás ♥ közös családi ebédek ♥


Nektek mik voltak a legkedvesebb emlékeitek, apró örömeitek februárban?



1 megjegyzés :

  1. Köszönöm Réka. :) El sem tudom mondani milyen klassz érzés, ez alatt a pár hét alatt már teljesen hozzám nőtt. :)

    VálaszTörlés